بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023


منبع: فیگار

3

1402/6/12

21:59


جونگ سو مین در سریال‌های کره‌ای عاشقانه و کمدی محبوبی نقش بازی کرده است. ما در این نوشتار بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023 را معرفی خواهیم کرد.

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

جونگ سو مین در سریال‌های کره‌ای عاشقانه و کمدی محبوبی نقش بازی کرده است. ما در این نوشتار بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023 را معرفی خواهیم کرد.

از “Alchemy of Souls” تا “Playful Kiss”، این‌ها سریال‌هایی از جونگ سو مین هستند که نباید آن‌ها را از دست بدهید.

کارنامه‌ی بازیگر کره‌ای جونگ سو مین در چند سال گذشته بسیار موفق بوده است. این بازیگر که در بهترین فیلم های کمدی نقش بازی کرده به تازگی در نیمه اول سریال کره‌ای کیمیاگری روح‌ها در نتفلیکس به ایفای نقش به عنوان مو دوک پرداخت و به خاطر بازی برجسته‌اش مورد تحسین قرار گرفت.

این سریال که یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای می‌باشد شامل 30 قسمت است که در طول شش ماه منتشر شد، این سریال به ویژه به دلیل رابطه بین بازیگران اصلی، موفق شد و مورد استقبال بین‌المللی و خارج از کشور قرار گرفت. با این حال، این دفعه نخستین بار نبود که جونگ در دنیای سینمای کره‌ به چشم می‌خورد، علیرغم اینکه هنوز یک بازیگر در حال صعود است.

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

معرفی بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

شما می‌توانید فهرست بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین سریال جونگ سو مین

او در سال 2010 به عنوان بازیگر وارد عرصه شد، پس از ظهور در سریال (Bad Guy) و پس از آن وقتی که در نسخه کره‌ای مانگای ژاپنی (Playful Kiss) نقش بازی کرد، در سطح بین‌الملل شهرت یافت. پس از مدت کوتاهی تعطیلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه، جونگ به بازی در سریال‌ها و فیلم‌ها بازگشت.

برخی از پروژه‌های برجسته او قبل از فیلم (کیمیاگری روح‌ها) شامل سریال (The Smile Has Left Your Eyes) بود که بازیگری سئو این گوک را در آن انجام داد و همچنین سریال (My Roommate is a Gumiho) جزء پروژه‌های برجسته او به شمار می‌آید.

پروژه بعدی او که به زودی منتشر خواهد شد فیلم (30 Days) است که یک فیلم کمدی عاشقانه می‌باشد که در آن جونگ و کانگ هانول با هم به ایفای نقش می‌پردازند. این‌ها بهترین سریال‌هایی هستند که تاکنون ساخته است.

Soul Mechanic

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

بهترین فیلم‌ های جونگ سو مین

در سریال (Soul Mechanic)، بازیگر پرکار شین هاکیون به عنوان روانپزشکی می‌درخشد که با بیماران خود کار می‌کند و در عین حال از نگرش و شوخ طبعی خوبی برای روشن کردن برخی از بدترین موقعیت‌ها استفاده می‌کند. زمانی که او به عنوان یک موسیقیدان تازه کار (جونگ) که دارای پتانسیل بالایی برای پیشرفت است، انتخاب می‌شود، واقعاً مهارت‌های روانشناسی و صبر خود را به چالش خواهد کشید.

او مشکلاتی در کنترل خشم دارد و ممکن است سریعاً عصبی شود، بنابراین او باید با احتیاط عمل کند. (Soul Mechanic) سریالی است می‌درخشد زیرا نشان می‌دهد که چگونه افراد می‌توانند با اقدامات صحیح به کاهش شرایط بد برای سلامت روان خود کمک کنند.

The Sound of Your Heart

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

بیوگرافی جونگ سو مین

صدای قلبت یک سریال کره‌ای جذاب و عجیب می‌باشد که در سال 2016 منتشر شد. در این سریال، لی کوانگ سو، عضو سابق برنامه رانینگ من، به عنوان یک نویسنده گرافیکی یا نویسنده وبتون، که با وجود سن بالایش هنوز هم در خانه با والدینش زندگی می‌کند، به ایفای نقش می‌پردازد.

جونگ در این سریال به عنوان یک همکلاسی دبیرستان سابق او ظاهر می‌شود که در آینده دوست دختر وی می‌شود. آن‌ها، با هم در برابر دنیا ایستاده و در طول این بیست قسمت ماجراجویی‌های مختلفی را تجربه می‌کنند. صدای قلبت از یک وبتون کره‌ای به همین نام اقتباس شده است.

My Father is Strange

زندگی نامه جونگ سو مین

پدرم عجیب است که در سال 2017 به روی آنتن رفت، شامل تعداد زیادی از چهره‌های آشنا در دنیای سینمای کره است. این سریال تلویزیونی در طول پخش خود بسیار محبوب بود و پس از انتشار 50 قسمت اول، دو قسمت دیگر نیز به آن اضافه شد و به همین دلیل می‌توان گفت که این سریال از بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023 است.

داستان زندگی یک خانواده در حومه سئول را به تصویر می‌کشد که شامل مادر و پدر، سه دختر و یک پسر است. این خانواده در طبقه متوسط جامعه زندگی می‌کند و وقتی یک ستاره مشهور در خانه آن‌ها ظاهر می‌شود و ادعا می‌کند که یکی از پسران خانواده است شوک بزرگی را تجربه می‌کنند.

Be Melodramatic

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

حواشی جونگ سو مین

جونگ در انتهای اجرای سریال کره‌ای “ملودراماتیک باش” به صورت کوتاه در آن ظاهر می‌شود و با حضورش به لیست بازیگران برجسته آن اضافه می‌شود. “ملودراماتیک باش” داستان زندگی گروهی از افراد سی‌ساله را که در طول سال‌های طلایی خود سعی در مرتب کردن زندگی‌شان دارند، روایت می‌کند.

سه دوست صمیمی در حوزه رسانه و سرگرمی زندگی و کار می‌کنند و زندگی حرفه‌ای‌شان به تدریج در زندگی شخصی‌شان نفوذ می‌کند. این سه دوست با رابطه‌های عاشقانه در محیط اداری، تنش‌های افزایشی با افراد در محل تولید و رابطه‌ی خود با یکدیگر سر و کار دارند، که این امر باعث می‌شود “ملودراماتیک باش” یک سریال جذاب و مناسب برای تماشای پشت سر هم باشد.

Monthly Magazine Home

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

حقایق پنهان جونگ سو مین

جونگ در سریال “Monthly Magazine Home” به ایفای نقش می‌پردازد، یک درام که سعی دارد صنعت ویرایش را از طریق یک مجله خانه در کره جنوبی نمایش دهد. جونگ به عنوان سردبیر یک ماهنامه به نام “خانه” با موضوع طراحی داخلی و زندگی خانگی فعالیت می‌کند و او مسیر بسیاری را با یو جاسونگ (کیم جی سوک) تلاقی می‌کند.

علیرغم داشتن یک حرفه موفق به عنوان سردبیر، وضعیت زندگی او عالی نیست، و زمانی که مدیر عامل او، یو، خانه او را برای زندگی در آن اجاره می‌کند، همه چیز به سرعت خراب می‌شود.

Because This is My First Life

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

جونگ سو مین و لی مین کی در سریال درام سال 2017 “چون این زندگی اول من است” به ایفای نقش می‌پردازند. جونگ فیلمنامه نویسی را به تصویر می‌کشد که پس از اجاره اتاق از شخصی که فکر می‌کرد زن است، با شخصیت لی آشنا می شود. او هم اتاقی جدیدش است، که باعث تعجب وی می‌شود.

اما به جای زندگی مشترک عادی، همانطور که بسیاری از افراد دیگر این کار را انجام می‌دهند، آن‌ها ازدواج می‌کنند و قراردادی را امضا می‌کنند که برای دو سال به این شکل زندگی خواهند کرد. این فقط می‌تواند به یک فاجعه ختم شود زیرا این دو غریبه بیشتر در مورد یکدیگر یاد خواهند گرفت.

Project Wolf Hunting

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

“پروژه شکار گرگ” که در سال 2022 منتشر شد، بازیگرانی نظیر سئو این-گوک و جانگ دونگ-یون داشت و جونگ سو-مین نقش لی دا-یئون را بازی می‌کرد. این فیلم توسط کیم هونگ-سون کارگردانی شد و در برج یک کشتی حامل باری است که از فیلیپین به کره جنوبی در حال حرکت است.

این کشتی به طور خاص مجرمان سطح بالا را حمل می‌کند، اما وقتی آن‌ها برای فرار همدست می‌شوند، هرج و مرجی رخ می‌دهد و وضعیت به سمت خونریزی و خشونت پیش می‌رود. “پروژه شکار گرگ” در جشنواره فیلم تورنتو بین‌المللی 2022 به صورت جهانی رونمایی شد و پس از آن، فیلم به صورت بین‌المللی فروخته شد.

Playful Kiss

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

(Playful Kiss) که بر اساس یک مانگای ژاپنی به همین نام ساخته شده بود، جونگ در آن طرفدارانی از سراسر جهان به خود جلب کرد و همچنین یکی از نقش‌های برجسته او در اولین کارهایش بود. او در نقش او هانی، دختری که در مدرسه محبوبیتی ندارد و شخصیتش باعث می‌شود همکلاسی‌هایش او را بیشتر از پیش از جامعه جدا کنند، حضور دارد.

او عاشق بک سونگ جو (کیم هیون جونگ)، پسر محبوب مدرسه است و وقتی زلزله خانه او را ویران می‌کند، او و پدرش مجبور می‌شوند به خانه بک نقل مکان کنند. اگرچه بک در ابتدا او را پس می‌زند، اما پس از زندگی هر دوی آن‌ها در یک خانه با هم، احساسات او به تدریج تغییر می‌کند.

با نقش برجسته‌ای که جونگ سو مین در این سریال داشت به راحتی می‌توان گفت که این سریال، یکی از بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023 است.

Alchemy of Souls

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

در سال 2022، خواهران بدنام هنگ با سریال “کیمیاگری روح‌ها” بازگشتند که طرفداران آن را یکی از بهترین درام‌های کره‌ای سال اعلام کردند و واقعا از بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023 می‌باشد. اگرچه این سریال مشکلات خود را داشت، اما یکی از اولین سریال‌های کره‌ای است که به طور حماسی به موضوعات فانتزی می‌پردازد و درب را برای سریال‌های مشابه باز می‌کند.

قاتل ترسناک نوک-سو از کیمیاگری روح‌ها استفاده می‌کند تا روح خود را به بدن یک دختر کم قدرت و نابینا به نام موک-دو منتقل کند، که این امر باعث می‌شود راه‌های او با جانگ اوک، عضوی از خانواده اشرافی که در جستجوی یک استاد است، متقابل شود. این دیدار داستانی حماسی را پدیدار می‌کند که پر از عشق، خیانت و جادو است.

Homme Fatale

بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023

“مرد فتال” منتشر شده در سال 2019، زندگی کمدیک اولین مرد گیسانگ در سلسله ژوسئون را به تصویر می‌کشد. این گیسانگ توسط لی جون-هو نقش‌آفرینی شده است. گیسانگ‌ها، که در تاریخ کره، به عنوان همدستان زنان شناخته می‌شدند که در زمینه هنر آموزش دیده بودند و برای افراد طبقه بالای جامعه اجراهای متنوع‌ای انجام می‌دادند، با این حال خودشان نیز به عنوان پایین‌ترین رتبه‌های جامعه در نظر گرفته می‌شدند.

این مرد جوان برای پیگیری رویای خود به عنوان یک گیسانگ در این جهان سنتی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود، اما با کمک یک زن آینده نگر (جونگ)، ممکن است سفر آن‌ها با هم پر از عشق شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های جونگ سو مین تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو