رهبر انقلاب: اگر مقاومت کردید آن وقت قله را فتح خواهید کرد

منبع: ساعد نیوز

4

1402/6/15

19:39


ساعد نیوز: رهبر انقلاب در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین ، خطاب به آنان توصیه کردند: راه معنویت وحاکمیت توحید را با استحکام راهپیمایی اربعین طی کنید.

رهبر انقلاب: اگر مقاومت کردید آن وقت قله را فتح خواهید کرد

به گزارش پایاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز در پایان مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به مناسبت اربعین حسینی (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد طی بیانات کوتاهی تصریح کردند: این راه شما، اراده است. باید با اراده حرکت کرد. با تصمیم باید حرکت کرد. جاذبه‌ها برای زاویه ایجاد کردن از این صراط مستقیم کم نیست. همیشه بوده این زاویه‌ها امروز بیشتر از همیشه است.

ایشان همچنین افزودند: اراده‌ی قوی لازم است تا در مقابل این جاذبه‌های شیطانی بتوانید مقاومت کنید. اگر مقاومت کردید آن وقت قله را فتح خواهید کرد. کاری که از بعد از زمان رسول خدا تا امروز انجام نگرفت. قله‌ی حاکمیت دین خدا، حاکمیت حق، حاکمیت عدل، قله‌ی رسیدن به مقصود و غرض از خلقت انسانی که عبارت باشد از تکامل انسان، کمال بشری به این قله خواهید رسید. این کار، کار شماست.

آیت الله خامنه‌ای در پایان نیز تاکید کردند: شما جوانهای امروز می‌توانید مایه‌ی امید باشید، مایه‌ی امیدید. بحث می‌توانید نیست. مایه‌ی امیدید. امروز هر کدام از شما یک مشعل نورانی می‌توانید باشید بر سر راه پیرامون خودتان و محیط پیرامونی خودتان. سعی کنید این را نگه دارید. تلاش کنید در این راه استقامت بورزید. فاستقم کما امرت و من تاب معک. استقامت مهم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو