باکس آفیس | صدرنشینی فیلم The Nun 2 با اختلاف اندک

منبع: گیمفا

4

1402/6/27

19:13


فیلم The Nun 2 در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست با اختلافی اندک صدرنشینی جدول باکس آفیس را حفظ کند.

باکس آفیس | صدرنشینی فیلم The Nun 2 با اختلاف اندک

فیلم The Nun 2 در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست با اختلافی اندک صدرنشینی جدول باکس آفیس را حفظ کند.

فیلم راهبه ۲ (The Nun 2) نسخه‌ای فرعی از فرنچایز احضار (The Conjuring) به شمار می‌رود که هفته گذشته در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست صدر جدول باکس آفیس را از آن خودش کند. این اثر ترسناک در دومین هفته اکرانش نیز با کسب فروش ۱۴٫۷ میلیون دلار در داخل آمریکا همچنان صدرنشین ماند.

فیلم «راهبه ۲» با فروش این هفته خودش توانست فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را پس از دو هفته اکران به رقم ۵۶٫۵ میلیون دلار برساند و شروع نسبتا خوبی را داشته باشد. این اثر در فروش این هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی به رقم ۳۰٫۱ میلیون دلار بسنده کرد و فروش بین‌المللی‌اش را به رقم ۱۰۲٫۳ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این اثر پس از دو هفته فروش جهانی ۱۵۸٫۸ میلیون دلار را داشته است.

فیلم A Haunting in Venice

فیلم A Haunting in Venice

فیلم یک جن‌زدگی در ونیز (A Haunting in Venice) این هفته اولین حضورش روی پرده سینماها را تجربه کرده و توانسته در گیشه‌های داخل آمریکا به فروش ۱۴٫۵ میلیون دلار دست پیدا کند و با اختلافی اندک نسبت به فیلم «راهبه ۲» در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

این اثر تازه کمپانی دیزنی و استودیو قرن بیستم در گیشه‌های خارج از آمریکا به فروش ۲۲٫۷ میلیون دلار دست پیدا کرد و با احتساب فروش داخلی و خارجی توانست در اولین هفته اکرانش به فروش جهانی ۳۷٫۲ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم The Equalizer 3

فیلم The Equalizer 3

در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته فیلم ایکوالایزر ۳ (Equalizer 3) با بازی دنزل واشنگتن قرار گرفته است. این فیلم در این هفته به فروش ۷٫۲ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش در این کشور را به رقم ۷۳٫۶ میلیون دلار افزایش داد.

فیلم «ایکوالایزر ۳» در خارج از آمریکا نیز به فروش ۸٫۳ میلیون دلار در این هفته دست پیدا کرد و توانست فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۵۸٫۷ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این اثر اکشن و مهیج تاکنون فروش جهانی ۱۳۲٫۴ میلیون دلار را تجربه کرده است.

فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 در دومین هفته حضورش روی پرده سینماها توانست جایگاه چهارم جدول باکس آفیس را از آن خودش کند. این اثر به فروش ۴٫۷ میلیون دلار دست پیدا کرد و فروشش در داخل آمریکا را به رقم ۱۸٫۵ میلیون دلار رساند. این اثر سینمایی در خارج از آمریکا نیز تاکنون ۵٫۴ میلیون دلار فروش داشته که فروش جهانی آن را به مبلغ ۲۳٫۹ میلیون دلار افزایش می‌دهد. در ادامه جدول کامل باکس آفیس قرار دارد.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخر هفته (میلیون دلار)
۱The Nun 2۱۴٫۷
۲A Haunting in Venice۱۴٫۵
۳Equalizer 3۷٫۲
۴My Big Fat Greek Wedding 3۴٫۷
۵Barbie۴
۶Jawan ۲٫۵
۷Blue Beetle۲٫۵
۸Gran Turismo۲٫۳
۹Oppenheimer۲٫۱
۱۰Teenage Mutanta Ninja Turtles۲
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو