تصاویر اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی در جشنواره ونیز 2023

منبع: شبونه

3

1402/6/12

12:49


اشکان خطیبی و زهرا امیرابراهیمی (زهرا امیرابراهیمی) در جشنواره ونیز 2023 حضور پیدا کردند و با هم دیداری داشتند که مورد توجه عکاسان قرار گرفت آنها تا به حال در هیچ فیلم و سریال با هم بازی نکرده اند اما فیلم ها و سریالهای یکدیگر را بارها دیده اند و به صورت مجازی در ارتباط …

اشکان خطیبی و زهرا امیرابراهیمی (زهرا امیرابراهیمی) در جشنواره ونیز 2023 حضور پیدا کردند و با هم دیداری داشتند که مورد توجه عکاسان قرار گرفت آنها تا به حال در هیچ فیلم و سریال با هم بازی نکرده اند اما فیلم ها و سریالهای یکدیگر را بارها دیده اند و به صورت مجازی در ارتباط بودند.

تصاویر اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی در جشنواره ونیز 2023

اشکان خطیبی و زهرا امیرابراهیمی در جشنواره ونیز 2023

اشکان خطیبی سال گذشته از ایران خارج شد و با جبهه های سیاسی علیه نظام به نظر میرسد دیگر تصمیمی به بازگشت به ایران ندارد او سابقه زیادی در عرصه بازیگری دارد و در چند سال اخیر فیلم ها و سریالهای زیادی را بازی کرده است.

تصاویر اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی در جشنواره ونیز 2023

امیرابراهیمی پیش از ترک ایران در دو فیلم سینمایی سفر به هیدالو و انتظار بازی کرده است.

پس از خروج از ایران کار حرفه ای خود را در فرانسه دنبال کرد و در تئاتر رویای طاهرگان خاموش به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخت.

همچنین ببینید:

کل کل بچه و اشکان خطیبی در برنامه مهمونی (فیلم کامل)

عکس اشکان خطیبی بعد از لاغر شدن برای فیلم سینما نیمکت

برای بازی در فیلم مهریه و دموکراسی به کارگردانی رضا رحیمی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم خارجی زبان از جشنواره بین المللی فیلم نیس در سال 2018 شد.

او برای بازی در فیلم تریلر عنکبوت مقدس (2022) برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کن 2022 شد تا به اولین زن ایرانی برنده این جایزه تبدیل شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو