آخرین خبر از وضعیت مهدی یراحی در قرنطینه زندان/ روند درمان مهدی یراحی شروع شده

منبع: ساعد نیوز

3

1402/6/15

13:19


ساعد نیوز: در صحبتی که داشتیم روحیه‌شان بسیار خوب بود. از لحاظ جسمی پوست‌شان دچار التهاب شده و از ناحیه گوش راست نیز درد دارند که توسط بهداری اوین در حال معالجه است.

آخرین خبر از وضعیت مهدی یراحی در قرنطینه زندان/ روند درمان مهدی یراحی شروع شده

به گزارش ایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، مصطفی نیلی، وکیل مهدی یراحی در رشته توییتی در خصوص ملاقات امروز خود با موکلش نوشت: «امروز با دستور دادیار محترم شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه 38توانستم در زندان اوین با آقای مهدی یراحی ملاقات کنم.ایشان بعد از بازداشت دو روز در بازداشتگاه پلیس امنیت نگهداری و از چهارشنبه گذشته به قرنطینه زندان اوین منتقل شده‌اند. در صحبتی که داشتیم روحیه‌شان بسیار خوب بود. از لحاظ جسمی پوست‌شان دچار التهاب شده و از ناحیه گوش راست نیز درد دارند که توسط بهداری اوین در حال معالجه است.»

او در ادامه نوشت: «هنوز نتوانسته‌ام پرونده ایشان را مطالعه کنم و به همین خاطر نمی‌توانم عناوین دقیق اتهامی را بیان کنم.امیدوارم روز شنبه بتوانم پرونده را مطالعه کنم. آقای مهدی یراحی تاکید داشتند که در مورد بعضی از ضابطین که در هنگام بازداشت قانون و حقوق شهروندی ایشان را رعایت نکرده‌اند پیگیری قانونی را انجام دهیم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو