دست کم گرفته شده ترین فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

دست کم گرفته شده ترین فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک


منبع: فیگار

4

1402/6/15

20:01


تعداد آثاری که در ژانر ترسناک درباره غذا هستند به شدت محدود است و برخی از آن‌ها، جزو دست کم گرفته شده ترین فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک…

دست کم گرفته شده ترین فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

تعداد آثاری که در ژانر ترسناک درباره غذا هستند به شدت محدود است و برخی از آن‌ها، جزو دست کم گرفته شده ترین فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک قرار می‌گیرند.

بسیاری از افراد اظهار کردند که میوه‌ها و غذاها نمی‌توانند به اندازه قاتلان زنجیره‌ای و ارواح وحشتناک، بهترین فیلم های ترسناک را بسازند. در این نوشتار، لیستی از دست کم گرفته شده ترین فیلم های غذا محور ترسناک که باید آن‌ها را تماشا کنید معرفی شده‌اند.

وقتی از ترسناک بودن صحبت می‌شود، معمولاً به قاتلان زنجیره‌ای با نقاب، کودکان عجیب‌الخقه، خون‌آشام‌های تشنه خون، زامبی‌های تشنه به گوشت انسان یا بیگانگان فکر می‌شود؛ اما وقتی تهدیدی از منبعی که پیش‌تر پا افتاده‌ترین است، یعنی غذا، بیاید، این امر بسیار جالب‌تر می‌شود.

اگر بخوایم روراست باشیم، سبزیجات، میوه‌ها، گوشت و دسرها، به خودی خود واقعاً ترسناک نیستند. با این حال، برخی از فیلم‌ها در ژانر وحشت، به خوبی این ایده را اجرا می‌کنند و نشان می‌دهند که غذاها می‌توانند عنصر وحشت واقعی را در خود جای دهد یا حتی به یک شرور تبدیل شود. این سبک از فیلم‌ها، متاسفانه چند وقتی است که منسوخ شدند و ما در بین عناوین بهترین فیلم های ترسناک 2023 این سبک را نتوانستیم پیدا کنیم.

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

فیلم های دست کم گرفته شده ترسناک درباره غذا

شما می‌توانید فهرست دست کم گرفته شده ترین فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

این 5 فیلم، جواهرهای این موضوع در ژانر وحشت هستند که نادیده گرفته شده‌اند. این فیلم‌ها شامل طیف گسترده‌ای از کمدی‌های ترسناک تا طنز اجتماعی و حتی موزیکال‌های گوتیک هستند. آنها تمام انتظارات را به چالش می‌کشند و هیچ طرفدار ژانر ترسناکی نباید این فیلم‌ها را از دست بدهد.

The Stuff

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

دست کم گرفته شده ترین فیلم های غذا محور ترسناک

فیلم “The Stuff” از نظر محتوا و پیامی که منتقل می‌کند، ممکن است کمی پیچیده باشد. با این حال، این فیلم با استفاده از جلوه‌های ویژه عملی مناسب و با بازی فوق‌العاده مایکل موریارتی، به یک نقطه جالب توجه جذاب تبدیل می‌شود.

داستان فیلم درباره یک ماده شیرین، خوشمزه و اعتیاد‌آور به نام “مواد” است که در آلاسکا کشف شده و به یک تهدید جدید در ایالات متحده تبدیل می‌شود. هنگامی که مردم نمی‌توانند از مصرف آن خسته شوند و دست بکشند، ماده شروع به تغذیه از درون آن‌ها کرده و مردم را به آرامی به زامبی‌های عجیبی که تاکنون در هیچ فیلمی ندیده‌اید، تبدیل می‌کند.

در این فیلم، لری کوهن به یک استاد ترسناک شبه واقع‌گرا تبدیل می‌شود و شخصیت‌هایی عجیب و غریب مانند Q را به تصویر می‌کشد. “The Stuff” در واقع ادامه‌ای بر این داستان است. به گفته کارگردان، استودیوی New World Pictures از نتیجه نهایی ناراضی بود.

تبلیغات گمراه‌کننده و طوفانی که در روز اکران سینما به وقوع پیوست و از رسیدن نظرات مثبت روزنامه‌ها به خانه‌های مردم جلوگیری کرد، باعث شد که شمار تماشاگران کاهش یابد. با این حال، این موضوع منجر به تبدیل نشدن “The Stuff” به یک فیلم مرجع شد.

The Gingerdead Man

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

فیلم های دست کم گرفته شده ترسناک درباره غذا

داستان فیلم، همانطور که از عنوان The Gingerdead Man پیداست، یک کلوچه شیرینی زنجبیلی را دنبال می‌کند که توسط روح یک قاتل مرده تسخیر شده و حالا او به دنبال انتقام از قربانیان بازمانده خود است.

طرحی که توسط مردم توصیف شد، به نظر می‌رسد یک طرح طنز و سرگرم‌کننده است که مضامین فیلم‌های “Child’s Play” را با محصولاتی مانند فرنچایز “Puppet Master” و “Evil Bong” از مجموعه فیلم‌های B ترکیب می‌کند. این طرح، با تصاویر Full Moon Entertainment همخوانی دارد و بیشتر به سمت کمدی می‌پیچد تا اینکه یک فیلم ترسناک باشد.

صدای شیطان زنجبیلی، این اثر را برای تماشاگران جذاب می‌کند. به علاوه، این طرح با ایجاد یک فرنچایز ، از طریق فیلم‌های دنباله‌دار مانند “Gingerdead Man 2: Passion of the Crust”، “Gingerdead Man 3: Saturday Night Cleaver” و “Gingerdead Man vs. Evil Bong”، کتاب‌های کمیک، محتوا و محصولات زیادی را در اختیار قرار می‌دهد.

Thinner

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

فیلم “Thinner” بر اساس رمانی به همین نام، نوشته استیون کینگ می‌باشد که توسط تام هالند کارگردانی شده است. داستان فیلم درباره یک وکیل فاسد به نام بیلی هالک می‌باشد که با یک زن پیر رومی که مورد نفرین پدرش قرار گرفته، برخورد می‌کند. این نفرین باعث کاهش وزن بیلی به طرز خطرناکی می‌شود. به طور معمول، تنها راه برای انتقال نفرین این است که بیلی یک تکه پای توت فرنگی آغشته به خون را به قربانی دیگری بدهد.

صحنه‌ای که بیلی خون را روی دسری که خون آشام‌ها آن را می‌پزند، چک می‌کند، تا مدت‌ها در ذهن بیننده باقی می‌ماند. اگرچه “Thinner” ممکن است یکی از بهترین اقتباس‌های سینمایی از آثار استیون کینگ نباشد؛ اما این فیلم دارای بازیگران عالی است که شامل جو مانتگنا، مایکل کنستانتین، کاری وورر و بتانی جوی لنز می‌شود. همچنین، گریم و جلوه‌های بصری در فیلم قابل تحسین هستند و به طور کلی، فیلمی سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد.

Sweeney Todd: The Demon Barber Of Fleet Street

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

این فیلم موزیکال ، قطعه گوتیکی است که در سال 2007 به کارگردانی تیم باتون با حضور جانی دپ و هلنا بونهام کارتر ساخته شد و برای بسیاری از مخاطبان شناخته شده است؛ اما ارائه اصلی این فیلم توسط استیون ساندهایم در سال 1982 در تئاتر برادوی برگزار شد که با هنرنمایی جورج هرن و آنجلا لنزبری، هشت جایزه تونی دریافت کرد.

این نمایش تئاتری و سینمایی به عنوان یک شاهکار شناخته می‌شود. داستان “Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street” درباره یک آرایشگر لندنی به نام سوئینی تاد و همدستش، خانم نلی لاوت است. آنها در حال کشتار افراد هستند و لاوت از جسدهای قربانیان تاد برای پختن گوشت استفاده می‌کند.

این اثر موزیکال، ترسناک و هیجان‌انگیز است و به طور گسترده به عنوان یک محکومیت جامعه غیرانسانی پس از انقلاب صنعتی تلقی می‌شود. با این حال، موسیقی، اجراهای استثنایی، کمدی سیاه ، فضای وحشتناک و شدت احساسی آن، این ویژگی‌های فراموش‌نشدنی را به یک اثر واقعی تبدیل کرده است. “Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street” به عنوان یک گوهر گمشده به شمار می‌آید که نباید آن را از دست بدهید.

Attack Of The Killer Tomatoes

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک

فیلمی Attack Of The Killer Tomatoes، به کارگردانی جان دی‌بلو ساخته شده و به عنوان یک فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ شناخته می‌شود که اغلب به آن توجه نمی‌شود. بسیاری از طرفداران دنیای سینمای وحشت، از این فیلم به عنوان یک اثر کلاسیک کمدی یاد می‌کنند.

در این فیلم، فرضیه‌ای ساده و دردناک مطرح می‌شود که میوه‌های سنتی باغ، علیه بشریت شورش می‌کنند. دولت یک گروه تنومند از افراد را تشکیل می‌دهد که شامل یک سرباز، یک غواص، یک شناگر المپیک و یک استاد می‌باشد.

این افراد در طول فیلم، لباس‌هایی با تصاویر جرج واشنگتن، آدولف هیتلر سیاه‌پوست و یک غول گوجه‌فرنگی به تن می‌کنند. این فیلم اغلب به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های “خیلی بدی که خوب است” شناخته می‌شود. همچنین این فیلم، با بودجه کمتر از صد هزار دلار تولید شده است. این فیلم، یک قسمت دوم به نام “Return of the Killer Tomatoes” دارد که آن را به یک فرنچایز کامل تبدیل می‌کند که جورج کلونی نیز در آن بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دست کم گرفته شده ترین فیلم های درباره غذا در ژانر ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

آیا در سال 2023 می‌توان فیلمی در این ژانر داستانی یافت؟

خیر. متاسفانه سال 2023، فیلمی در ژانر ترسناک با این موضوع ساخته نشده است.

فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber Of Fleet Street، پیش از کارگردانی تیم برتون در سال 2007، در چه سالی ساخته شده بود؟

اولین نمایش این فیلم، در سال 1982 بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو