کارشناسان و وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو مهر به ایران می آیند

منبع: همگردی

2

1402/6/28

15:06


ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، کارشناسان و وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو مهر به ایران می آیند.

حسن محمدی ادیب اظهار کرد: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده با وزارت امور خارجه و استانداری اردبیل، این استان برای میزبانی از کارشناسان و وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو از 11 تا 14 مهر آماده شده و سفر آنها در استمرار برنامه های رویداد اردبیل 2023 صورت می گیرد.

وی بازدید از پل معلق و شیشه ای هیر، حضور در سرعین، شرکت در برنامه شب اردبیل در محوطه مجموعه جهانی و تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی، نشست اقتصادی و بازدید از پایگاه ملی شهر یئری را از برنامه های وزرا و کارشناسان گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل اعلام کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه تمام کشورهای عضو اکو در سطح وزرا و معاونین وزرا برای حضور در این برنامه و نشست اعلام آمادگی کرده اند، گفت: بعد از سالها برنامه ای در این سطح با حضور وزرای 10 کشور در ایران برگزار می شود و این رویداد فرصت ویژه ای برای استان اردبیل است.

محمدی ادیب تاکید کرد: دستگاه های مختلف حاضر در ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 در زمینه برگزاری این نشست به طور کامل همکاری کنند و فضاسازی محیطی، آماده کردن استان و هماهنگی های لازم از سوی همه دستگاه ها انجام شود.

کارشناسان و وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو مهر به ایران می آیند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو