بیوگرافی شهنام شهابی ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

بیوگرافی شهنام شهابی ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان


منبع: فیگار

2

1402/6/29

12:59


شهنام شهابی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی ورودش به عرصه خوانندگی بسیار خبرساز شده است. در ادامه با بیوگرافی شهنام شهابی همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی شهنام شهابی ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

شهنام شهابی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی ورودش به عرصه خوانندگی بسیار خبرساز شده است. در ادامه با بیوگرافی شهنام شهابی همراه فیگار بمانید.

شهنام شهابی کیست ؟ شهنام شهابی، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. او در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تحصیل کرده است. فعالیت هنری شهابی با بازی در فیلم سینمایی “شاخ گاو” به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۷۴ آغاز شد.

شهنام شهابی علاوه بر بازیگری، تجربه خوانندگی را نیز داشته و در عرصه رادیو نیز حضور پیدا کرده است. چند سال پیش یکی از دوستانش به او پیشنهاد خوانندگی داد. او در ابتدا تردید داشت و گفت که چیزی نمی‌داند، اما به هر حال یک قطعه را خواند. با استقبال خوبی که از او شد، چندین کار پشت سر هم منتشر کرد.

زندگی نامه شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

شهنام شهابی در بهمن سال ۱۳۹۴ با همسرش به نام سوفیا ازدواج کرد و در اردیبهشت ماه ۹۶ مراسم عروسی آن‌ها برگزار شد. پیش از این در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۴ در سن ۳۳ سالگی ازدواج خود را با  متن زیر رسانه‌ای کرد:

“چه زیباست کسی را دوست داشتن، با او عشق را ساختن. چه زیباست برای کسی سرودن، او را بعد از خدا ستودن. چه زیباست با عشق زندگی ساختن، عشق را یافتن و تا ابد با او ماندن. من هم متاهل شدم.”

اطلاعات شخصی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی
  • نام شهنام شهابی: شهنام شهابی
  • تاریخ تولد شهنام شهابی:  ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۱
  • محل تولد شهنام شهابی: تهران
  • سن شهنام شهابی: 41
  • قد شهنام شهابی: 172
  • وضعیت تاهل شهنام شهابی: سوفیا
  • صفحه اینستاگرام شهنام شهابی: shahnamshahabi

زندگی خصوصی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

شهنام شهابی سه خواهر و برادر بزرگتر دارد. پدرش دندانپزشک و مادرش خانه دار است. برادرش در زمینه کامپیوتر تحصیلات خود را ادامه داده و خواهرانش یکی مدرک ارشد زبان و دیگری در رشته مهندسی صنایع فارغ‌التحصیل شده‌اند.

همسر شهنام شهابی سوفیا نام دارد. آنها در سال ۹۶ زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند. در حال حاضر، فرزندی ندارند. شهنام شهابی اعتقاد دارد که خانواده تأثیر بسیار مهمی در تربیت هر فرد دارد و خصوصیت‌های مثبتی که در خودش می‌بیند، به دلیل تربیتی است که از سوی خانواده خود دریافت کرده است.

زندگی شغلی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

شهنام شهابی در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم سینمایی به کارگردانی کیانوش عیاری، بازیگری را آغاز کرد. او در فیلم‌های سینمایی شیش و بش، جنایت و جنحه، بی تو تنهایم، از کنار هم می‌گذریم، آقای رئیس جمهور، ابراهیم و تعطیلات تابستانی نقش داشته است.

در سال‌های ۸۹ و ۹۰، او با حضور در سریال‌های تاوان و پنج کیلومتر تا بهشت، توانست به خوبی مورد توجه قرار بگیرد. از آن زمان به بعد، تا سال‌های ۹۵ و ۹۶، او هیچ کاری در تلویزیون یا سینما انجام نداد. اما در سال‌های ذکر شده، با حضور در سریال پرستاران و با بازی در نقش شهروز، دوباره به تلویزیون بازگشت.

فیلم های شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی
  1. شیش و بش ۱۳۸۹
  2. جنایت و جنحه ۱۳۸۴
  3. بی تو تنهایم ۱۳۸۰
  4. از کنار هم می‌گذریم ۱۳۷۹
  5. آقای رئیس‌جمهور ۱۳۷۹
  6. ابراهیم ۱۳۷۵
  7. تعطیلات تابستانی ۱۳۷۴
  8. شاخ گاو ۱۳۷۴
  9. دختران هم می‌میرند ۱۳۹۸
  10. بهانه ۱۳۸۸
  11. سرایدار ۱۳۸۶

سریال های شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی
  1. ۱۳۷۵ بازگشت به خانه مسعود نوابی
  2. ۱۳۷۵ راز تنهایی محمود رضایی
  3. ۱۳۷۷ ب مثل بهار مسعود شاه محمدی
  4. ۱۳۷۷ بگذار آفتاب برآید حسین مختاری
  5. ۱۳۷۸ این زمینی‌ها مسعود شاه محمدی
  6. ۱۳۷۸ روزگار جوانی اصغر هاشمی
  7. ۱۳۷۹ این یک دادگاه نیست اصغر توسلی
  8. ۱۳۸۰ جوانی سعید سلطانی
  9. ۱۳۸۱ زنگ آخر نیما فلاح
  10. ۱۳۸۲ خانه‌ای در تاریکی سعید سلطانی
  11. ۱۳۸۴ لبه تاریکی سعید سلطانی
  12. ۱۳۸۵ عبور از مه شفیع آقا محمدیان
  13. ۱۳۸۶ هویت مهدی ودادی
  14. ۱۳۸۷ سایه‌ای در تاریکی ابراهیم جوادخانی
  15. ۱۳۸۸ حلقه شانس محمدرضا ممتاز
  16. ۱۳۸۹ تاوان شهرام شاه‌حسینی
  17. ۱۳۸۹ پنج کیلومتر تا بهشت علیرضا افخمی
  18. ۱۳۹۰ پنجره قدرت‌الله صلح میرزایی
  19. ۱۳۹۵ پرستاران علیرضا افخمی و شهرام شاه‌حسینی
  20. ۱۳۹۹ بیگانه ای با من است (فصل دوم) آرش معیریان

جوایز و افتخارات شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

شهنام شهابی برای بازی در فیلم “ابراهیم” تقدیری در جشنواره چهاردهم فیلم فجر و لوح تقدیری را در جشنواره جیفونیه کشور ایتالیا به افتخار حضور و بازی در این فیلم دریافت کرده است.

حواشی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

شایعاتی درباره شهنام شهابی و همسرش وجود داشته، اما خود شهنام شهابی این شایعات را کاملاً بی‌اساس و بدون تایید رسمی اعلام کرده است. کمی قبل در رسانه‌ها تیترهایی منتشر شده بود که به دست داشتن شهنام شهابی در فضای قاچاق اشاره داشتند، اما تا به امروز هیچ گزارش رسمی یا اطلاعات موثقی درباره شرکت او در فعالیت قاچاق کالا وجود ندارد. برای دریافت اطلاعات رسمی و قابل اعتماد درباره این موضوع، بهتر است از منابع معتبر و رسمی استفاده کنید. تا زمانی که این ادعاها توسط مراجع قانونی یا منابع معتبر تایید نشده باشند، نباید آن‌ها را به عنوان اطلاعات صحیح و قابل استناد در نظر بگیرید.

حقایق پنهان شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

بیوگرافی شهنام شهابی

در سال ۱۳۶۹، شهنام شهابی در حالی که هشت سال داشت و در کوچه‌ها با دوچرخه بازی می‌کرد. آقای کیانوش عیاری، او را تصادفی در آن زمان مشاهده کرد که او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شهنام شهابی با پدر و مادرش صحبت کرد و از آن موقع پا به عرصه بازیگری گذاشت. با این حال، در آن زمان واقعاً نمی‌دانست که بازیگری چه معنی‌ای دارد. پدرش علی‌رغم علاقه‌مندی به بازی کردن، مخالفت می‌کرد و می‌گفت که از درس‌هایش عقب می‌افتد.

او در انتخاب رشته‌اش اشتباه کرده است. اگرچه در رشته‌های گرافیک و معماری پذیرفته شده بود، اما او ادبیات نمایشی را انتخاب کرد. او باور داشت که مطالعه این رشته به او درک بهتری از فیلمنامه و نقش‌های پیشنهادی خواهد داد، اما با ورود به دانشگاه، با فضایی دیگر روبه‌رو شد. اگر زمان به عقب برگردد، او رشته‌ای دیگر را انتخاب خواهد کرد.

بیش از ۸۰ درصد ایرانی‌ها، مگر در موارد خاص، از زمان کودکی طرفدار تیم‌های پرسپولیس یا استقلال هستند. شهنام شهابی نیز از بچگی طرفدار استقلالی بوده و هست. خانواده شهنام شهابی مذهبی هستند و او نیز با همین اعتقادات بزرگ شده است. احترام نگه‌داشتن به عنوان یک ارزش بسیار مهم برای او محسوب می‌شود و شاد کردن دیگران نیز برای او بسیار مهم است.

در زمان‌هایی که او دلگیر است، به موسیقی گوش می‌دهد و گاهی شعر می‌سراید. برای بهبود حالش، او با ماشین در اتوبان‌های شهر تهران سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی شهنام شهابی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو