محبوب ترین شخصیت های پسر انیمه ای؛ جذاب ترین پسران انیمه

محبوب ترین شخصیت های پسر انیمه ای؛ جذاب ترین پسران انیمه


منبع: پلازا

5

1402/6/26

08:42


محبوب ترین شخصیت های پسر انیمه ای؛ جذاب ترین پسران انیمه

بیایید قبول کنیم که شخصیت های انیمه ای پسر بخش عظیمی از جذابیت دنیای اوتاکوها را از آن خود کرده‌اند. در واقع، این شخصیت های مرد انیمه هستند که زیبایی و گیرایی انیمه را می‌سازند.

جذابیت و محبوبیت صفاتی هستند که صرفا بستگی به سلیقه افراد دارد. در مورد شخصیت های مرد انیمه نیز این موضوع صدق می‌کند. هر شخصیتی ممکن است با فیزیک، درایت، مردانگی، شخصیت یا قیافه منحصر به فرد خود بتواند مخاطبان را به خود جذب کند.

در مقاله امروز، نگاهی به برخی از محبوب‌ترین و زیباترین شخصیت های انیمه ای پسر تمام دوران خواهیم انداخت. تا انتها با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

شخصیت های مرد انیمه جذاب

شخصیت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، دل هر اوتاکویی، به خصوص دخترهای اوتاکو، را برده‌اند. بیایید با هم جذابترین‌ های دنیای انیمه را بشناسیم:

1. ال لاولایت (L Lawliet): انیمه دفترچه مرگ

شخصیت های انیمه ای به عنوان دوست پسر

موهای مشکی به هم ریخته، چشمانی زیبا و لبخندی درخشان از ال یک شخصیت دوست داشتنی و جذاب ساخته است. ال یکی از بهترین کاراکتر های مرد انیمه در سایت مای انیمه لیست نیز است که در رتبه چهارم از محبوب‌ترین‌ها قرار دارد. همچنین او را از باهوش ترین شخصیت های انیمه ای پسر نیز می‌دانند.

برخی از طرفداران ممکن است به دلیل رفتارهای منحصر به فرد، مثلا طرز نشستن خاص، ال را شخصیتی عجیب بدانند. با این حال، او در بین شخصیت های انیمه ای به عنوان دوست پسر می‌تواند به خوبی با شما کنار بیاید. چرا که با هوش و ذکاوت عالی که دارد، کوچک‌ترین تغییر رفتار شما را متوجه شده و به شما اهمیت می‌دهد.

2. لیوای آکرمن (levi Akerman): انیمه اتک آن تایتان

قویترین شخصیت های پسر در انیمه ها

کاپیتان لیوای یکی از قویترین شخصیت های پسر در انیمه ها است که علاوه بر قدرت، جذابیت ظاهری بالایی نیز دارد. این مرد ممکن است کسی باشد که قلب‌های بسیاری را در کل صنعت انیمه به خود جلب کرده است. نگرش بی نقص او، نقش کلیدی او در داستان، ظاهر جذابش، ماهیتش و هر چیز دیگری که او به عنوان یک شخصیت انیمه ای عالی دارد، سبب شده تا اوتاکوهای دختر و پسر طرفدار پروپاقرص او باشند.

با این حال، هیچ کس بی نقص نیست و کاپیتان لیوای نیز یک عیب کوچک دارد؛ لیوای مردی قد کوتاه است. اما این سبب نمی‌شود که شخصیت و ظاهر جذاب او زیر سوال رود.

3. توجی فوشیگورو (Toji Fushiguro): انیمه جوجوتسو کایسن

زیباترین شخصیت های انیمه ای پسر

 

در دنیای انیمه یک ضرب المثل وجود دارد؛ «اگر دوست دختر شما عاشق انیمه جوجوتسو کایسن است، او دیگر دوست دختر شما نیست بلکه دوست دختر توجی فوشیگورو است» توجی مردی بسیار جذاب و قوی است که هیچکس نمی‌تواند این مسئله را انکار کند. با وجود نداشتن قدرت نفرین و تکیه بر قدرت بدنی الهی که دارد، او یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه پسر در دنیای اوتاکوها است.

بد نیست بدانید، اوتاکوهای بسیاری قبل از این که توجی تبدیل به انیمه شود عاشق او شده بودند. همانطور که طرفداران انتظار داشتند، توجی فوشیگورو در فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن خوش درخشید.

4. ویکتور نیکیفوروف (Victor Nikiforov): انیمه یوری روی یخ

زیباترین شخصیت های انیمه ای پسر

نمی‌توان در لیست زیباترین و محبوب ترین شخصیت های مرد در انیمه نام ویکتور نیکیفوروف را نیاورد. ویکتور همان پسر انیمه ای جذاب با موهای نقره‌ای است که حتی در دنیای خودش هم بسیار پرطرفدار بود. ویکتور یک اسکیت باز روسی است که با دیدن استعداد یوری به ژاپن می‌آید تا مربی او شود.

ویکتور بسیار جذاب و شیرین است. به طوری که می‌توان او را یکی از شخصیت های انیمه ای به عنوان دوست پسر انتخاب کرد. اما او با یوری نامزد کرده پس شما هیچ شانسی نخواهید داشت.

5. ایزومی میامورو (izumi Miyamaru): انیمه هوریمیا

قوی ترین شخصیت های انیمه پسر دختر

مژه‌های بلند و چهره‌ای کمی دخترانه میامورو، او را بسیار جذاب کرده است. او همچنین چشم‌های آبی تیره، موهای مشکی نامرتب با چتری‌های بازپرسینگ‌هایی روی گوش و لب‌هایش دارد که بر جذابیت‌ او افزوده‌اند. ایزومی شخصیت مرد اصلی انیمه هوریمیا است. با وجود این که زمان زیادی از انتشار انیمه او نمی‌گذرد، اما خیلی سریع توانست نامی برای خود دست و پا کند.

6. مگومی فوشیگورو (Megumi Fushigoro): انیمه جوجوتسو کایسن

محبوب ترین شخصیت های پسر انیمه ای

مگومی فوشیگورو مصداق بارز ضرب المثل «پسر کو ندارد نشان از پدر»است. مگومی پسر توجی فوشیگورو بوده که جذابیت‌های پدر را به صورت تمام و کمال به ارث برده است. مگومی همان پسر انیمه ای جنگجو است که با وجود داشتن شخصیتی گوشه‌گیر، سرد و خشک توانسته دل بسیاری از اوتاکوها را به دست آورد. او به عنوان یکی از قوی ترین جادوگران جوجوتسو در دنیای خود شناخته می‌شود. قدرت، جذابیت و شخصیت خاص چیزی است که مگومی را به یکی از بهترین شخصیت های مرد انیمه تبدیل کرده است.

مگومی را معمولا با چهره‌ای جدی می‌بینید که زیاد لبخند نمی‌زند. اما اگر لبخند بزند مطمئنا دل شما را خواهد برد!

7. مانجیرو سانو (Manjirō Sano): انیمه انتقام‌ جویان توکیو

بهترین کاراکتر های مرد انیمه

مانجیرو یا همان مایکی یکی دیگر از جذاب‌ترین شخصیت های انیمه ای پسر است. او رهبر گنگ توکیو مانجی است و به خاطر عقاید آرمان‌های شرافتمندانه اش شناخته می‌شود. او با هدف ایجاد دوران طلایی جدیدی برای بزهکاران در منطقه کانتو فعالیت می‌کند.

مایکی در میان شخصیت های مرد انیمه محبوبیت بسیار بالایی دارد. در واقع، کسی که باعث جذابیت انیمه انتقام جویان توکیو شده است، همین مایکی است.

8. دایسوکه کامبه (Daisuke Kambe): انیمه کارآگاه میلیونر

شخصیت های انیمه ای پسر معروف

یکی دیگر از زیباترین شخصیت های انیمه ای پسر دایسوکه کامبه است. او در انیمه Millionaire Detective یک کارآگاه باهوش و همچنین بسیار پولدار بوده که تمام پرونده‌ها را با قدرت هوش و پول بی نهایتش حل می‌کند. خرج کردن پول برای او چیز زیادی نیست. او به راحتی می‌تواند با توانایی های مالی خود از هر شخصیتی پیشی بگیرد. پس هر چیزی که داسوکه نتواند با ظاهرش به دست آورد، با پولش آن را می‌خرد.

9. کیوکا کودو (kyouka kudo): انیمه ازدواج شاد من

شخصیت های انیمه ای پسر معروف

کیوکا کودو نیز یکی از شخصیت های انیمه ای پسر جدید در دنیای اوتاکوها است. با این حال، جذابیت شخصیت و ظاهر به سرعت او را به اوج رساند. کیوکا رئیس خاندان سایموری و نامزد میو سایموری در انیمه my happy marriage است. او موهایی بلند نقره‌ای، قدی بلند و چشمانی بسیار گیرا و زیبا دارد. با وجود این که به نظر می‌رسد شخصی سرد و گوشه‌گیر است، قلبی مهربان و پاک دارد.

10. سباستین میکائیلیس (Sebastian Michaelis): انیمه خادم سیاه

بهترین شخصیت های مرد انیمه

هر اوتاکویی چشمان نافذ و لبخند شرورانه سباستین را دوست دارد. سباستین یکی از شخصیت های انیمه ای پسر معروف و همان خادم شیطان در انیمه black butler بوده که با شیل پیمانی عمیق بسته است. سباستین شخصیتی است که از پس هر کاری برمی‌آید. او می‌تواند در یک حرکت عمارتی را به آتش کشیده یا دوباره از نو بسازد.

زیبایی چهره و قد بلند او با صدای عمیق و گرمی، سباستین را به یکی از محبوب ترین شخصیت های پسر انیمه ای تبدیل کرده است.

11. ایتاچی اوچیها (Itachi Ochiha): انیمه ناروتو

پرطرفدارترین شخصیت های مرد انیمه ای

ایتاچی قهرمانی است که هیچ‌گاه از یادها نمی‌رود. هر چند این شخصیت حضور تقریبا کوتاهی در انیمه ناروتو داشته، با این حال، یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌ های انیمه است. چشمان تیره و توانایی‌های قدرتمند او باعث می‌شود که ایتاچی به عنوان یک شخصیت مرد انیمه ‌ای جذاب شناخته شود.

اگرچه ممکن است برخی درابتدا او را یک شخصیت منفی بدانند، اما افشای تدریجی گذشته او و تاثیر آن بر داستان مورد استقبال مثبت قرار گرفت. فایت‌هایی که ایتاچی در انیمه ناروتو داشت به عنوان یکی از بهترین‌ها در این مجموعه شناخته شده است. تمام این‌ها از او یک شخصیت انیمه ای محبوب می‌سازد.

12. دازای اوسامو (Dazai Osamo): انیمه سگ‌های ولگرد بانگو

شخصیت های انیمه به عنوان دوست پسر

دازای اوسامو همان کارآگاه عشق خودکشی است که با هوش و شیطنت‌هایش دل تمام طرفداران انیمه را برده است. دازای یکی از کارآگاه‌های آژانس کاراگاهی است که دارای قدرت ماورایی بسیار خاصی است؛ او تمام جادوها و قدرت‌های ماورایی را خنثی می‌کند. درواقع، هیچ جادویی روی او تاثیر نمی‌گذارد. پس اگر می‌خواهید او را با جادو و سحر از آن خود کنید، باید بگوییم که بی‌فایده است!

دازای مردی قدبلند با مدل مویی جذاب است که روی صورتش ریخته شده‌اند. همچنین لبخند گیرای او و شخصیت بی‌خیالش این اطمینان را به همه می‌‌دهد که اوضاع تحت کنترل او است. پس اگر دازای لبخند نزد، بدانید چیزی اشتباه است.

یکی از آرزوهای خاص او این است که دوست دارد با زنی که عاشقش است، خودکشی کرده و در کنار او به خاک سپرده شود. اما هنوز کسی دقیقا دلیل علاقه او به خودکشی را نمی‌داند.

13. لایت یاگامی (Light Yagami): انیمه دفترچه مرگ

محبوب ترین شخصیت های پسر انیمه ای

لایت پسر جذاب و باهوش انیمه دفترچه مرگ است که هنوز بر سر قهرمان بودن  یا نبودنش بین اوتاکوها بحث است. او با پیدا کردن دفترچه مرگ سبب کشته شدن افراد بسیاری شد. با این حال، در بین شخصیت های انیمه ای پسر لایت یکی از محبوب‌ترین‌ها است.

می‌توان گفت زندگی او به بعد و قبل از پیدا کردن دفترچه تقسیم می‌شود. قبل از پیدا کردن آن لایت یک پسر باهوش و معمولی بود، اما به محض یافتن دفترچه مرگ او به یک ضدقهرمان واقعی که رویای خداشدن را در سر می‌پروراند، تبدیل شد.

لایت یاگامی ممکن است گزینه مناسبی در بین شخصیت های انیمه ای به عنوان دوست پسر شما نباشد. چرا که هر آن می‌تواند نام شما را در دفترچه مرگ خود بنویسد!

کلام آخر

با جذاب‌ترین شخصیت های انیمه ای پسر آشنا شدید. فکر می‌کنید نام کدام یک از شخصیت های مرد انیمه جذاب، قوی و محبوب در این انیمه خالی است؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو