چهره پیر زهرا امیر ابراهیمی و اشکان خطیبی در جشنواره ونیز 2023

منبع: شبونه

3

1402/6/13

10:58


تصاویری از زهرا امیر ابراهیمی و اشکان خطیبی در جشنواره ونیز 2023 در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است یکی از مهم‌ترین حاشیه آن چهره جدید زهرا امیر ابراهیمی بازیگر سابق بوده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. چهره جدید زهرا امیر ابراهیمی زهرا امیر ابراهیمی که با …

تصاویری از زهرا امیر ابراهیمی و اشکان خطیبی در جشنواره ونیز 2023 در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است یکی از مهم‌ترین حاشیه آن چهره جدید زهرا امیر ابراهیمی بازیگر سابق بوده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

چهره پیر زهرا امیر ابراهیمی و اشکان خطیبی در جشنواره ونیز 2023

چهره جدید زهرا امیر ابراهیمی

زهرا امیر ابراهیمی که با نام هنری زر امیر ابراهیمی شناخته می‌شود در سال ۲۰۲۲ موفق شد جایزه جشنواره کن به عنوان بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

او که در فیلم سینمایی عنکبوت به ایفای نقش پرداخت توانست جایزه جشنواره کن را برای بازی در این فیلم تصاحب کند از سوی دیگر اشکان خطیبی بعد از اغتشاشات سال ۱۴۰۱ ایران را به مقصد اسپانیا ترک کرد و برای همیشه از ایران رفت او با اظهار نظرهای سیاسی علیه نظام و حمایت از رضا پهلوی به نظر می‌رسد که دیگر تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد

چهره پیر زهرا امیر ابراهیمی و اشکان خطیبی در جشنواره ونیز 2023

زهرا امیر ابراهیمی نیز بعد از بازی در سریال نرگس در اوایل دهه ۸۰ و انتشار فیلم خصوصیاش برای همیشه ایران را ترک کرد و در سینمای هالیوود حالا به فعالیت می‌پردازد.

زهرا امیر ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر است.

پس از ساخت یک فیلم کوتاه در دوران نوجوانی، فعالیت بازیگری خود را از تئاتر آغاز کرد.

در سال ۷۹ با فیلم «انتظار» به کارگردانی محمد نوری زاد برای اولین بار جلوی دوربین رفت و سپس در سال ۸۳ با بازی در سریال «کمکم کن» ساخته ی قاسم جعفری وارد تلویزیون شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو