سعید حدادیان مداح چگونه استاد دانشگاه شد؟

منبع: شبونه

2

1402/6/15

18:48


خبر استاد دانشگاه شدن سعید حدادیان در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است این درحالیست که او بیش از 5 سال است که در دانشگاه تهران تدریس میکند و خبر جدیدی نیست همچنین سعید حدادیان حدود 15 سال مسئول دفتر ادبیات و هنر نهاد رهبری دانشگاه تهران بوده است. سعید حدادیان مداح چگونه استاد دانشگاه …

خبر استاد دانشگاه شدن سعید حدادیان در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است این درحالیست که او بیش از 5 سال است که در دانشگاه تهران تدریس میکند و خبر جدیدی نیست همچنین سعید حدادیان حدود 15 سال مسئول دفتر ادبیات و هنر نهاد رهبری دانشگاه تهران بوده است.

سعید حدادیان مداح چگونه استاد دانشگاه شد؟

سعید حدادیان مداح چگونه استاد دانشگاه شد؟

سعید حدادیان مداح سرشناس کشور 15 سال به عنوان مسئول دفتر ادبیات و هنر نهاد رهبری در دانشگاه تهران مشغول به کار است و 5 سال نیز در این دانشگاه دروس دفاع مقدس و کتاب های مربوط به انقلاب را تدریس میکند.

بعد از اخراج برخی از اساتید دانشگاه خبر تدریس و استاد دانشگاه سعید حدادیان در رسانه های معاند حسابی خبرساز شد و به این موضوع پرداختند.

حواشی

رسانه های معاند با پرداختن به این موضوع که نظام میخواهد اساتید انقلابی را در دانشگاه های کشور استخدام کند تا به دانشجویان روحیه انقلابی بدهند.

سعید حدادیان مداح چگونه استاد دانشگاه شد؟

همچنین خبر رسد که مجتبی پوربخش نیز از دانشگاه تهران اخراج شده است پیش از این خبر اخراج علی زارچی منتشر شده بود.

شغل سعید حدادیان چیست؟

سعیدی حدادیان میگوید مداحی در گذشته بیشتر به عنوان یک شغل محسوب می‌شد ولی الان اکثر بر و بچه‌هایی که مداحی می‌کنند یک شغل ثابت هم دارند و در کنار این شغل در هیأت‌ها و عزاداری‌ها مداحی می‌کنند اما در گذشته این‌طوری نبود، قبلاً یک گروهی بودند به عنوان مداح اهل بیت که اتفاقاً ملبس هم بودند و اصلاً شغلشان صرفاً همین بود.

همچنین ببینید

ماجرای بازداشت سحر قبادی و راننده اسنپ +جزئیات

استعفا سیما ثابت از ایران اینترنشنال به علت هیز بازی فرداد فرحزاد

پشت پرده کلاهبرداری امیر تتلو با خرید میکروفون +عکس

امروز مداحی کشور قطعاً متعالی‌تر است نسبت به آنچه که زمان طاغوت بوده، چون قاطبه مداحان امروز کشورمان در خدمت نظام اسلامی هستند اما معلوم نبود که قاطبه مداحان زمان طاغوت دلشان با انقلاب امام بوده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو