خرید کفشور خطی با 120 مدل لاکچری و متنوع بی واسطه از تولیدکننده

خرید کفشور خطی با 120 مدل لاکچری و متنوع بی واسطه از تولیدکننده


منبع: فوت و فن

3

1402/6/13

15:30


امروزه سایز سرامیک های مورد استفاده در سرویس های حمام و دستشویی بزرگ شده و دیگه استفاده از کفشورهای نقطه ای قدیمی که البته مشبک هم بودند توجیهی نداره، ضمنا طراح های داخلی خوش ذوق، سرویس و یا حمام بدون کفشور خطی مشبک یا سرامیک خور به مشتری تحویل نمیدن چراکه بی شک کلاس کارشون پایین میاد . برای دیدن مدل های جدید کفشور کلیک کنید.

خرید کفشور خطی با 120 مدل لاکچری و متنوع بی واسطه از تولیدکننده

امروزه سایز سرامیک های مورد استفاده در سرویس های حمام و دستشویی بزرگ شده و دیگه استفاده از کفشورهای نقطه ای قدیمی که البته مشبک هم بودند توجیهی نداره، ضمنا طراح های داخلی خوش ذوق، سرویس و یا حمام بدون کفشور خطی مشبک یا سرامیک خور به مشتری تحویل نمیدن چراکه بی شک کلاس کارشون پایین میاد . برای دیدن مدل های جدید کفشور کلیک کنید.

در حال حاضر انواع کفشور مشبک، کفشور سرامیک خور و کفشورنقطه ای سرامیک خور با مدرن ترین طرح ها ومتریال های مختلف در داخل کشور تولید می شود و سایت دکورا2020با بیش از 120 مدل کفشور در سایزهای مختلف و طرح های بینظیر و البته با قیمتی فوق العاده، ظاهر فضای سرویس و حمام شما را مزین می کند.

تا همین 5 یا 6 سال پیش خیلی از کفشورهای خطی از کشورهای خارجی وارد می شد و البته قیمت های بالایی در زمان خودشون داشتند ولی امروزه چندین تولید کننده عالی داخلی وجود دارند که تولیدات بسیار با کیفیت و درجه یک به شما ارائه می کنند. در حال حاضر این محصولات به کشور های خارجی صادر میشن و مشتریان قابل توجهی در اونور مرزها پیدا کردند .

اگه شما هم سرویس حمام و دستشویی و یا آشپزخانه خودتون رو با سرامیک های سایز بزرگ، کفپوش کرده اید، امکان استفاده از کفشورهای نقطه ای و مربعی برای شما وجود نخواهد داشت چراکه تنظیم شیب آبرو به سمت کفشور کار غیر ممکن و یا بسیار دشوار خواهد بود! اما اگر شما از کفشور خطی در سایز سرامیک های کار شده استفاده کنید ضمن استفاده از زیبایی و جلوه بینظیر کفشور خطی استیل، مشکل در آوردن شیب آبرو به سمت خروجی فاضلاب شما به راحتی حل می شود .

حال این که کفشور خطی مشبک استیل استفاده کنید و یا کفشور خطی سرامیک خور استیل، به سلیقه و ذوق شما برمی گردد، البته بعضی دوستان طراح اعتقاد دارند که کفشورهای خطی مشبک امروزه کمتر مد هستند و بیشتر کفشورهای خطی سرامیک خور در طرح های جدید خودنمایی می کنند ولی به نظر من این موضوع صحیح نیست و کماکان در بهترین و معتبرترین ژورنال های اورپایی هم کفشور خطی خوش طرح و زیبا خودنمایی می کند و همونطور که عرض کردم این موضوع کاملاً سلیقه ای هست!

درخصوص تنوع سایز کفشورهای خطی

سایز های 20،30،40،50،60،80،90،95،100،110،120،150سانتیمتری در سبد محصول تولید کنندگان داخلی وجود دارد ولی همونطور که گفتیم تولید کفشورهای خطی بنا به تولید سرامیک های تولید شده در کارخانه جات کاشی و سرامیک برنامه ریزی و تولید می شوند بنابراین سایز های رند کاشی و سرامیک بیشتر مورد توجه تولیدکنندگان کفشور خطی قرار می گیرند و سایزهای 30،60،80،90،100،120بسیار معمول تر و در حجم زیاد تولید و موجود هستند. سایز هایی مانند 20،40 به علت کم بودن تعداد سرامیک تولیدی آن ها کمتر موجود هستند . برای سفارش و یا اطلاع از کفشور های خوش قیمت با طرح و رنگ جدید به سایت دکورا 2020 مراجعه فرمایید.

واما در مورد کیفیت ورق و طرح های ساخته شده کفشورخطی به عرض می رسانم که ورق استیل کفشورهای تولیدی در ایران اکثرا از کشورهای چین، کره و تایوان در ذخامت های 1 میل 1.2 میل …. و 2میل وارد می شود و ورق استیل استفاده شده در محصولات سایت دکورا2020از مدل استیل 304 نگیر تایوانی که مرغوبترین ورق های مورد اشاره هست تهیه و تقدیم شما می گردد .

در سایت دکورا2020تقریباً با تمام ضخامت های اعلام شده ،کفشور موجود است و در طرح های متنوع آن در آرشیو محصولات وجود دارد که دست شما را در انتخاب بروزترین کفشورهای خطی مشبک و یا کفشور سرامیک خور باز می گذارد، ساده ترین مدل کفشور خطی که جزء اولین کفشورهای تولیدی بود دارای ظاهری زیبا و کف مسطح بود و احتمالاً در دفع آب به سمت سوپاپ خروجی عملکرد خیلی خوبی نداشت اما در تولیدات به روز و جدید کفشور خطی استیل، شیب و شیار تعبیه شده برای دفع بهتر آب به سمت خروجی کفشور را ملاحضه خواهید کرد. این مزیت بزرگی در دفع آب سطحی سرویس شما و هدایت آن به سمت فاضلاب است. ضمناً این کفشورهای خطی به انواع سوپاپ مجهز هستن که ضمن داشتن توری محافظ برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل منزل و سرویس شما، از سیستم شترگلو برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع فاضلاب به داخل سرویس و حمام برخوردار است . البته همانطور که عرض شد تنوع طرح و سایز در سایت دکورا2020حرف اول را در زمینه کفشور خطی می زند. از این رو سازندگان و پروژه داران عزیز هم در نظر داشته باشند که نوعی از کفشور در سایت دکورا2020عرضه شده به نام کفشور خطی فریم لس که از مزیت های این کفشور، ظرافت و زیبایی کفشور خطی استیل و ارزان بودن آن است چراکه قسمت بدنه نگهدارنده این کفشور از جنس پلاستیک مرغوب ای بی اس و قسمت سرامیک خور آن از استیل 304 نگیر درجه 1 ساخته شده است. با مراجعه به سایت دکورا2020 جدیدترین کفشور ها را با نازل ترین قیمت تهیه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو