فیلم کامل کنسرت بیژن مرتضوی و ویولن نوازی سوزناک برای همسرش

منبع: شبونه

4

1402/6/20

22:24


ویولن نوازی سوزناک بیژن مرتضوی برای همسرش در کنسرت ترکیه… بیژن مرتضوی در ترکیه اولین کنسرت بدون همسرش  را برگزار کرد و به وصیت ستاره سعیدی عمل کرد ستاره همسر بیژن که چندی پیش به علت بیماری مغزی درگذشت وصیت کرده بود که اگر فوت کرد بیژن کنسرتش را سر موقع برگزار کند حالا کنسرت …

ویولن نوازی سوزناک بیژن مرتضوی برای همسرش در کنسرت ترکیه…

بیژن مرتضوی در ترکیه اولین کنسرت بدون همسرش  را برگزار کرد و به وصیت ستاره سعیدی عمل کرد

فیلم کامل کنسرت بیژن مرتضوی و ویولن نوازی سوزناک برای همسرش

ستاره همسر بیژن که چندی پیش به علت بیماری مغزی درگذشت وصیت کرده بود که اگر فوت کرد بیژن کنسرتش را سر موقع برگزار کند حالا کنسرت این خواننده در حالی در ترکیه برگزار شد که همسرش 5 روز پیش فوت کرده بود و بسیاری از مردم در کنسرت هی او حضور پیدا کرد.

فیلم کامل کنسرت بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی در قسمتی از این کنسرت هنگام نواختن ویولن گریه کرد و از عمق غم او حکایت داشت.

کنسرت بیژن مرتضوی در حالی برگزار شد که مازیار فلاحی دیگر خواننده کشورمان تلاش میکرد که کم و کاستی های کنسرت را فراهم کند و به عبارتی کمک حال بیژن مرتضوی در این کنسرت باشد.

همسر بیژن مرتضوی درگیر بیماری تومور مغزی بود و این بیماری باعث شد تا میزان علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی لو برود. در دو هفته اخیر ویدئو‌های بیژن مرتضوی که از مردم برای شفای همسرش درخواست دعا کرده بود بسیار وایرال شد و پرده از علاقه شدید بیژن مرتضوی به ستاره برداشت.

همچنین ببینید:

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری همسر بیژن مرتضوی

بیماری ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی لو رفت +آخرین خبر

گریه ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی در بیمارستان (فیلم)

مدل ایرانیان است بوده که در ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در شهر لس آنجلس متولد شده است همسر جوان بیژن مرتضوی خواننده نوازنده سرشناس ایرانی می‌باشد که در آمریکا زندگی می‌کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو