بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402


منبع: فیگار

4

1402/6/13

18:01


حامد بهداد از چهره‌های ماندگار سینمای ایران است، اگر طرفدار او هستید پس با ما همراه باشید تا با بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402 آشنا شوید.

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

حامد بهداد از چهره‌های ماندگار سینمای ایران است، اگر طرفدار او هستید پس با ما همراه باشید تا با بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402 آشنا شوید.

حامد بهداد جزء بهترین بازیگرانی که فیلم بد بازی نکردند می‌باشد، او همچنین بازیگر بهترین سریال ها و فیلم های ایرانی، با نام اصلی حامد صابری بهداد، یک هنرپیشه، خواننده، نوازنده، عکاس، تهیه‌کننده و بوکسور است. او در سال ۱۳۵۲ در شهر مشهد به دنیا آمد. در دوران کودکی، در خیابان جیحون تهران زندگی می‌کرد. با شروع جنگ تحمیلی، همراه خانواده به شهر نیشابور مهاجرت کرد و دوران راهنمایی را در آنجا گذراند.

سپس دبیرستان را در مشهد به پایان رساند. در دوران نوجوانی، به مدت کوتاهی به ورزش بوکس مشغول شد و در مقطع نوجوانان استان خراسان مقام‌های برتری کسب کرد. پس از اتمام دوران دبیرستان، در رشته لیسانس بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد و به تهران نقل مکان کرد.

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

معرفی بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

برترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

حامد بهداد در سال ۱۳۷۹ توسط رامبد جوان به همایون اسعدیان معرفی شد تا در فیلم سینمایی “آخر بازی” به ایفای نقش بپردازد. این نقش باعث شد که او نامزد جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر شود. حامد بهداد از شاگردان استاد سمندریان بوده و تاکنون با کارگردانان بزرگی همچون ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی وغیره همکاری داشته است.

فیلم زندگی جای دیگریست

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

محبوب ترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “زندگی جای دیگریست” که به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است، داستان مردی به نام حامد بهداد را روایت می‌کند که از همسرش جدا شده و به بیماری لاعلاجی مبتلا است. همسر سابق او، نیکی کریمی، به دنبال او می‌رود تا ماجرایی را برای او فاش کند که زندگی هر دوی آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این فیلم، در ژانر خانوادگی و عاشقانه قرار دارد و با بازی پارسا پیروزفر، نیکی کریمی، حامد بهداد و یکتا ناصر ساخته شده است.

فیلم فرزند چهارم

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

پرطرفدار ترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “فرزند چهارم” به کارگردانی وحید موسائیان در سال ۱۳۹۱ ساخته شده است. داستان این فیلم درباره یک زن سوپراستار است که به دلیل دغدغه‌های شخصی و انسان‌دوستانه خود، به عکاسی روی آورده است. او قصد سفر به سومالی را دارد تا این دغدغه‌ها را پیگیری کند و…

این فیلم در ژانر خانوادگی و درام قرار دارد و شامل بازیگرانی درخشان و محبوبی همچون مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی، حامد بهداد، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه و زهرا برومند می‌شود.

فیلم جان دار

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “جان دار” به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام قرار دارد و شامل بازیگرانی برجسته و حرفه‌ای مانند فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی می‌باشد.

داستان این فیلم در شب عروسی اسما رخ می‌دهد، جایی که مسعود برادر یاسر (خواستگار سابق اسما) به هدف تحریک او به مراسم عروسی می‌رود تا عروسی اسما را به هم بریزد و همچی را خراب کند. اما در درگیری بین برادر اسما و جمال، جمال به دست مسعود کشته می‌شود و…

فیلم جان‌ دار را با خاطری آسوده می‌توان به عنوان یکی از بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402 نامید.

فیلم قصر شیرین

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “قصر شیرین” به کارگردانی رضا میر کریمی در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام قرار دارد و بازیگران برتری همچون حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین و نیوشا علیپور در این فیلم نقش دارند.

در داستان این فیلم، جلال به طور تصادفی باعث مرگ خانواده‌ای می‌شود. پس از اتمام دوران محکومیتش، او همسر و فرزندش را ترک می‌کند. اما پس از گذشت دو سال، به شهر خود بازمی‌گردد زیرا همسرش دچار مرگ مغزی شده است و…

فیلم مارموز

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “مارموز” به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم در ژانر کمدی و درام قرار دارد و بازیگرانی همانند حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی و مانی حقیقی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. داستان این فیلم درباره شخصی به نام قدرت است که به صورت خودسرانه و تصادفی به قهرمان شهر تبدیل می‌شود. این تغییر شخصیت باعث به وجود آمدن ماجراهای جدیدی برای او می‌شود و…

فیلم خانه دختر

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “خانه دختر” به کارگردانی شهرام شاه حسینی و با بازی حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بهناز جعفری و رویا تیموریان در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام و رازآلود قرار دارد.

داستان این فیلم درباره دختری به نام سمیرا است که در روز عروسی خود می‌میرد و به نظر می‌رسد که خودکشی کرده است. این موضوع باعث ایجاد هرج و مرج در خانواده‌اش می‌شود و همسر و دوستانش تلاش می‌کنند تا بفهمند آیا او واقعاً خودکشی کرده است و اگر کرده، چرا؟…

فیلم سد معبر

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “سد معبر” به کارگردانی محسن قرایی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام و خانوادگی قرار دارد و بازیگرانی مثل حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، محسن کیایی، گیتی قاسمی، نگار عابدی، علیرضا کمالی، حسام محمودی و آوا شریفی در این فیلم نقش بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره قاسم است که کارمند اداره سد معبر شهرداری است و در تلاش است تا وضعیت زندگی خود را بهبود بخشد. اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد و…

فیلم هیهات

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “هیهات” به کارگردانی محمدهادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح الله حجازی و هادی مقدم دوست در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مذهبی قرار دارد. بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از: حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، خسرو شهراز و بهاران بنی احمدی. فیلم هیهات، فیلمی با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی می‌باشد.

فیلم هفت ماهگی

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

فیلم “هفت ماهگی” به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام قرار دارد. بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از: حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، بهناز جعفری، رضا بهبودی، فرشته صدرعرفایی و هانیه توسلی.

داستان این فیلم درباره زنی به نام رعنا است که در ماه هفتم بارداری خود است. او پس از تجربه سابقه سقط جنین، شکوها و مشکلاتی در زندگی خود و شوهرش مهرداد دارد. به اصرار مهرداد، رعنا به خانه پدرش در مرزن آباد می‌رود، اما در آنجا با یک حادثه مواجه می‌شود…

فیلم آرایش غلیظ

بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402

 در انتهای مقاله بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402 می‌توانیم فیلم “آرایش غلیظ” را به شما معرفی کنیم به کارگردانی حمید نعمت الله، داستان مردی به نام مسعود را روایت می‌کند. مسعود به عنوان یک قاچاقچی، ترقه و فشفشه‌های چهارشنبه سوری را به صورت غیرقانونی قاچاق می‌کند. او تلاش می‌کند این محصولات را از طریق یک دختری که عاشقش است، به فروش برساند.

فیلم “آرایش غلیظ” در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است و ژانر آن درام و خانوادگی است. بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند، عبارتند از: حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، هومن برق نورد و علی عمرانی.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های حامد بهداد تا سال 1402 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو