معرفی انیمه جوجوتسو کایسن : داستان، شخصیت ها و نقد

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن : داستان، شخصیت ها و نقد


منبع: فیگار

4

1402/6/16

15:33


در این نوشتار ما قصد داریم به معرفی انیمه جوجوتسو کایسن بپردازیم. پس برای آشنایی با داستان و شخصیت‌های این انیمه همراه ما بمانید.

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن : داستان، شخصیت ها و نقد

در این نوشتار ما قصد داریم به معرفی انیمه جوجوتسو کایسن بپردازیم. پس برای آشنایی با داستان و شخصیت‌های این انیمه همراه ما بمانید.

جوجوتسو کایسن به یکی از بهترین انیمه های سینمایی تبدیل شده است. اقتباس از مانگای تحسین شده گگه آکمی برای استودیو ماپا کار بزرگی بود، زیرا این مجموعه طرفداران وفاداری دارد که هرگز چیزی کمتر از کامل را نمی‌پذیرند. خوشبختانه، استودیو ماپا با ایجاد موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل‌سازی ظرافت انیمه با نقل قول‌های خنده‌دار و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، اثری فراتر از انتظارات اکثر طرفداران را تولید کرد.

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

نقد فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

شما می‌توانید فهرست معرفی انیمه جوجوتسو کایسن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن که در سال 2023 منتشر شده است، دو آرک جدید را از مانگا اقتباس خواهد کرد. استودیو ماپا تا اکنون توانسته به خوبی این انیمه را به طرفداران نمایش دهد و توسعه شخصیت‌ها را با روایت مناسب و آرام بررسی کند. ما در مقاله نقد فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن قصد داریم به بپردازیم تا بیشتر با جزئیات این فصل جدید آشنا شوید. پس در ادامه همراه ما بمانید.

مشخصات انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن
  • تعداد قسمت: 23
  • مدت زمان هر قسمت: حدود 23 دقیقه
  • استودیو: ماپا
  • روز انتشار: هر پنجشنبه
  • ژانر: اکشن فانتزی
  • تولید کنندگان: سشیمو کیسوکه، کیمورا ماکاتو، مورای یوریها، اوموری تاتسویا

طرفداران انیمه برای فصل دوم این سریال که به تازگی به نمایش درآمده است بسیار هیجان زده هستند. محیط عرفانی جوجوتسو کایسن داستان یوجی ایتادوری، دانش آموز دبیرستانی را روایت می‌کند که با انگشت شیطان سوکونا نفرین شده است. گوجو ساتورو، معلم او نیز در این انیمه نقش بسزایی دارد.

داستان فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن بر روزهای ساتورو گوجو به عنوان یک جادوگر جوان تمرکز دارد که در کنار دوستش سوگورو گتو و دیگران در آکادمی جوجوتسو کار می‌کند و نفرین‌ها را از بین می برد. داستان دوم سال‌ها بعد با گوجو در بزرگسالی اتفاق می‌افتد و دانش‌آموزانش با تعداد زیادی نفرین که به شیبویا حمله می‌کنند سر و کار دارند.

بررسی فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

هر نوع تغییر خلاقانه عظیم پتانسیل از دست دادن هویت را ایجاد می‌کند، و بحث زیادی در مورد تغییرات فصل 2 انیمه جوجوتسو کایسن وجود داشت. افرادی بودند که در مورد تغییر در طراحی شخصیت‌ها یا اینکه چگونه چشمان گوجو مانند گذشته به نظر نمی‌رسد ناراضی بودند. با این حال، با انتشار انیمه، مشخص بود که این تصمیم مهم تاثیر بسیار مثبتی در طراحی کلی شخصیت‌ها گذاشته بود.

همانطور که در پارت اول در فصل 2 بیان شد، Jujutsu Kaisen همیشه هر بار که ظاهر شده متفاوت بوده است. با روشی که آرک گوجو پیشرفت می‌کند،می‌توان گفت که هر قسمت در نحوه کارگردانی آن مقداری متفاوت بود، برخی قطعاً بیشتر از سایرین. خود Gosso کارگردانی را انجام داد، که لحنی عجیب و غریب برای آرک آینده ایجاد می‌کند و مخاطبان را با انواع و اقسام مجنون سبک‌های آشنا می‌کند.

در آرک The Hidden Inventory گوجو و گتو در یک ماموریت بسیار مهم هستند. آنها باید ریکو آمانای را سالم نگه دارند، دختری که به عنوان قربانی Tengen-Sama انتخاب شده است، موجودی که دیوار محافظت Jujutsu را حفظ می‌کند. علیرغم پیامدهای شدید، ریکو مشتاق جذب به تنگن است، حتی اگر این به معنای رها کردن زندگی او باشد. اما کاربران نفرین دشمن قصد دارند قبل از اینکه او بتواند هدف خود را انجام دهد، او را اسیر یا بکشند.

این یک معضل جذاب است که می‌پرسد چگونه می‌توان قدرت را برای رها کردن زندگی و حس خود با میل خود پیدا کرد و چگونه Gojo و Geto نقش خود را در ایجاد این آیین نشان می‌دهند. این داستان به ویژه دلهره آور است زیرا شخصیت‌ها در زمان کوتاه اما به یاد ماندنی خود به یکدیگر نزدیک‌تر شده و درک احتمال مرگ برای همه سخت‌تر می‌شود.

این Gojo جوان‌تر همان جذابیت نسخه بزرگسالان خود را حفظ می‌کند اما بدون همان سطح قدرت. تماشای او در انجام یک تکنیک نفرین معکوس در قسمت 2 بسیار هیجان انگیز است و دیدن تسلط نهایی او را بسیار سرگرم کننده‌تر می‌کند. در این فصل مخاطب همچنین می‌تواند زندگی گوتو را قبل از رها کردن مدرسه جوجوتسو ببیند که بسیار جذاب است.

Jujutsu Kaisen در قسمت اول فصل دوم خود با یک آرک Prequel باز می‌گردد و یک داستان منشاء هیجان انگیز و قانع کننده را برای یکی از شرور اصلی نمایش و همچنین برای محبوب‌ترین شخصیت آن ارائه می‌دهد. تغییر در کارگردان ظاهری سینمایی‌تر و سکانس‌های جذاب‌تر را به ارمغان می‌آورد، که این امر کار بسیار خوبی برای این انیمه است. در حالی که فیلمنامه داستانی غم انگیز و شدید را نشان می‌دهد حتی اگر پایان آن را بدانیم، طول کوتاه آرک به این معنی است که پایان آن به طور ناگهانی می‌آید و تأثیر آن را کاهش می‌دهد.

بازیگران انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن
  • Nakamura, Yuuichi در نقش گوجو
  • Enoki, Junya در نقش ایتادوری
  • Uchida, Yuuma در نقش مگومی
  • Seto, Asami در نقش کوگیساکی
  • Sakurai, Takahiro در نقش گتو
  • Suwabe, Junichi در نقش سوکونا
  • Tsuda, Kenjirou در نقش نانامی
  • Kimura, Subaru در نقش تودو
  • Koyasu, Takehito در نقش توجی

دانلود فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

شما می‌توانید تمام قسمت‌های فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را در کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی انیمه جوجوتسو کایسن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو