ادعای علی اکبر رائفی پور درباره قصد روسیه برای احداث پتروشیمی در شمال ایران + ویدئو

منبع: روزیاتو

5

1402/6/26

09:45


ادعای علی اکبر رائفی پور درباره قصد روسیه برای احداث پتروشیمی در شمال ایران + ویدئو

ادعای علی اکبر رائفی پور درباره قصد روسیه برای احداث پتروشیمی در شمال ایران + ویدئو

علی اکبر رائفی پور سخنران و نظریه پرداز که با ادعاهای جنجالی خود شناخته‌ می‌شود، این بار در میان صحبت های خود در یک سخنرانی خبر داد که روسیه قصد دارد در شمال ایران پتروشیمی راه‌اندازی کند. او نگرانی های محیط زیستی در این باره را با توجه به عواید فراوانی که دارد بیهوده دانست. رائفی پور همچنین نظریاتی درباره مسیر حرکت هواپیماها مطرح کرد که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.

رائفی پور سخنران حسینیه شاهرودی‌ های مشهد گفت:

الان روسیه گفته من برای ایران در شمال کشورتان پتروشیمی می‌زنم و عواید فراوانی هم دارد؛ برخی راه افتاده‌اند و حرف از محیط زیست می‌زنند؛ خب کجا باید پتروشیمی زد؟ بالاخره باید جایی پتروشیمی احداث کرد که آب باشد؛ کنار رودخانه یا دریاچه. توی بیابان که نمی‌شود پتروشیمی زد.

البته به نظر نمی‌رسد قصد رائفی پور از گفتن این حرف‌ها افشاسازی درباره نقشه روسیه برای شمال ایران بوده باشد. مخاطب حرف‌های او کسانی هستند که دغدغه‌های محیط زیستی دارند و در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا به دلیل آلودگی های زیست محیطی و تاثیر آن بر اکوسیستم، حیات وحش و سلامت مردم، از احداث مجتمع‌ های پتروشیمی در مکان‌هایی نظیر تالاب میانکاله جلوگیری کنند.

وایرال شدن دوباره رمزگشایی عجیب علی اکبر رائفی پور از عامل حادثه ۱۱ سپتامبر + ویدیو

اظهارات جنجالی علی اکبر رائفی پور درباره نقشه روسیه برای شمال ایران + ویدئو

اظهارات عجیب رائفی پور درباره فاصله بین قاره ها و حرکت هواپیماها

علی اکبر رائفی پور که خود را «پژوهشگر عرصه آخرالزمان» می‌خواند و موضوعی نیست که درباره آن اظهارنظر نکند، در یکی از سخنرانی‌های اخیر خود با موضوع «فیزیک در قرآن»، به تخت یا کروی بودن زمین، کرم چاله‌ها و موارد دیگر پرداخته است.

بخشی از صحبت های رائفی پور درباره مسیر حرکت هواپیماها در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده و دست به دست می‌شود که در ادامه می‌بینید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو