فریبرز عرب نیا ضد انقلاب شد ماجرای مهاجرت به کانادا

منبع: شبونه

2

1402/6/18

23:50


فریبرز عرب نیا بازیگر نقش مختار سالهاست که در کانادا زندگی می‌کند امروز در مصاحبه‌ای با صدای آمریکا علیه نظام صحبت هایی کرد که به نظر می‌رسد دیگر برای همیشه از دنیای بازیگری در ایران کناره‌گیری کرده است. فریبرز عرب نیا ضد انقلاب شد  فریبرز عرب نیا به شدت علیه نظام و مسئولان نظام صحبت …

فریبرز عرب نیا بازیگر نقش مختار سالهاست که در کانادا زندگی می‌کند امروز در مصاحبه‌ای با صدای آمریکا علیه نظام صحبت هایی کرد که به نظر می‌رسد دیگر برای همیشه از دنیای بازیگری در ایران کناره‌گیری کرده است.

فریبرز عرب نیا ضد انقلاب شد ماجرای مهاجرت به کانادا

فریبرز عرب نیا ضد انقلاب شد

 فریبرز عرب نیا به شدت علیه نظام و مسئولان نظام صحبت کرد و خواهان براندازی و تغییر رژیم در ایران شد.

فریبرز عربیر که با نقش مختار در بین همه مردم ایران و حتی رهای اسلامی به شهرت رسید سال‌های زیادیست که دیگر از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرده است و آخرین کار او سریال مختارنامه بود .

با توجه به موضع‌گیری‌های فریبرز عرب نیا علیه نظام باید ببینیم که سرنوشت سریال مختار که هر ساله در ایام محرم پخش می‌شد چه خواهد بود.

برخی از کاربران معتقد هستند که صدا و سیما علت پخش نکردن مختارنامه در محرم ۱۴۰۲ را صحبت‌های سیاسی فریبرز عربنیا دانستند فریبرز عربنیا در مصاحبه‌اش با رسانه‌های بیگانه رسماً خواهان براندازی رژیم بود.

همچنین ببینید

واکنش فریبرز عرب نیا به بهاره رهنما برای توهین به لرها +عکس

فریبرز عرب نیا تا قبل از سال 74 در 8 فیلم در نقش دوم و سوم بازی کرده است و هیچ وقت نتوانست توانایی هایش را نشان دهد.

او از طرف مسعود کیمیایی برای بازی در فیلم ضیافت دعوت شد که این فیلم یکی از بهترین بازی های جشنواره فیلم فجر بود و همه بر این عقیده بودند که قهرمان فیلم های مسعود کیمیایی پیدا شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو