معرفی رئالیتی شو هتل عمارت ؛ برنامه ای الهام گرفته شده از اسکوئید گیم!

معرفی رئالیتی شو هتل عمارت ؛ برنامه ای الهام گرفته شده از اسکوئید گیم!


منبع: پلازا

2

1402/6/13

19:28


معرفی رئالیتی شو هتل عمارت ؛ برنامه ای الهام گرفته شده از اسکوئید گیم!

رئالیتی شو هتل عمارت یکی از جدیدترین آثار در حال ساخت شبکه نمایش خانگی است که این بار قصد دارد به جای بازی‌های مافیایی به سراغ اسکوئید گیم برود. در ادامه این مقاله با معرفی سریال هتل عمارت همراه شما هستیم.

در سال 2021 شاهد انتشار یکی از سریال‌های قوی کره‌ ای با نام اسکوئید گیم یا بازی ماهی مرکب (Squid Game) بودیم. این سریال در واقع از یک بازی کودکانه کره‌ ای الهام گرفته شده بود و در واقع ریشه‌هایی در واقعیت نیز دارد. نتفلیکس پس از استقبال از این سریال هم فصل دوم اسکوئید گیم را تایید کرد و هم خبر ساخت یک گیم شو و رئالیتی شو براساس این اثر داد که در نوامبر 2023 پخش خواهد شد. حال یک خبر دیگر نیز داریم، اسکوئید گیم ایرانی نیز ساخته می‌شود!

رئالیتی شو هتل عمارت به کارگردانی و گردانندگی سیامک انصاری ساخته شده است. جواد نوروز بیگی یکی از تهیه‌کنندگان این اثر است و فیلم‌برداری آن را از اردیبهشت ماه سال 1402 آغاز کرده‌اند. این مجموعه با الهام از سریال اسکوئید گیم ساخته شده و فضایی رقابتی دارد. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی هتل عمارت رئالیتی‌شو سیامک انصاری همراه شما هستیم. برای آشنایی با بهترین سریال‌های ایران، به این مطلب مراجعه کنید.

فهرست مطالب:

زمان پخش رئالیتی شو هتل عمارت

ژانر این اثر کمدی، هیجانی، رئالیتی شو و گیم شو است. فیلم‌برداری هتل عمارت از اردیبهشت 1402 شروع شده و طبق اخبار احتمالا در آبان سال 1402 به پخش برسد. هنوز پلتفرمی که قصد پخش این سریال را دارد مشخص نشده است. همچنین تعداد قسمت های سریال هتل عمارت نیز مشخص نیستند و باید ببینیم در ادامه چه خبرهایی به ما می‌رسد.

داستان رئالیتی شو هتل عمارت

حتما سوال شما این است که خلاصه ریالیتی شو هتل عمارت چیست؟ در این مورد باید بگوییم که هنوز داستانی برای سریال هتل عمارت تعیین نشده و تنها می‌دانیم این بازی از اسکوئید گیم الهام گرفته است. همچنین برای آشنایی بیشتر با رئالیتی شو ضد به این مقاله مراجعه کنید.

داستان رئالیتی شو هتل عمارت

حال ماجرای اسکوئید گیم چه بود؟ در سریال یک گروه 456 نفری برای بردن یک جایزه 45.6 وونی به رقابت می‌پرداختند. آنها بازی‌هایی متنوع و پرچالش انجام می‌دادند که ظاهری کودکانه داشتند اما باخت در بازی مساوی بود با مرگ شرکت‌‌کنندگان و تنها یک نفر از این بازی جان سالم به در می‌برد.

سریال هتل عمارت نیز مراحل سختی دارد که رد شدن از بعضی از آنها بعید به نظر می‌آید. به احتمال زیاد نیز جایزه قابل توجهی برای این سریال تعیین شده است. اما استرس و فضای سنگین حاکم بر اسکویید گیم، تبدیل به فضایی کمدی برای شرکت‌کنندگان هتل عمارت می‌شود و هدف بازی و سرگرمی است.

