راهنمای کامل درباره انواع گوشواره طلا دخترانه جدید

راهنمای کامل درباره انواع گوشواره طلا دخترانه جدید


منبع: ماگرتا

3

1402/6/27

08:29


گوشواره یکی از اکسسوری‌های محبوب و پرطرفدار است که نقش مهمی در تکمیل استایل یک خانم شیک‌پوش دارد. تنوع مدل‌های گوشواره زیاد است و خانم‌ها می‌توانند متناسب با سلیقه خود، مناسب‌ترین و زیباترین گوشواره طلا دخترانه را انتخاب کنند.

راهنمای کامل درباره انواع گوشواره طلا دخترانه جدید

در این مطلب قصد داریم راهنمای کاملی برای معرفی انواع گوشواره طلا دخترانه در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مدل‌های مختلف گوشواره طلا

تنوع طرح و مدل گوشواره طلا باعث می‌شود خریدار بدون محدودیت بتواند اکسسوری مورد نظر را انتخاب کند. از طرف دیگر، با توجه به اینکه طلا جزو فلزات گران‌بها است، مدل‌های مختلف گوشواره طلا دخترانه با وزن‌ها و قیمت‌های متفاوت طراحی می‌شوند تا خریدار بتواند متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارد، گوشواره مناسب را انتخاب کند.

در ادامه به معرفی پرطرفدارترین مدل‌های گوشواره طلا دخترانه می‌پردازیم.

گوشواره طلا چشم

طرح چشم یکی از مدل‌های زیبای گوشواره است که بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افراد معتقدند طرح چشم نمادی است که انرژی‌های منفی را دفع می‌کند و موجب محافظت از چشم زخم می‌شود. طرح چشم در دنیای زیورآلات قدمتی طولانی دارد و از سال‌ها پیش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با اینکه طرح چشم در فرهنگ‌های مختلف معانی متفاوتی دارد، اما اشتراک معنایی آن در تمام فرهنگ‌ها محافظت از بدن و روح است.

گوشواره طلا چشم

بهتر است بدانید گوشواره طلا طرح چشم به جز معنا و مفهوم خاص آن، به دلیل زیبایی‌ای که دارد، به عنوان یک طرح مد روز شناخته شده است و خانم‌های باسلیقه تمایل زیادی به خرید آن دارند. بنابراین حتی اگر جزو افرادی هستید که به دفع چشم زخم هم باور ندارند، می‌توانید به دلیل زیبایی نماد چشم از آن استفاده کنید و استایلی خاص و خیره‌کننده داشته باشید.

گوشواره طلا طرح خورشید

طرح خورشید نمادی باستانی با معنای روشنگری و درایت است که در طراحی زیورآلات به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مصر باستان طرح خورشید طرفداران زیادی داشت و نماد روشنی و نور بود که محبوبیت آن تا امروز حفظ شده است.

گوشواره طلا دخترانه با طرح خورشید نمادی از زندگی بخشی است که امید و نور را به شما هدیه می‌کند. بسیاری از خانم‌های جوان از گوشواره طرح خورشید استفاده می‌کنند تا استایلی منحصربه‌فرد داشته باشند و بتوانند برتری و تمایز خود را نشان دهند.

گوشواره طلا طرح خورشید

گوشواره طلا با طرح اسب

 گوشواره‌های طلا با طرح حیوانات از زیباترین و پرطرفدارترین زیورآلات موجود در بازار هستند که هر کدام معنا و مفهوم خاصی را منتقل می‌کنند. حتی در برخی از فرهنگ‌ها حیوانات نماد ماه تولد هستند. نمادگرایی‌هایی که درباره حیوانات بین بیشتر افراد رایج است باعث شده زیورآلات با طرح‌های مختلف حیوانات طراحی شوند.

گوشواره طلا با طرح اسب

طرح اسب نمادی از ثروت است و بسیاری از افراد معتقدند خوش‌شانسی و اقبال در پی دارد. گوشواره طلا دخترانه با طرح اسب یک هدیه قیمت مناسب و شیک است که می‌تواند عزیزان شما را خوشحال کند.

گوشواره طلا طرح شانه و قیچی

یکی دیگر از مدل‌های زیبا و پرطرفدار گوشواره طلا دخترانه طرح شانه و قیچی است. طرفداران طرح‌ها و مدل‌های فانتزی، از مدل گوشواره شانه و قیچی استقبال می‌کنند و زیبایی خاصی به استایل خود می‌دهند.

طرح شانه و قیچی برای دختران جوان و کسانی که شغل آرایشگری دارند جذابیت خاصی دارد و انتخاب شایسته‌ای است.

گوشواره طلا طرح شانه و قیچی

گوشواره طلا آویز

گوشواره‌های آویزی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار زیورآلات در بین خانم‌ها هستند که زیبایی و شکوه خاصی به چهره آن‌ها می‌دهد. طراحی گوشواره طلا دخترانه با سنگ به صورتی است که از زیر لاله گوش آویز می‌شود.

این گوشواره‌ها از جنس طلا، نقره یا بدلیجات و در مدل‌های مختلف طراحی می‌شوند. حتی برخی از مدل‌های گوشواره آویز با سنگ‌های قیمتی و زیبایی آراسته می‌شوند. خانم‌های باسلیقه رنگ نگین‌های گوشواره‌ را با لباس‌های خود هماهنگ می‌کنند تا جلوه‌ای خاص داشته باشند.

گوشواره طلا با تراش سنگ

یکی از دلایل محبوبیت گوشواره طلا این است که به رنگ چهره همه افراد می‌آید. فرقی نمی‌کند سفید پوست باشید یا اینکه پوست تیره و گندمی داشته باشید، در هر حال می‌توانید از انواع مدل‌های گوشواره طلا دخترانه استفاده کنید.

گوشواره دخترانه با تراش سنگ که با قفل‌های حلقه‌ای تهیه می‌شود مناسب‌ترین مدل برای استفاده روزمره هستند. زیرا مدل این گوشواره‌ها راحت است و به سادگی باز و بسته می‌شوند، از طرف دیگر هنگام خوابیدن شما را اذیت نمی‌کنند.

البته شما می‌توانید از این گوشواره‌ها برای مجالس و مهمانی هم استفاده کنید. تراش سنگی روی گوشواره جلوه و درخشش خاصی به چهره شما می‌دهد و ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند. حتی می‌توانید گوشواره را با زیورآلت دیگری که استفاده می‌کنید هماهنگ کنید تا جلوه آن‌ها بیشتر مشخص شود.

گوشواره طلا با سنگ فیروزه

استفاده از سنگ‌ها روی زیورآلات از سال‌ها پیش مرسوم بوده و هنوز هم طرفداران زیادی دارد. گوشواره فیروزه از مدل‌هایی است که همه خانم‌ها از هر سن و سالی آن را می‌پسندند. یک گوشواره طلا با سنگ فیروزه همانقدر برازنده یک دختر جوان است که چهره یک خانم مسن را جذاب می‌کند.

سنگ فیروزه، رنگ آبی متمایل به سبز دارد که بسیاری از افراد به دلیل خواص درمانی فیروزه از آن استفاده می‌کنند. سنگ فیروزه موجب ایجاد آرامش می‌شود و میزان افسردگی و اضطراب را کم می‌کند. حتی می‌توانید برای دورماندن از چشم زخم و انرژی‌های منفی از این سنگ گران‌بها استفاده کنید.

سنگ فیروزه در گوشواره طلا دخترانه به شکل‌های مختلفی تراش داده می‌شود و خانم‌ها می‌توانند متناسب با سلیقه خود زیباترین مدل و تراش را انتخاب کنند.

گوشواره طلا دخترانه از جنس زمرد

زمرد سنگی گران‌بها است که در زیورآلات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ زیبای سبز رنگ، شفاف و شکننده است اما به شکل‌های مختلف تراش داده می‌شود. خانم‌هایی که طرفدار زیورآلات ظریف هستند می‌توانند از گوشواره‌های با سنگ ریز استفاده کنند.

سنگ زمرد نماد عشق و وفاداری است و بسیاری از افراد معتقدند کسی که از سنگ زمرد استفاده می‌کند سعادتمند و کامروا می‌شود. یکی دیگر از خواص استفاده از گوشواره طلا دخترانه با سنگ زمرد این است که تمرکز را افزایش می‌دهد و موجب کاهش اضطراب و افسردگی می‌شود. حتی برخی از افراد معتقدند با استفاده روزمره‌ی از گوشواره طلا با سنگ زمرد می‌توان بیماری‌های قلب، ریه یا ستون فقرات را درمان کرد.

گوشواره با سنگ اونیکس

اونیکس سنگی به رنگ سیاه است که قیمت بالایی دارد و در طراحی انواع زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته اونیکس به رنگ سفید هم موجود است، اما رنگ مشکی آن پرکاربردتر است.

اگر می‌خواهید یک گوشواره سنگی بخرید که هیچ وقت از مد نیفتد و بتوانید به راحتی آن را با تمام لباس‌های خود هماهنگ کنید، سنگ اونیکس مشکی انتخاب مناسبی است. زیرا ترکیب رنگ مشکی با تمام لباس‌های شما خاص و خیره‌کننده خواهد بود.

بهتر است بدانید سنگ اونیکس خواص درمانی هم دارد؛ با استفاده از گوشواره اونیکس می‌توانید آرامش را تجربه کنید و از تنش و نگرانی دور شوید. حتی این سنگ اثر محافظت‌کنندگی هم دارد و شما را از چشم زخم محافظت می‌کند.

جمع بندی

زیورآلات تکمیل کننده استایل یک خانم شیک‌پوش هستند. گوشواره با مدل‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی می‌شود تا خانم‌ها بتوانند متناسب با فرم صورت یا سلیقه خود بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنند. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی درباره انواع گوشواره طلا دخترانه در اختیار شما قرار دهیم و شما را با مدل‌های پرطرفدار آشنا کنیم. امیدواریم با استفاده از این اطلاعات بتوانید زیباترین گوشواره دخترانه را انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو