حفاظ استیلی که دزدان دوست ندارند ! چه ویژگی دارد

حفاظ استیلی که دزدان دوست ندارند ! چه ویژگی دارد


منبع: دکوراسیون

7

1402/6/20

12:33


حفاظ استیلی که دزدان دوست ندارند ! چه ویژگی دارد

درب ها و پنجره های ساختمان و آپارتمان ها برای مصون ماندن وسایل از خطر سرقت و مصونیت جانی افراد نیاز به حفاظ و نرده دارند . حفاظ استیل بانکی ، حفاظهای گوزنی ، آکاردئونی و غیره چند مورد از دنیای گوناکون حفاظ ها هستند. هر کدام از این حفاظهای استیل و آهنی و بعضا چوبی مزایا و معایب و همچنین کاربردهای خود را دارند .

در این مقاله سعی شده اطلاعات مفیدی در مورد حفاظ استیل جهت خرید و نصب این حفاظ به شما ارائه کنیم .

انواع حفاظ های استیل

حفاظ یازدهی ، حفاظ پیچی و حفاظ جوشی سه دسته کلی برای حفاظ های نوع استیل هستند که نمونه ای از هر کدام در عکسهای زیر آورده شده . این سه نوع حفاظ بسته به نوع کاربری میتواند در مکانهای مختلف نصب و اجرا شود .

حفاظ استیل

حفاظ استیل بانکی

حفاظ استیل لوله ای

مزایا و معایب انواع حفاظ های استیل

مزایا :

  1. کمترین نیاز به تمیز کاری و سهولت در نظافت
  2. زیبایی و لوکس بودن و همچنین بی نیاز به رنگ کاری دوره ای
  3. نصب سریع و کمترین کثیف کاری و خرابی در محل نصب
  4. ضد زنگ بودن استیل گرید ۳۰۴ در محیط های مرطوب و همچنین استانهای رطوبتی

معایب :

  1. قیمت اولیه بیشتر نسبت به حفاظهای آهنی (البته اگر رنگ و کنده کاری های نصب حفاظ های آهنی را در نظر نگیریم)
  2. تنوع رنگی نقره ای و طلایی

کاربرد های حفاظ استیل

حفاظ استیل پشت پنجره

حفاظ پشت پنجره از پرتاب شدن افراد (بخصوص کودکان) به بیرون جلوگیری میکند و همچنین باعث جلوگیری از سرقت در آن مکان میشود .البته در مورد جلوگیری از سارقین بهتر است از حفاظ استیل جوشی استفاده شود . دلیل این پیشنهاد استحکام لوله ها و کلاف حفاظ جوشی استیل و ضمنا قرار گیری میلگرد آهن درون لوله های حفاظ جهت استحکام بیشتر و ضد برش کردن لوله هاست .

حفاظ استیل پشت پنجره

حفاظ استیل پشت پنجره

حفاظ استیل لوله ای

 

 

 

 

حفاظ استیل بانکی

همانطور که از اسم این حفاظ مشخص است برای بانکها استفاده میشود که از نوع حفاظ جوشی و لوله ها میلگرد دار هستند . اگر حفاظ استیل بانکی و پشت پنجره جوشی باشند با هم تفاوتی ندارند و حفاظ جوشی به دلیل استفاده زیاد در بانکها به اسم حفاظ استیل بانکی معروف شده .

حفاظ نرده استیل

حفاظ نرده استیل

حفاظ استیل پشت پنجره

حفاظ استیل بانکی

حفاظ استیل درب آپارتمان

درب واحد های آپارتمان و درب لابی واحد های تجاری و اداری از مکانهایی است که در معرض دید افراد ساختمان و حتی بیرون ساختمان است . این ورودی ها برای حفاظت های شبانه یا در نبود مالک نیاز به حفاظ های ضد سرقت و در عین حال زیبا را دارند .حفاظ استیل درب آپارتمان و درب لابی میتواند از بهترین گزینه ها باشد.

زیرا در عین لوکس بودن با وجود میلگرد آهنی درون لوله های حفاظ و قرار گیری قفل های ضد سرقت در کلافها و همچنین جوشکاری این دربهای حفاظی با جوش آرگون بسیار مستحکم هستند . دربهای حفاظی استیل را میتوان به طور آکاردئونی نیز تولید و نصب کرد .

درب حفاظی استیل

حفاظ استیل درب آپارتمان

حفاظ استیل درب آپارتمان

حفاظ استیل بالکن

در بالکن ها گاها از نرده استیل و همچنین از حفاظ استیل جهت حفاظت از پرت شدن افراد و اشیا استفاده میشود . اما عمدتا در طبقات اول ساختمان از حفاظ استیل بالکن جهت جلوگیری از سارقان نیز استفاده میشود که بسیار هوشمندانه است . زیرا حفاظ استیل برای بالکن امنیت در برابر سرقت و همچنین زیبایی ظاهر ساختمان را به ارمغان میآورد . توصیه میشود حفاظ های استیلی که جهت جلوگیری از سرقت استفاده میشود از نوع پیچی نباشد .زیرا حفاظهای استیل لوله ای پیچی همانند قیمت پایین تری که دارند امنیت پایین تری هم دارند.

حفاظ نرده استیل

حفاظ نرده استیل

حفاظ استیل تراس

حفاظ استیل بالکن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو