معرفی جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023

معرفی جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023


منبع: پلازا

4

1402/6/21

09:49


معرفی جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023

در این مقاله شما را با جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023 آشنا می کنیم و مزایا و معایب آن ها و رقبایشان را با هم مقایسه می کنیم.

شیائومی یکی از محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند در جهان است که به خاطر محصولات نوآورانه و مقرون به صرفه خود شناخته شده است. در سال 2023، گوشی های بالارده شیائومی ۲۰۲۳ را روانه بازار کرده است که عملکرد، طراحی، کیفیت دوربین، عمر باتری و ویژگی های قابل توجهی را ارائه می‌دهند.  پس اگر از طرفداران تکنولوژی و شیائومی هستید تا انتهای این مطلب با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

گوشی های پرچمدار شیائومی در سال 2023

در ادامه لیستی از پرچمداران شیائومی 2023 را به همراه مزایا و معایب و همچنین رقبایشان را می بینید.

1. شیائومی 13 اولترا؛ جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی 2023

پرچمداران شیائومی 2023 Xiaomi 13 ultra

پرچمدار گوشی های شیائومی در سال 2023، شیائومی 13 اولترا است که در آمریکا 1299 دلار قیمت دارد. این گوشی برای کسانی است که خواهان بودجه بی حد و حصر و عملکرد پرچمدار فوق العاده هستند. دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است که بسیار سریع و کم مصرف است. همچنین دارای یک دوربین چهارگانه فوق العاده در پشت با سنسور اصلی 1 اینچی و دیافراگم متغیر است که می تواند جزئیات شگفت انگیز و جلوه های بوکه را ثبت کند. این صفحه نمایش زیبا 6.81 اینچی LTPO با نرخ تازه سازی 120 هرتز و روکش چرم گیاهی است. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند اندازه بزرگ و وزن زیاد، دوربین سلفی متوسط و در دسترس بودن محدود. برخی از رقبای آن Huawei P60 Pro Plus، Oppo Find X4 Pro و Sony Xperia 5 IV هستند.

2. شیائومی 13 پرو؛ پرچمدار جدید شیائومی 2023

پرچمداران شیائومی 2023 Xiaomi 13

دومین در لیست جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023، شیائومی 13 پرو است که در آمازون 999 دلار قیمت دارد. این گوشی برای کسانی است که خواهان عملکرد عالی و دوربین عالی هستند.این گوشی نیز دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است. همچنین دارای دوربین های عالی با سنسور اصلی 1 اینچی و همکاری لایکا است. از شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند که می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تنها در 15 دقیقه پر کند. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند ماژول دوربین عقب بزرگ، برچسب قیمت بالا و تجربه نرم افزاری خسته کننده. برخی از رقبای آن Samsung Galaxy S23 Ultra، iPhone 15 Pro Max و OnePlus 10 Pro هستند.

3. شیائومی می میکس فولد؛ پرچمدار شیائومی 2023

جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023 Xiaomi Mi Mix Fold

سومین گوشی گران قیمت شیائومی در سال 2023، شیائومی می میکس فولد است که در ایالات متحده 949 دلار قیمت دارد. این گوشی برای کسانی است که می خواهند اولین گوشی تاشو شیائومی را امتحان کنند و از یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند. صفحه نمایش داخلی 8.01 اینچی OLED و صفحه نمایش خارجی AMOLED 6.52 اینچی است. دارای پردازنده اسنپدراگون 888 است که عملکرد روانی را ارائه می دهد و از اتصال 5G پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک دوربین چهارگانه پشتی با فناوری لنز مایع است که می تواند بین حالت تله فوتو و ماکرو جابجا شود. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند طراحی حجیم، نرخ تازه سازی کم و عدم مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار. برخی از رقبای آن Samsung Galaxy Z Fold3، Huawei Mate X2 و Motorola Razr هستند.

4. شیائومی می 11 اولترا

پرچمداران شیائومی 2023 Xiaomi Mi 11 Ultra

چهارمین گوشی در لیست پرچمداران شیائومی 2023، شیائومی می 11 اولترا است. این گوشی برای کسانی است که خواهان عملکرد عالی و دوربینی چشمگیر هستند. دارای پردازنده اسنپدراگون 888 است. همچنین دارای یک دوربین سه گانه در پشت با سنسور GN2 سامسونگ است که می تواند عکس ها و فیلم های خیره کننده ای بگیرد. صفحه نمایش بزرگ 6.81 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و نمایشگر ثانویه در پشت دارد. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند وزن زیاد، عمر باتری متوسط و در دسترس بودن محدود. برخی از رقبای آن آیفون 14 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا هستند.

5. شیائومی می میکس آلفا

گوشی های بالارده شیائومی ۲۰۲۳ Xiaomi Mi Mix Alpha

در لیست جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023 پنجمین گوشی، شیائومی می میکس آلفا است. این گوشی برای کسانی است که می‌خواهند گوشی مفهومی شیائومی را امتحان کنند و از صفحه‌نمایش پیچیده‌ای که تقریباً تمام بدنه گوشی را می‌پوشاند لذت ببرند. دارای پردازنده Snapdragon 855+ است که عملکرد مناسبی را ارائه می دهد و از اتصال 5G پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک دوربین پشتی تکی با سنسور HMX سامسونگ است که می تواند عکس ها و فیلم هایی با وضوح بالا بگیرد. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند طراحی شکننده، عمر باتری ضعیف و عدم وجود ویژگی های کاربردی. برخی از رقبای آن LG Wing، Oppo Find X و Vivo Nex هستند.

6. شیائومی می میکس 4

پرچمداران شیائومی 2023 Xiaomi Mi Mix 4

در ادامه لیست گوشی های بالارده شیائومی ۲۰۲۳، ششمین گوشی، شیائومی می میکس 4 است که قیمت آن در ایالات متحده 749 دلار است. این گوشی برای کسانی است که خواهان یک گوشی پرچمدار برای سری Mi Mix هستند و از دوربین سلفی زیر نمایشگر لذت می برند که به طور یکپارچه با صفحه نمایش ترکیب می شود. دارای پردازنده Snapdragon 888+ است. همچنین دارای یک دوربین پشتی چهارگانه با ویژگی OIS و یک لنز فوق عریض است. صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و طراحی زیبا دارد. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند عمر باتری متوسط، عدم شارژ بی سیم و در دسترس بودن محدود. برخی از رقبای آن Samsung Galaxy S22+، iPhone 14 Pro و OnePlus 9T هستند.

7. جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023: شیائومی می 11

گوشی-های-بالارده-شیائومی-۲۰۲۳-Xiaomi-Mi-11

در لیست پرچمداران شیائومی 2023، هشتمین گوشی، شیائومی می 11 است. این گوشی برای کسانی است که یک گوشی پرچمدار برای سری Mi می خواهند و از عملکرد عالی و دوربین خوب لذت می برند. دارای پردازنده اسنپدراگون 888 است که عملکرد عالی را ارائه می دهد و از اتصال 5G پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک دوربین سه گانه خوب با سنسور HMX سامسونگ و ویژگی OIS است. صفحه نمایش بزرگ 6.81 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و طراحی عالی دارد. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند عمر باتری متوسط، عدم وجود لنز تله فوتو و در دسترس بودن محدود. برخی از رقبای آن سامسونگ گلکسی اس 22، آیفون 14 و وان پلاس 9 هستند.

8. پرچمدار گیمینگ شیائومی: بلک شارک 5 پرو

جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023 Xiaomi Black Shark 5 Pro

نهمین گوشی در لیست گوشی های بالارده شیائومی ۲۰۲۳، شیائومی بلک شارک 5 پرو است. این گوشی برای کسانی است که عاشق بازی هستند و از عملکرد قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ لذت می برند. دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است. همچنین دارای عمر باتری مناسب، سیستم بلندگوی استریو خوب و طراحی منحصر به فرد با نورپردازی RGB است. این صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 144 هرتز و حالت بازی اختصاصی با محرک های فیزیکی و فن های خنک کننده دارد. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند عملکرد متوسط دوربین، وزن زیاد و در دسترس بودن محدود. برخی از رقبای آن Asus ROG Phone 6، Nubia Red Magic 7S و Lenovo Legion Phone Duel 3 هستند.

9. شیائومی Mi 11 Lite 5G پرچمدار زیبا و ظریف

دهمین گوشی در لیست جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023، شیائومی Mi 11 Lite 5G است. این گوشی برای کسانی است که به طراحی اهمیت می‌دهند و از بدنه ای شیک و سبک لذت می برند. دارای پردازنده Snapdragon 780G است همچنین باتری خوبی با شارژ سریع 33 واتی دارد. این صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED زیبا با نرخ رفرش 90 هرتز دارد. با این حال، معایبی نیز دارد، مانند عملکرد متوسط دوربین، نداشتن جک هدفون یا اسلات microSD، و عدم رتبه IP برای مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار. برخی از رقبای آن Vivo V21e 5G، Oppo Reno6 Z و Google Pixel 5a هستند.

جدیدترین پرچمداران شیائومی 2023 Xiaomi Mi 11 Lite 5G

فهرست گوشی های بالارده شیائومی ۲۰۲۳

طبق این فهرستی که برایتان آماده کردیم، گران‌ترین گوشی شیائومی در سال 2023، شیائومی 13 اولترا است که در ایالات متحده، 1299 دلار قیمت دارد. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و رم 16 گیگابایتی عملکرد فوق العاده ای دارد. همچنین دارای یک دوربین چهارگانه فوق العاده در پشت با سنسور اصلی 1 اینچی و دیافراگم متغیر است که می تواند جزئیات شگفت انگیز و جلوه های بوکه را ثبت کند.

نتیجه گیری

در اینجا فهرستی از پرچمداران شیائومی 2023 را مطالعه کردید که گزینه های مختلفی را برای نیازها و بودجه‌های مختلف ارائه می‌دهند. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین گوشی شیائومی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اگر سؤال یا نظری دارید، لطفاً آنها را در زیر مطرح کنید. اگر فکر می‌کنید که در لیست پرچمداران شیائومی 2023 گزینه ای از قلم افتاده است می‌توانید نظر خود را با ما و سایر کاربران پلازا درمیان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو