آشنایی با طاق پیروزی پاریس و جذابیت های آن

آشنایی با طاق پیروزی پاریس و جذابیت های آن


منبع: آرگا

2

1402/6/19

10:13


طاق پیروزی پاریس دیدنی های زیادی دارد. این بنا از جاذبه های مهم بوده و دارای چندین تندیس، خیابان، و نام ۶۰۰ نفر از نظامی ها است.

پاریس، سرزمین زیبایی های دنیا که دارای جاذبه های زیادی است امروزه از دیدنی های زیادی برخوردار می باشد. طاق پیروزی پاریس که سازه ای دیدنی و معروف در این شهر بوده بازدیدکنندگان زیادی داشته و از آن بازدید می کنید.

طاق پیروزی را ببینید

دیدنی های طاق پیروزی پاریس:

قدمت این طاق به ۲۰۰ سال پیش باز می گردد. برای بازدید از این سازه دیدنی باید به نزدیکی خیابان شانزلیزه بروید. این بنا امروزه از دیدنی های پاریس بوده و در مسیر رسیدن به آن از زیبایی های زیادی دیدن خواهید کرد. درباره این بنا روایت ها و داستان های تاریخی زیادی وجود دارند. تراژدی ها و جشن های مختلف در این بنا رخ داده اند.

معماری طاق پیروزی

چرا از این طاق دیدن کنیم؟

برای بازدید از این طاق دلایل زیادی وجود دارد. این طاق که به نوعی مانند یک موزه بوده معماری ویژه ای داشته و از بالای سکوی این بنا می توانید از مناظر زیبای شهر پاریس هم دیدن کنید که در نوع خود زیبا و دیدنی هستند. سالانه جشن های باشکوه زیادی در این نواحی برزگرا شده که شما نیز می توانید از بازدیدکنندگان آن ها باشید. طاق نصرت نیز یکی دیگر از سازه های پاریس می باشد.

طاق پاریس کجاست

تاریخچه بنا:

این بنا نیز تاریخچه غنی و ارزشمندی داشته و شما می توانید با زیبایی های زیادی از این سازه آشنا شوید. با پیروزی ناپلئون به دستور برخی از افراد دلیر این بنا ساخته شده است. نام این افراد نیز بر بالای این طاق نیز ثبت شده و ایده ساخت این بنا نیز از روم امده و ساخت این پروژه نیز ۳۰ سال طول کشیده است. این بنا همچنین معماری زیبایی داشته که در ادامه با آن آشنا می شوید.

طاق پیروزی پاریس

بررسی معماری پیروزی:

این طاق بنا به دلایل مختلفی نیز در دنیا شناخته شده و معماری زیبایی دارد. سبک نئوکلاسیک یکی از مهم ترین ویژگی های این سازه به شمار می آید. این طاق ارتفاعی ۵۰ متری داشته و عرض آن نیز به ۴۵ متر می رسد. در وسط این میدان بزرگ نیز دیدنی های دیگری وجود داشته که از آن دیدن می کنید.

در این طاق چیزهای دیگری نیز وجود داشته که از جمله آن ها می توان به مجسمه هایی زیبا اشاره کرد. ۴ تندیس ارزشمند با طراحی و معماری زیبا در این سازه دیده می شود. این مجسمه ها برجسته و بزرگ بوده و هر یک از این تندیس ها نیز تداعی گر چیز خاصی هستند. نام ۶۰۰ ژنرال در این سازه ثبت شده و بیانگر انقلاب ناپلئون است.

نمای طاق پیروزی

طاق پیروزی پاریس امروزه یکی از مکان های دیدنی پاریس بوده و بازدیدکنندگان زیادی دارد و امروزه نیز بازدیدکنندگان زیادی از آن دیدن می کنند. در شب با روشن شدن این چراغ ها نمای این طاق نیز دیدنی تر شده و شما با آن آشنا خواهید شد. در شب این طاق نمایی دیدنی تر داشته و برای ثبت عکس های خاص ویژه خواهد بود.

این طاق از نمای دور نیز جاذبه ای بهتر داشته و تماشایی تر می شود. هر ساله این بنا از سوی گردشگران زیای مورد توجه است. خیابان های منتهی به این طاق نیز خیلی زیبا و چشم نواز خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو