ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های جدید به 64 گیگابایت ارتقا یافته است

منبع: تکراتو

2

1402/6/23

20:01


با اعلام اپل ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های جدید دو برابر شده و حالا حافظه داخلی اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به 64 گیگابایت رسیده است.

ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های جدید به 64 گیگابایت ارتقا یافته است

با اعلام اپل ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های جدید دو برابر شده و حالا حافظه داخلی اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به 64 گیگابایت رسیده است.

اپل در جریان رویداد Wonderlust خود از سری آیفون 15 شامل آیفون 15 و آیفون 15 پلاس و همچنین آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس رونمایی کرد. این شرکت همچنین در کنار این محصولات ارزنده خود ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 را معرفی کرد.

با وجود اینکه اپل به‌طور معمول در خصوص ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های خود اطلاعاتی ارائه نمی‌کند، اما به‌نظر اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 از حافظه بسیار بزرگی استفاده خواهند کرد.

نسل نخست اپل واچ با 8 گیگابایت حافظه داخلی در بازار عرضه شد. کوپرتینویی‌ها در ادامه سری 8 را مجهز به 16 گیگابایت حافظه داخلی کردند. هم‌اکنون نیز با احتساب ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های جدید که به 64 گیگ رسیده، درواقع از آن زمان تاکنون این میزان 8 برابر شده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه و قیمت اپل واچ سری 9 مشخص شد

افزایش دو برابری ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های جدید

بر اساس گزارش 9to5Mac، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 نخستین ساعت‌های هوشمندی هستند که 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارند. آخرین‌بار هم ظرفیت حافظه ساعت‌های اپل واچ سری 5 ارتقا یافته بود و به 32 گیگابایت رسید.

سوالی که حالا به میان می‌آید، این است که با این ظرفیت حافظه بزرگ روی یک ساعت هوشمند چه امکاناتی فراهم خواهد شد؟ در پاسخ باید گفت که این ظرفیت جهت ذخیره‌سازی آفلاین موسیقی، پادکست، کتاب صوتی و اپلیکیشن‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. افزون‌براین، می‌توان از این حافظه به‌منظور نگهداری از تصاویر، تمرین‌های ورزشی صوتی و آپدیت‌های سیستم‌عامل استفاده کرد.

ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های جدید

در حقیقت کمبود ظرفیت حافظه داخلی در گذشته برای تعدادی از کاربران اپل مشکلاتی را ایجاد کرده بود. این امر به‌ویژه در مدل‌های غیرسلولار اپل واچ سری 3 با 8 گیگابایت حافظه بسیار با سختی روبرو شده بود، زیرا کاربران قادر به آپدیت watchOS خود نبودند.

در ادامه اما به‌نظر 32 گیگابایت حافظه داخلی برای یک ساعت هوشمند کفایت می‌کرد، اما مطمئناً هیچ‌کس از حافظه بیشتر شکایت نخواهد کرد. این قابلیت از طرف دیگر می‌تواند مزیتی برای اپل واچ سری 9 و اولترا 2 باشد و به فروش هرچه بیشتر این دستگاه‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ‌های جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو