کنجکاوی پسربچه منجر به کشف بزرگ شد! + عکس

کنجکاوی پسربچه منجر به کشف بزرگ شد! + عکس


منبع: نمناک

145

1398/5/5

14:00


پسر چینی کنجکاو و علاقمند به دایناسورها، اخیرا در طی کشفی بزرگ موفق به کشف ده ها تخم دایناسور در حیاط زمین بازی شد.

کنجکاوی پسربچه منجر به کشف بزرگ شد! + عکس

پسر 10 ساله کنجکاو و کشف جالبی از دایناسورها

زندگی و آناتومی دایناسورها که قبل از انسان ها بر روی کره زمین زندگی می کردند، در گذشته ای نه چندان دور همانند یک پرسش بزرگ برای بشر بود که امروزه انسان موفق به کسب تمام اطلاعات در این زمینه شده است و با وجود استخراج فسیل های مختلف از این حیوانات، باز هم باقیمانده های این حیوانات در اکثر نقاط جهان در حال کشف هستند.

برای مثال اخیرا یک پسر چینی کنجکاو و علاقمند به دنیای دایناسورها به نام " ژانگ یانگژه " در یکی از مناطق استان گوانگدونگ، در حال بازی بود که ناگهان با تکه سنگ های بهم چسبیده عجیبی روبرو شد که توانست به شدت شوکه شود. این پسر 10 ساله چینی به گفته خودش اولین کاری که بعد از کشف این تخم مرغ ها انجام داد این بود که مادر خود را فورا مطلع کرد.

کارشناسان و محققان بر این باورند که این تخم مرغ های گران قیمت متعلق به 66 میلیون سال گذشته هستند که ابعاد تکه سنگ کشف شده که شامل ده ها تخم دایناسور 3.5 اینچ یا به عبارتی 9 سانتی متر می باشد که از یک زمین بازی کشف کرده است و این در حالی است که این پسر کنجکاو قبل از کشف بزرگ خود، ده ها کتاب در مورد دایناسورها مطالعه نموده است.

هم اکنون تخم های کشف شده برای کسب اطلاعات بیشتر به یک موزه منتقل شده اند که کارشناسان با استفاده از آنها می توانند هر چه بهتر به گذشته و نحوه زندگی دایناسورها پی ببرند و چنین کشفی از داخل حیاط زمین بازی کمی شوکه کننده و همچنین جالب می باشد.

کشف جالب و باورنکردنی پسربچه از دایناسورها + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو