نکات مهم قبل از خرید مانتوهای شیک و به روز

نکات مهم قبل از خرید مانتوهای شیک و به روز


منبع: نی نی نما

6

1402/6/26

12:29


همانطور که میدانید مانتو یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین لباس‌های زنانه در ایران است. این لباس به عنوان پوششی برای هز خانم ایرانی یکی از عوامل شیک پوشی خانم ها هم بحساب میاد. در انواع مختلفی از نظر مدل، جنس، رنگ و طرح تولید می‌شود و به همین دلیل، انتخاب آن می‌تواند کمی دشوار باشد. […]

همانطور که میدانید مانتو یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین لباس‌های زنانه در ایران است. این لباس به عنوان پوششی برای هز خانم ایرانی یکی از عوامل شیک پوشی خانم ها هم بحساب میاد. در انواع مختلفی از نظر مدل، جنس، رنگ و طرح تولید می‌شود و به همین دلیل، انتخاب آن می‌تواند کمی دشوار باشد. در این مطلب از سایت نی نی نما، قصد داریم به معرفی انواع مانتو های و نکات مهم در انتخاب آن بپردازیم.

انتخاب مانتو زنانه جدید با توجه به سن

نحوه خرید، فروش و سرمایه گذاری در بیت کوین و نکات مهم آن

نحوه خرید، فروش و سرمایه گذاری در بیت کوین و نکات مهم آن

مانتو ها را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی دسته‌بندی کرد. یکی از این عوامل میتونه عامل محیطی باشه که مانتو زنانه و هر خانمی اهمیت دارد. مسلاما اولین چیزی که هر خانمی برای پوشش شیک خودش بهش فکر میکنه انتخاب پوشش بر اساس محیط کار یا زندگی است.

مدل مانتو مناسب خانم های جوان : یکی دیگه از عوامل انتخاب بهتر برای مانتو سن خانم ها هست. معمولا برای خانم های جوان مدلهای اسپرت ، جلو باز ، طرحهای جدید و فانتزی ، رنگهای روشن و بروز ، مدلهای کوتاه ساده و طرحدار هستند. این مدل ها معمولا به ظاهر ساده اما دارای رنگ های شاد هستند.

مدل مانتو مناسب خانم ها خانه دار : این مدل از مانتو ها معمولا دارای متانت و وقار خاصی هستند. خانم های میانسال معمولا مدلهایی سرسنگین و خانمانه هستند. بیشترین مدلهای پرکاربرند برای این رده سنی هم مدهای رسمی و تاحدودی اسپرت هم هستند.

خرید مانتو

 .

در هنگام انتخاب مانتو زنانه، باید به نکات مختلفی توجه کرد. یکی از مهم‌ترین این نکات، توجه به فرم بدن است. مانتو باید به گونه‌ای انتخاب شود که نقاط قوت بدن را برجسته و نقاط ضعف بدن را پنهان کند. به عنوان مثال، اگر شما دارای اندامی با فرم ساعت شنی هستید، می‌توانید از مانتوهای طرح‌دار و رنگی استفاده کنید. اگر شما دارای اندامی با فرم مستطیلی هستید، می‌توانید از مانتوهای کمردار و طرح‌دار استفاده کنید.

عامل دیگری که در هنگام انتخاب مانتو زنانه باید مورد توجه قرار گیرد، مناسب بودن مانتو برای موقعیت مورد نظر است. به عنوان مثال، اگر شما قصد دارید از مانتو در محل کار استفاده کنید، باید از مانتوهایی با رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده استفاده کنید. اگر شما قصد دارید از مانتو در مجالس رسمی استفاده کنید، باید از مانتوهایی با رنگ‌های تیره و طرح‌های ساده استفاده کنید.

انتخاب مانتو زنانه با توجه به فرم بدن

مانتوهای بلند، که معمولاً تا زیر زانو هستند، یکی از پرطرفدارترین انواع مانتو زنانه هستند. این مانتوها برای استفاده در موقعیت‌های مختلف مانند محل کار، دانشگاه و مجالس مناسب هستند. مانتوهای کوتاه، که معمولاً تا بالای زانو هستند، برای استفاده در فصل تابستان و موقعیت‌های غیررسمی مناسب هستند.

مانتوهای جلو باز

که معمولاً با یک کمربند بسته می‌شوند، برای استفاده در فصل تابستان و موقعیت‌های غیررسمی مناسب هستند.

مانتوهای جلو بسته

که معمولاً دکمه‌دار یا زیپ‌دار هستند، برای استفاده در فصل زمستان و موقعیت‌های رسمی مناسب هستند.

مانتوهای اسپرت

که معمولاً از پارچه‌های کشی یا راحت تولید می‌شوند، برای استفاده در موقعیت‌های غیررسمی مانند ورزش یا دانشگاه مناسب هستند.

مانتوهای مجلسی

که معمولاً از پارچه‌های گران‌قیمت و باکیفیت تولید می‌شوند، برای استفاده در مجالس رسمی مناسب هستند.

راهنمای انتخاب مانتو بر اساس جنس

عامل دیگری که می‌تواند در دسته‌بندی مانتوهای زنانه مورد استفاده قرار گیرد، جنس مانتو است. مانتوهای زنانه در انواع مختلفی از نظر جنس مانند مانتو کتان، مانتو نخی، مانتو ساتن، مانتو ژاکارد، مانتو چرم، مانتو جین و … برای انواع فصل ها تولید می‌شوند.

برای مثال مانتو پاییزه پارچه‌های طبیعی و با کیفیت مثل جین و کتان تی سی تولید می‌شوند، برای استفاده در فصل پاییز مناسب هستند. مانتوهای تی سی ، که از پارچه‌های طبیعی و راحت تولید می‌شوند، برای استفاده در تمام فصول مناسب هستند. مانتوهای جین، که از پارچه‌های با بهترین کیفیت می‌شوند، برای استفاده در محیط کار مناسب هستند.

مانتو پاییزه

انتخاب مانتو بر حسب قیمت مانتو

در نهایت، قیمت مانتو نیز یکی از عواملی است که در هنگام انتخاب آن باید مورد توجه قرار گیرد. مانتوها در انواع مختلفی از نظر قیمت تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، مانتوی مناسب را با توجه به ویژگی هایی که گفتیم در یکی از بهترین سایت های آنلاین بنام مانتو سنتر انتخاب کنید.

قیمت مانتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو