زیباترین جواهرات و بدلیجات سواروسکی از زبان زودیکا

4

1402/6/27

19:12


زیباترین جواهرات و بدلیجات سواروسکی از زبان زودیکا

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

به تصویر بالا نگاه کنید. در این عکس زیبا ترین جواهرات و بدلیجات سواروسکی زنانه را می بینید که با نگین های درشت و رنگین تزیین شده اند. به طور کلی سواروسکی به همین نگین های رنگی اش معروف است. نگین های سواروسکی سالیان سال است که در حوزه بدلیجات و زیورآلات زبان زد خاص و عام شده است. در عکس هایی که در زیر برای شما نمایش داده است، تعدادی از زیورآلات این برند اتریشی را به شما نشان داده ایم. یکی از معروف ترین نگین های سواروسکی همین نگین هفت رنگ است که برترین جواهر سازان و سنگ شناسان هم در حیرت آن مانده اند. این نکته را یادآوری کنیم که تمامی سنگ های به کار رفته شده، آزمایشگاهی هستند. اینطور فکر نکنید که از دل طبیعت بیرون آمده اند. همانطور که میدانید سواروسکی، بدلیجات می سازد و برای بدلیجاتی که از جنس برنج و مس هستند، از الماس و یاقوت استفاده نمی کنند! در ادامه این مقاله از گالری بدلیجات زودیکا به معرفی بدلیجات سواروسکی می پردازیم.

5

معرفی بدلیجات سواروسکی Swarovski

جناب آقای سواروسکی صد سال پیش با آن همه شور و اشتیاق به سنگ های قیمتی و رنگی موفق به راه اندازی برند شخصی خودش شد. این علاقه به تولید سنگ های رنگین درشت منجر شد که تا این لحظه در حال نوشتن این مقاله هستم رقیبی پیدا نکرده است. به این مقاله بسنده نکنید و در گوگل جواهرات سواروسکی را جستجو کنید و زیورآلات ساخته شده ی این برند بزرگ را ببینید. یک نکته منفی در مورد این زیورآلات وجود دارد و آن هم طرح و تنوع آن هاست. بیشترین چیزی که در مورد سواروسکی مورد بحث است، نگین های آن است. متاسفانه طراحان سواروسکی به طرح های زیبا و خانم پسند علاقه ای ندارند و صرفا برای عده کمی از مخاطبان توجه قائل می شوند. اگر از حق نگذریم، نگین های سواروسکی آن قدر دلربا هستند که به طرح زیورآلات می ارزد. آیا شما هم با ما موافق هستید؟ حتما نظر خودتان را در مورد این زیورآلات اتریشی در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. خداوند آقای سواروسکی را بیامرزد که چنین میراثی را برای علاقه مندان حوزه بدلیجات باقی گذاشت. بعضی مواقع آدم به این مسئله فکر می کند که این نگین ها از الماس و یاقوت هم درخشان ترند! البته این مورد بین خودمان باشد؛ چون امکان دارد که زودیکا به خاطر این حرف توبیخ شود! در ادامه این مقاله به جمع بندی خواهیم رسید؛ جمع بندی زیباترین جواهرات و بدلیجات سواروسکی زنانه که این همه در موردشان صحبت کرده ایم.

6

لیست قیمت زیورآلات سواروسکی Swarovski

زودیکا در حال حاضر ارائه دهنده زیورآلات سواروسکی نیست؛ اما به این معنی هم نیست که از قیمت آن ها اطلاعی نداشته باشیم. همانطور که در بالا هم گفتیم، سواروسکی تولید کننده بدلیجات روکش طلاست. این بدلیجات از جنس مس یا برنج هستند و با به روز ترین روش ها، آبکاری شده اند. آبکاری طلا باعث شده است که چنین درخششی که روی محصولات می بیند به دست آید. هم چنین این روکش باعث شده است که هیچ گونه حساسیتی برای شما به وجود نیاید. به همین جهت برای خرید زیورآلات سواروسکی فقط به طرح و مدل آن توجه کنید و دیگر هیچ! قیمت زیورآلات سواروسکی به نسبت بدلیجات ژوپینگ و استیل کمی بیشتر و آن هم به دلیل نگین های رنگین آن است. گفته شد که بیشتر محبوبیت سواروسکی به خاطر نگین هاست؛ پس طبیعیست که قیمت بیشتری هم دارند. اگر این زیورآلات را از نزدیک ببینید متوجه خواهید شد که واقعا این سنگ ها دلربا هستند و هر خانمی را از راه زیورآلات طلا به این سمت جذب می کند. آیا شما هم به روح پر فتوح آقای سواروسکی درود می فرستید؟ به نظر من که ایشان قدم های بزرگی برای پیشرفت این صنعت بزرگ پیموده اند و قابل ستایش است. در آخر به لیست قیمت سواروسکی می پردازیم و شما را به خدای بزرگ می سپاریم. اگر زیورآلات سواروسکی بدون نگین باشد قاعدتا قیمت کمتری خواهند داشت که به نظر ما در این حالت بدلیجات ژوپینگ ارزش بیشتری دارند. به عبارت دیگر اگر قرار باشد که بدلیجات بدون نگین بخرید، ژوپینگ گزینه بهتری نسبت به سواروسکی است. اگر هم بدلیجات نگین دار را می پسندید که حرفی باقی نمی ماند. بدلیجات سواروسکی به همراه نگین های رنگین، بهترین گزینه برای یک مهمانی رسمی یا حتی جشن عروسی است. شعار سواروسکی این است که نگین را ببین و بدلیجات را بخر. اینگونه خرید شما هم راحت تر و سریع تر اتفاق می افتد. دست خود را درون جیب مبارک قرار دهید و آن چه را که میخواهید بخرید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو