زمان پخش فصل جدید سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی از شبکه جم

منبع: فیگار

5

1402/6/19

22:44


برای اطلاع از زمان پخش فصل جدید سریال خواهران و برادران از جم تی وی و یا جم سریز، با دوبله فارسی همراه ما باشید. قسمت 290، آخرین قسمت فصل…

زمان پخش فصل جدید سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی از شبکه جم

برای اطلاع از زمان پخش فصل جدید سریال خواهران و برادران از جم تی وی و یا جم سریز، با دوبله فارسی همراه ما باشید. قسمت 290، آخرین قسمت فصل سه سریال بود.

زمان پخش فصل جدید سریال خواهران و برادران از جم

سریال خواهران و برادران از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی از آرشیو سریال های شبکه جم تی وی است. برای اطلاع از روز پخش سریال خواهران و برادران از جم تی وی و جم سریز به لینک های ذیل رجوع نمایید:

این سریال که پیش‌تر هر روز نمایش داده میشد، با نزدیک شدن به پایان فصل سوم، یکی روز در میان از دو کانال جم تی وی و جم سریز پخش شد. که زمان پخش سریال های شبکه جم سریز و دیگر کانال‌های جم را در لینک ذیل دنبال کنید:

فصل جدید خواهران برادران کی میاد ؟

فصل جدید خواهران برادران کی میاد ؟

فصل جدید خواهران برادران کی میاد ؟

اگر بخواهیم بگوییم که قسمت 291 خواهران و برادران کی میاد ؟ باید در نظر گرفت که فصل 4 سریال خواهران برادران به تازگی از شبکه ترکیه آغاز شده است. فصل جدید سریال خواهران برادران دوبله فارسی بعد از پخش سریال آمیلی در پاریس، به احتمال بالا پخش خواهد شد. هنوز تاریخ قطعی مشخص نیست که بگوییم قسمت 291 خواهران و برادران کی میاد ! اما در صورت اعلان رسمی از شبکه جم، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو