پوشش کف اتاق کودک باید چگونه باشد؟

پوشش کف اتاق کودک باید چگونه باشد؟


منبع: دکوراسیون

3

1402/6/29

18:55


پوشش کف اتاق کودک باید چگونه باشد؟

کفپوش های زیادی هستند که می توانید از انها برای پوشش کف اتاق کودکان استفاده کنید. اما امروز بحث بین انتخاب بهتر و بهترین است. کفپوشی که بتواند در عین زیبایی، امنیت و ایمنی را در اتاق فراهم کند و جذابیت بصری آن را هم بهبود ببخشد. همچنین دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و در برابر بپربپر کردن و بازی های کودکان دفرمه نشود و تغییر شکل ندهد. اگر شما هم به دنبال انتخاب یک کفپوش مناسب برای اتاق فرشته هایتان هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

مناسب ترین کفپوش های امن برای اتاق کودکان

گزینه های بسیاری پیش روی شما است که بسته به سلیقه و نظر خودتان و از همه مهم تر بودجه ای که برای خرید کنار گذاشته اید، می توانید انتخاب کنید. اما از بین همه آنها، ما کفپوش های زیر را به شما توصیه می کنیم که آرامش و رفاه را برای شما و دبلندتان به ارمغان می آورد.

کفپوش اتاق کودک بی بی مت

این کفپوش ها به صورت تایل طراحی شده اند. می توانید برای هر متراژی با هر شکلی از ان استفاده کنید. نصب بسیار آسانی دارند و تنوع طرح و رنگ آن هم زیاد است. با توجه به سلیقه خودتان می توانید رنگ های جذاب آن را با هم ست کنید و یک کفپوش زیبا انتخاب نمایید. این موکت تایل ها توسط سونار فلورز طراحی و تولید شده اند. باعث حساسیت نمی شوند و قیمت مقرون به صرفه ای هم دارند. از آنجایی که به صورت تایل می باشد، امکان تعمیر و تعویض در صور آسیب دیدگی وجود دارد. هرچند که بسیار با دوام هستند و ضربه و فشار آسیبی به آن ها وارد نمی کند. و اما در صورتی که میخواهید مدل های کفپوش اتاق کودک بی بی مت را مشاهده کنید ، می توانید به لینک مراجعه کنید.

کفپوش بی بی مت با استفاده از متریال درجه یک ساخته شده و مناسب برای سالن‌های پذیرایی و نشیمن، محیط‌های اداری، اتاق کودکان در رده‌های سنی مختلف و… است. دوام و ماندگاری این کفپوش بسیار بالا بوده و بر اثر استفاده روزمره کیفیت خود را از دست نمی‌دهد و دچار تغییر شکل نمی‌شود. قیمت مناسبی هم دارد که می‌توانید به راحتی خریداری کنید.

پوشش کف اتاق کودک باید چگونه باشد؟

کفپوش وینیل

این نوع کفپوش ها علاوه بر اتاق کودکان برای اتاق خواب والدین هم گزینه مناسبی است. به راحتی تمیز می شود و نگرانی از بابت کثیف شدن آن نخواهید داشت. ظاهری گرم و دوست داشتنی به فضای اتاق می بخشد و تنوع بالایی هم از نظر طرح و رنگ دارد. این کفپوش جزو گزینه های مقرون به صرفه است که راحتی را برایتان هدیه می دهد.

فرش های جذاب و مدرن

فرش های مدرن با استفاده از متریال و الیاف مصنوعی تولید می شوند. به همین خاطر قابل شتشو هستند و بر اثر شستشو مکرر دچار تغییر رنگ نمی شوند و کیفیت خود را همچون روز اول حفظ می کنند. تنوع طرح و اندازه زیادی هم دارند. با توجه به متراژ اتاق کودک می توانید از انواع آنها استفاده کنید. فرش ها سر نمی خورند و گرمی را به محیط می بخشند. از طرفی نرم هستند و کودکان می توانید آزادانه روی آن بازی کنند.

پوشش کف اتاق کودک باید چگونه باشد؟

بهترین کفپوش اتاق کودک چیست؟

خرید کفپوش برای خانه یک الزام است که به یکی از دغدغه‌های اصلی افراد تبدیل شده و تنوع بالایی هم در بازار دارد. اما کفپوش بی بی مت یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای آسایش، راحتی و امنیت کودکتان داشته باشید. این کفپوش با استفاده از فوم باکیفیت و مرغوب تولید شده که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و یک لایه روکش هم از جنس پارچه مخملی نرم دارد که راحتی را برای کودکان به ارمغان می‌آورد. قیمت مناسبی هم دارد که می‌توانید به راحتی برای هر مساحتی از سطح خریداری کنید.

یک کفپوش ایده آل برای اتاق کودکان باید راحت و بدون استفاده از مواد شیمیایی و آلرژی زا تولید شود. کودکان پوست حساسی دارند و خیلی زود واکنش می دهند. کفپوشی انتخاب کنید که نرم و راحت و با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده باشد. از دیگر ویژگی های مهمی که یک کفپوش باید داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نرمی: پوشش کف در اتاق کودکان باید نرم و لطیف باشد تا در صورت سقوط کودک، ضربه را جذب کند و از آسیب دیدگی جلوگیری کند. برای مثال: فرش، موکت یا پارچه‌ های نرم و… بهترین گزینه خواهند بود.
  2. ضد لغزش: به یاد داشته باشید که پوشش کف اتاق کودک باید دارای خصوصیات ضد لغزش باشد تا جلوی سقوط و تصادفات را بگیرد. سر خوردن کفپوش یک خطر بزرگ است که در هر لحظه کودک شما را تهدید می کند. هرچند که می توان از ترمزگیرهای فرش هم استفاده کرد اما باز هم اطمینانی به آنها نخواهد بود و هر لحظه ممکن است خطر در کمین باشد.

    پوشش کف اتاق کودک باید چگونه باشد؟

  3. قابل شست‌ و ‌شو: کودکان دائما در حال بازی و بدو بدو کردن هستند. در همین حین می توانند آلودگی و لکه‌ های مختلف را روی کفپوش ایجاد کنند. این الودگی ها و کثیفی ها ممکناست مواد غذایی و خوراکی باشد یا جوهر خودکار و آبرنگ و…. بهتر است پوشش کف قابل شست ‌و‌ شو باشد. تا بتوانید به آسانی در صورت کثیف شدن آن را تمیز کنید.
  4. ضد حساسیت: برخی از کودکان ممکن است به مواد خاصی حساسیت داشته باشند. در نظر داشته باشید که پوشش کف اتاق کودک باید از مواد ضد حساسیت تهیه شده باشد تا هیچگونه عارضه و آلرژی در کودکان ایجاد نکند.
  5. جذاب و رنگارنگ: برای جذب توجه و خلاقیت کودکان، بهتر است پوشش کف اتاق آنان جذاب و رنگارنگ باشد. به سراغ مدل هایی با الگوهای کارتونی، رنگی و فانتزی بروید. البته به دکوراسیون و چیدمان اتاق و همچنین سلیقه کودکتان هم توجه کنید.
  6. سادگی در نگهداری: پوشش کف اتاق کودک باید نگهداری آسانی داشته باشد و یک زحمت دوباره برای شما نشود. قابل حمل باشد و در استفاده از آن مشکلی نداشته باشید.

    پوشش کف اتاق کودک باید چگونه باشد؟

نکات کلیدی برای انتخاب کفپوش اتاق کودک

در زمان انتخاب کفپوش اتاق کودک علاوه بر جنس و نوع کفپوش باید به نکات دیگر هم توجه کنید تا یک انتخاب هوشمندانه و با دوام داشته باشید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت نصب و جابجایی: اگر قصد دارید کفپوش را به صورت منظم تغییر دهید، بهتر است یک کفپوش با قابلیت جابجایی و نصب آسان انتخاب کنید. علی الخصوص اگر مستاجر هستید و احتمال عوض کردن خانه شما زیاد است. در این صورت می توانید از کفپوش ها در فضاهای مختلف استفاده کنید.

رنگ کفپوش: انتخاب رنگ امری سلیقه ای است. اما باید متراژ اتاق و رنگ چیدمان را هم در نظر بگیرید. رنگ های روشن می توانند فضا را بزرگ و دلباز نشان دهند. سعی کنید از رنگ های نود انتخاب کنید که لکه های را خیلی نشان نمی دهد.

عایق حرارت: در مناطق سرد، استفاده از یک کفپوش عایق حرارتی می تواند به کودک شما کمک کند تا در طول فصل سرما گرم بماند.

مقرون به صرفه بودن: در نهایت، هزینه های مالی نیز بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که قیمت کفپوش مناسب است و با بودجه شما سازگار است.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید کفپوش مناسب اتاق کودک هستید می توانید انواع کفپوش های باکیفیت و زیبا را از فروشگاه ما خریداری کنید. محصولات عرضه شده با کیفیت تضمینی و همراه با گارانتی برند سازنده هستند. قیمت بسیار مناسبی هم دارند و تنوع رنگ، طرح و اندازه آن ها بسیار زیاد است. می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی از طریق سایت سفارش خودر ا ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان، درب ادرس دلخواهتان تحویل بگیرید. ما همراه شما هستیم تا زیبایی و امنیت را در اتاق کودکان فراهم کنید و صدای خنده های آن ها را بشنوید و از زندگی خود لذت ببرید.

نظرات


تصویری


ویدئو