مدل کانتر اداری در طرح های کاربردی و مدرن برای فضاهای مختلف

مدل کانتر اداری در طرح های کاربردی و مدرن برای فضاهای مختلف


منبع: دکوراسیون

6

1402/6/19

11:56


ایده هایی منحصر به فرد از مدل کانتر اداری

میز کانتر اداری که به آن میز پذیرشی نیز گفته می شود، همان میزهایی هستند که هنگام وارد شدن به سازمان های گوناگون با آن برخورد می کنیم، محیط کاری دیزاین شده به سبک مدرن ابتدا وارد لابی می گردیم که در آنجا کانتر وجود دارد که مسئول پاسخگو راهنمایی مربوط و مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. میز کانتر دارای مدل های گوناگونی از جمله کانتر بیمارستانی، کانتر تجاری، کانتر بانکی، کانتر نمایشگاهی، کانتر تبلیغاتی و کانتر اداری می باشد که خود کانتر اداری نیز دارای مدل های مختلفی است. در این مطلب ایده هایی متفاوت و شیک از مدل کانتر اداری را به نمایش می کشیم.

31 مدل کانتر اداری همراه با توضیحات مربوطه

مدل کانتر اداری با طراحی های کاربردی و زیبا+توضیحات

میز کانتر اداری نیز همچون سایر لوازم اداری از نظر طرح، مدل و رنگ دارای تنوع بالایی می باشد. در صورت تمایل قادر خواهید بود مدل کانتر اداری را بسته به سلیقه و دلخواه خود و رنگ دیزاین انتخاب و سفارش بدهید. میز پذیرش یا همان میز رسپشن معمولا در لابی، بخش انتظار و یا قسمت ورودی شرکتی به منظور راهنمایی، ارائه توضیحات و خوش آمد گفتن جای می گیرد. با توجه به این ویژگی ها، این میز یکی از قسمت های مهم هر شرکتی و اداره ای محسوب می شود.

مستر چوبی

میز پیشخوان اداری با طراحی های خاص

میز کانتر که به آن میز رزروشن هم گفته می شود، نوعی میز اداری و پیشخوان اداری می باشد که در بخش پذیرش، دقیقا میان پرسنل و ارباب رجوع واقع می شود و برای راهنمایی و اطلاع رسانی و پذیرش ارباب رجوع به کار برده می شود. در حقیقت در هر یک از محیط های اداری که مراجعه کننده پس از ورود باید مرحله های پذیرش را طی نماید و لازم است مستقیما با پرسنل ارتباط داشته باشد، از میز کانتر استفاده می شود. طبق نر بعضی از متخصصین میز کانتر یک نوع کارت ویزیت شرکت محسوب می شود زیرا اربا رجوع با وارد شدن به شرکت ابتدا با مسئول راهنمایی و پاسخگو یا منشی و میز کانتر روبرو می شود، پس لازم است در انتخاب میز پذیرش چه از لحاظ شکل، چه از لحاظ اندازه بسیار توجه نمایید.

آشنایی با کانتر اداری و انواع، کارایی و ویژگی و مزایا

آشنایی با کانتر اداری و انواع، کارایی و ویژگی و مزایا

مبل و میز

آشنایی با کانتر اداری و انواع، کارایی و ویژگی و مزایا

آشنایی با کانتر اداری و انواع، کارایی و ویژگی و مزایا

انواع مدل کانتر و انواع مدل کانتر اداری

از لحاظ شکل طراحی و جنس به کار رفته، میزهای کانتر شامل ۳ نوع میز کانتر منحنی، میز کانتر شیشه ای و میز کانتر تلفیقی می باشد، ولی از لحاظ کارایی به انواع گوناگونی تقسیم می گردد که از جمله آن می توان به میز پذیرش بانکی، میز پذیرش بیمارستانی و مطلب ها، میز پذیرش صرافی اشاره داشت.

انواع مدل میز کانتر بر حسب کارایی آن ها و نیز فضایی که در آن واقع می شوند، طراحی و تولید می گردند. مثلا میزهای با ارتفاع زیاد معمولا جهت محیط هایی که ارباب رجوع زمان کمی را با کارمند پذیرش تماس دارد، مناسب می باشد و از لحاظ جسمی هم فاقد محدودیت هستند. ولی در صورتی که کارهای مربوطه زمان طولانی تر را به خود اختصاص می دهند و افراد به خصوص فرد مسئول زمان بیشتری را معطل می ماند، قطعا میزهای ایستاده گزینه ی خوبی محسوب نمی شوند.

ایده هایی زیبا و شیک از مدل کانتر اداری

کانتر اداری چیست؟ و چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

کانتر اداری چه کارایی هایی دارد؟

میز کانتر مدرن در حقیقت نوعی میز اداری می باشد که جهت مجزاسازی محل پرسنل و ارباب رجوع به کار گرفته می شود. همچنین از این میز به منظور پر نمودن و نوشتن فرم، مدارک ونامه های اداری بهره برده می شود. اگر این میز در فضاهایی که ارباب رجوع زیاد رفت و آمد می کند، وجود نداشته باشد در قسمت پذیرش بی نظمی به وجود آمده و نظم روند اداری مختل می شود، اما اگر یک میز کانتر در سالن پذیرش و نیز دستگاه شماره خوان برای نوبت گیری قرار دهید می توانید از این موضوع جلوگیری کنید.

آشنایی با کانتر اداری و انواع، کارایی و ویژگی و مزایا

کانتر اداری چیست؟ و چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

میز کانتر انتخابی باید چه ویژگی داشته باشد؟

شاید اولویت انتخاب شما در میز کانتر، زیبا و شیک بودن باشد، چرا که قسمت پذیرایی در صورت زیبا و یک بودن می تواند تاثیری مثبت و اثرگذار بر روی ارباب رجوع بگذارد و حس خوبی را در آنها ایجاد کند. البته که این موضوع کاملا درست است و قابل تایید می باشد ولی غیر از زیبا و شیک بودن این میز باید کاربردی نیز باشد، در رابطه با شناخت میز کانتر کاربردی باید دارای ویژگی های زیاد بودن فضای ذخیره سازی، مجزاسازی اصولی بخش کارکنان و بخش مستقرشدن ارباب رجوع، متریال دارای استحکام و بادوام باشد.

31 مدل کانتر اداری همراه با توضیحات لازم

31 مدل کانتر اداری همراه با توضیحات مربوطه

ویژگی های میزهای کانتر به طور کلی

  • میزهای کانتر غیر از مرتفع بودن، طراحی های پیچیده تری نیز دارند.
  • در فضای کاری دیزاین شده سبک اداری مدرن، اغلب نخستین بخشی که در آن قدم می گذاریم، لابی به شمار می رود.
  • میز کانتر دارای انواع گوناگونی است که متناسب با حوزه کاری خویش باید یکی از آنها را برگزینید.
  • میز کانتر و یا همان میز پذیرش معمولا در بخش لابی، ورودی و یا سالن انتظار شرکتی به کار می رود.

میز پیشخوان اداری با طراحی های شیک

ایده هایی شیک و متنوع از مدل کانتر اداری

مزایای استفاده از میز کانتر

  • سبک بودن و قابلیت جابجایی و حمل آسان
  • بالا بودن کیفیت چاپ
  • قابل تعویض و عوض کردن چاپ روی سطح میز
  • ارزان ترین و برترین شیوه تبلیغاتی
  • مقاوم بودن و متحمل وزن بالا بودن میز
  • سهولت زیاد نصب

کانتر اداری چیست؟ و چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟

کانتر اداری چیست؟ و چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

ایده هایی شیک از مدل کانتر اداری

آشنایی با کانتر اداری و انواع، کارایی و ویژگی و مزایا

مدلهای شیک و منحصر به فرد کانتر اداری

31 مدل کانتر اداری همراه با توضیحات کاربردی

مدلهایی زیبا و خاص کانتر اداری

میز پیشخوان اداری با طراحی های ایده آل

مدلهای کاربردی از کانتر اداری

ایده های کاربردی و زیبایی از مدل کانتر اداری

آشنایی با کانتر اداری و انواع، کارایی و ویژگی و مزایا

 

مدلهای شیک و کاربردی کانتر اداری

31 مدل کانتر اداری و مرور انواع آن

31 مدل کانتر اداری همراه با توضیحات مربوطه

سخن پایانی

البته که در لابلای مطلب هم به این موضوع و این نکته اشاره داشتیم که متریال مناسب و کاربردی بودن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و باید هنگام انتخاب به آن توجه نمود. کیفیت زیاد جنس بدنه میز کانتر به علت استفاده پشت سر هم بسیار مهم می باشد، بنابراین میز کانتر چوبی و نیز میز کانتر فلزی را سفارش بدهید. میزهای چوبی علاوه بر مقاومت نسبت به میزهای فلزی از زیبایی بیشتری برخوردارند که میزهای ام دی اف علاوه بر زیبا و بادوام بودن از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه می باشند. همچنین برای آشنایی با مدل کانتر کشویی به لینک مراجعه کرده و از تصاویر آن دیدن و مطالب توضیحی آن را مطالعه فرمایید.

نظرات


تصویری


ویدئو