بازیگران رئالیتی شو هتل عمارت

طبق روند اکثر رئالیتی شوهای ایرانی این بار در هتل عمارت نیز قرار است با شرکت‌کنندگانی روبه‌رو شویم که از ورزشکاران و هنرمندان معروف مرد هستند. به گفته سازندگان آنها برای فصل اول قصد دارند تا از تیم سریال معروف ساعت خوش شرکت‌کنندگان خود را جذب کنند. این افراد شامل: مهران مدیری، نادر سلیمانی، امیر غفارمنش، رضا شفیعی‌جم، ارژنگ امیرفضلی، رضا عطاران، حمید لولایی، نصرالله رادش ، سعید آقاخانی، یوسف صیادی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، اردشیر منظم و محسن حاجیلو می‌‌شوند. تا کنون فقط از اعلام آمادگی رضا شفیعی‌جم و نصرالله رادش خبر داریم که در پایین به بیوگرافی این دو نفر از هنرپیشه های سریال هتل عمارت می‌پردازیم. شما می‌توانید درباره رئالیتی شو ارتش سری در این مطلب بیشتر بخوانید.

رضا شفیعی جم

بازیگران رئالیتی شو هتل عمارت

رضا شفیعی‌جم بازیگر و کمدین اهل ایران در 10 تیر سال 1350 متولد شد. او بازیگری را از سال 1364 و تئاتر شروع کرد تا اینکه در سال 1372 با فیلم دو همسفر جلوی دوربین رفت. سپس در چند فیلم و سریال بازی کرد تا اینکه با سریال ساعت خوش به شهرت رسید. رضا شفیعی‌جم با مهران مدیری همکاری موفقی داشت و نقش‌هایی همچون بامشاد، کیوون، کامبیز و قل‌مراد ماحصل این همکاری بودند. آقای شفیعی‌جم استعداد بالایی در تیپ‌سازی دارد و با کارگردانان به نامی همچون رضا عطاران، سروش صحت، مسعود جعفری جوزانی و رامبد جوان همکاری کرده است. رضا شفیعی‌جم مدتی به دلیل بیماری کم کار شد و در طی سال‌های اخیر باری دیگر به دنیای بازیگری پیوست. او اجراهای موفق استند آپی نیز در خندوانه داشت که تحسین برانگیز بودند.

نصرالله رادش

هنرپیشه های سریال هتل عمارت

نصرالله رادش بازیگر طنز ایرانی متولد 12 آذر 1345 است. او بازیگری را از سال 1371 شروع کرد و نخست با سریال پرواز 57 و بعد آن با ساعت خوش دیده شد. آقای رادش فیلم‌های زیادی در سینما ندارند و اصولا بازیگر گزیده‌کاری هستند. این هنرپیشه یکی از کلیدی‌ترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های خلق شده توسط تیم مهران مدیری یعنی حیف نون را در سریال‌های باغ مظفر و گنج مظفر ایفا کرد. نصرالله رادش همچنین تا کنون در آثار موفقی همچون مرد هزارچهره، خانه اجاره‌ای، در حاشیه و شوخی کردم…! حضور داشته است.

نقد سریال هتل عمارت

هنوز این اثر شروع نشده و نقدی درباره آن نمی‌توان انجام داد اما از همین ابتدای کار چند نکته در هتل عمارت حائز اهمیت است. اولین نکته داستان آن است که از برنامه اسکوئید گیم الهام گرفته شده و روند کپی کردن آثار معروف را دنبال می‌کند. البته این امر در جهان مرسوم است. دومین نکته حضور شرکت‌کنندگان صرفا آقا در این برنامه و سومین نکته باری دیگر حضور هنرمندان و افراد معروف در آن است. سوال این است که اگر قرار باشد یک جایزه خوب به برنده داده شود، بهتر نیست که برنده از میان مردم عادی باشد و چرا اکثر رئالیتی شوها یا گیم شوها به دنبال سلبریتی‌ها هستند؟

سخن پایانی

با معرفی و بررسی رئالیتی شو هتل عمارت همراه شما بودیم و سعی کردیم از آخرین اخبار این اثر شما را مطلع سازیم. به گفته سازندگان، هتل عمارت یکی از پرهزینه‌ترین رئالیتی‌ شوهای ایران محسوب می‌شود. نظر شما درباره این اثر چیست؟ چه پیش‌بینی برای روند آن دارید؟ آیا منتظر دانلود رئالیتی شو هتل عمارت هستید؟ فکر می‌کنید تفاوت عمده رئالیتی شوهای ایرانی و بهترین رئالیتی شوهای خارجی چیست؟ لطفا ما را از نظرات خود آگاه کنید، از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو