بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج


منبع: شبونه

3

1402/6/29

22:43


ژیلا صادقی مجری تلویزیون در 22 شهریور ماه سال 1352 در شهر تهران متولد شده و دارای یک برادر و سه خواهر می‌باشد اصالتاً اهل نیارکی  منطقه‌ای بین شهر های رودبار و منجیل میباشد نام همسرش محسن رجبی است و سال ۱۳۷۷ به عنوان مجری مقابل دوربین برنامه خبر روز شبکه یک سیما ( گروه …

ژیلا صادقی مجری تلویزیون در 22 شهریور ماه سال 1352 در شهر تهران متولد شده و دارای یک برادر و سه خواهر می‌باشد اصالتاً اهل نیارکی  منطقه‌ای بین شهر های رودبار و منجیل میباشد نام همسرش محسن رجبی است و سال ۱۳۷۷ به عنوان مجری مقابل دوربین برنامه خبر روز شبکه یک سیما ( گروه سیاسی ) رفت.

در ادامه بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش و نحوه ازدواج انها با ناگفته ها را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری

ژیلا صادقی مجری و گوینده تلویزیون و رادیو و بازیگر ایرانی در ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته گرافیک می باشد.

خانم صادقی از مجریان خوش سر  و زبان و حرفه ای صدا و سیما بوده که سالهای زیادی در عرصه اجرا فعالیت دارد و خیلی خوب توانسته جایگاه مهمی را برای خود دست و پا کند به گونه ای که گفته میشود او گرانترین مجری زن در صدا و سیما است

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

شروع فعالیت در گویندگی و اجرا

وی از مجریان توانمند صدا و سیما است و اجراهای پر شور و هیجان و زنده او در بین مردم و بیننده های برنامه های تلویزیون معروف شده و خودش نیز با اجرای چند برنامه همچون خانه فیروزه ای خانه من خانه تو و برنامه خانوادگی به شهرت رسید.مهسا ملک مرزبان
در بیوگرافی ژیلا صادقی می خوانیم که قبل از اجرا و ورود به صدا و سیما در آموزش و پرورش فعالیت می کرد و کارش را با دوبله و با همکاری با واحد دوبلاژ شروع کرده است.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

عکس ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش

از سال ۱۳۷۰ بعد از دادن تست وارد تلویزیون شد.سارا روستاپور

مجری برنامه خانه فیروزه ای علاوه بر اجرا و کار در صدا و سیما ، ورزشکار نیز هست و دوره های حرفه ای رشته های ورزشی تیر و کمان و غواصی را گذرانده و ورزش اسب سواری را نیز دنبال میکند.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

 ژیلا صادقی مجری

رشته تحصیلی خود را نیز دنبال می کند و و در خطاطی و تذهیب هم زبردست و ماهر است.بیوگرافی افراد معروف
این مجری زن در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرده و تجربه بازیگری را نیز در کنار دیگر هنرها و فعالیتش در کارنامه اش ثبت کرده است.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج


از جمله آثار بازیگری وی موارد زیر می باشد:

فیلم و سریال

شن‌ های کف رودخانه ۷۶
روزهای زندگی ۷۷
زیر آسمان شهر
دردسرهای طلایی ۸۱
هزاران چشم ۸۲
آینه عشق ۸۲
بادهای موسمی ۸۳
فیلم بی همتا ۸۳
خیلی دور خیلی نزدیک ۸۳
به خاطر سوگند ۸۴
آتش‌بس در بیمارستان ۸۸
من سالوادور نیستم ۹۴

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

بیوگرافی محسن رجبی همسر ژیلا صادقی

از جمله برنامه هایی که اجرا کرده می توان به
برنامه هایی چون کاپیتولاسیون؛ جهان در مطبوعات امروز، جاذبه‌ها، رنگ جوانی، سپید، هشت فصل عشق، یادماندگار، بیدار شو آفتاب شد، موج، گل بیار گل ببر، خانه مهر، من خوبم تو خوبی، خانه من خانه تو، و شب یلدای ۹۷ و …اشاره کرد.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و محسن رجبی همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

ازدواج در ۴۳ سالگی

در بیوگرافی ژیلا صادقی میخوانیم که این‌ گوینده توانای تلویزیون در سن ۴۳ سالگی و در دهه چهل زندگی خود ازدواج در دوم خرداد ۱۳۹۵ با محسن رجبی وارد زندگی مشترک شده و ازدواج کرد.

اینستاگرام و نحوه ازدواج

آشنایی این زوج نیز همسایه بودن با هم بوده و بعد از رفت و آمد و آشنایی در مدت طولانی همسایه داری با هم در نهایت با هم ازدواج می کنند.
همسرش محسن رجبی از رستوران داران لواسان است و همین رفت و آمد به لواسان باعث آشنایی و ازدواج آنها شده است‌

دردسر آرایش ژیلا صادقی در شب یلدا

وی در شب یلدا مجری برنامه شب یلدا در شبکه دو بود که نحوه حرکات و پوشش و آرایش در شب یلدا وی دردسر ساز شده و مورد انتقاد احدیان یردبیر روزنامه خراسان قرار گرفت و مورد نکوهش واقع شد.

او به علی عسگری نامه نوشته و گفته است که حرکات و پوشش ان خانم مجری در حد صدا و سیمای اسلامی نیست .

در حال حاضر برنامه‌ای برای برگشت به تلویزیون دارید؟

ژیلا صادقی:چند ماهی است که دعوت به کار می‌شوم، اما اجرا ندارم.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

 

 

گویا برای مدتی هم در تلویزیون ممنوع‌التصویر بودید؟

ژیلا صادقی:من ممنوع تصویر از سوی سازمان، حوزه ریاست و یا حراست نشدم، فکر می‌کنم و اسمش را خودم یک سوء تعبیر، سوء تفاهم و یا یک گفت‌وگو در نشست دوستان و تخصصی مجریان می‌دانم که شاید به ذائقه دوستان خوش نیامده بود.

ممنوع‌التصویری شما به ماجرای پیام تبلیغاتی یک شرکت مرتبط نبود؟

ژیلا صادقی:نه! هیچ ربطی نداشت،‌ کاملاً با مجوز و هماهنگی سازمان اتفاق افتاد، چون دقیقاً چند ماه بعد از آن بحث ماترینگ برای من اتفاق افتاد، این گونه تداعی شد که شاید به خاطر تبلیغ آن شرکت ممنوع التصویر شدم، به هر حال من نامه‌ای مبنی بر ممنوعیت تصویر ندارم، منتهی دوستان در حوزه ریاست خواستند این اتفاق بیفتد، ما هم پذیرفتیم.

 

یعنی فقط تذکر شفاهی گرفتید؟

– بهتر است بگویم نقل قول شده است.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

حال پس از مدت‌ها با چه عنوانی به تلویزیون باز می‌گردید؟

ژیلا صادقی:من چون اکثر کارهایم با آقای محمد هاشمی‌اصل در برنامه‌هایی مانند «خانه من خانه تو»، «با تو» و «خانه فیروزه» بوده که به خاطر اجرای آن جایزه گرفتم، این سابقه اجرای من با آقای هاشمی چندین ساله است، گویا ایشان در تدارک برنامه تازه‌ای هستند که قرار است بعد از مراسم‌های اربعین حسینی و ماه محرم و صفر روی آنتن برود، یک برنامه پیشنهادی من این برنامه است، البته قبلاً برای برنامه «ویتامین سه» دعوت شده بودم که متأسفانه برخوردم به این مشکل که پیش آمده است و من هم به خاطر احترام به نظر یکی از مدیران این پیشنهاد را کنار گذاشتم.البته در برنامه‌ای هم برای شبکه اول و جام جم پیشنهاد شده که منوط به این است که این اتفاق بیفتد و این مشکل من حل شود.

 

در این مدت که اجرا نداشتید، به چه کاری مشغول بودید؟

-به کارهای شخصی خودم می‌پرداختم و برای گذراندن دوره‌های بازرگانی ایران را ترک کردم و نبودم، دو سه هفته‌ای است که به ایران بازگشتم، در این مدت خیلی سخت مطالعه می‌کردم، زیرا در حوزه تخصص اجرا تصمیم دارم با یک سبک، سیاق، ادبیات نو و ساختار نو باز گردم.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و همسرش + اینستاگرام و نحوه ازدواج

به سراغ بازیگری نرفتید؟

ژیلا صادقی:در این مدت پیشنهاد بازیگری از طرف کارگردان‌های خیلی خوب داشتم، اما از آنجایی که با خودم عهد بسته بودم، به سراغ بازیگری نروم، نرفتم، ضمن اینکه احترام بیشتری به خواسته مدیران باشد و ترجیح می‌دهم که از دوربین دور باشم.

 

پس تصمیم دارید که همان کار اجرا را پیگیری کنید؟

-بله! من ژیلا صادقی نیارکی فقط مجری مؤلف هستم.

از میان مجریان خانم صداوسیما کدام اجرا را می‌پسندید؟

ژیلا صادقی:متاسفانه! باید بگویم برای ورود مجریان نسل سوم در حوزه تخصص خیلی خوب فیلتر نشده‌اند، یکی از مجریان نسل سومی‌ها که به نظر من خوش درخشید و تلاش می‌کند و می‌دانم در گذشته در رادیو کار کرده است مژده لواسانی است که اجرایش را می‌پسندم، به تازگی هم تئاتری را با نویسندگی و کارگردانی خودش با نام «نذر چشم‌های تو» به مناسبت ایام حسینی و در واقع تجلیل از قداست نام آقا ابوالفضل(ع) روی صحنه برده است.

نظر ژیلا صادقی درباره بازیگری

بازیگری خیلی سخت است و برای همین ترجیح می‌‌دهم پا توی کفش بزرگ‌ترها نکنم و کمی عقب‌تر بیایم و سعی کنم در اجرا، کارم را قوی‌تر کنم.

ژیلا صادقی به ورزش علاقه وافری دارد. او می‌‌گوید: به ورزش سوارکاری علاقه‌مندم، دوره کامل تیر و کمان را گذرانده‌ام. همچنین کلاس غواصی را هم پشت سر گذاشته‌ا‌م و در مرحله دوم غواصی می‌باشم..

وی می‌‌گوید: اگه کار اجرا را کنار بگذارم، خیلی کارها می‌‌توانم انجام دهم، مثل سوارکاری‌، خطاطی و… به هر حال از وقتم استفاده می‌‌کنم.وی از دوران کودکی‌اش این‌گونه تعریف می‌‌کند: بچه آرامی بودم، وقتی حرفی برای گفتن داشتم می‌‌زدم تا جایی که مادرم می‌‌گفت قانع‌ترین بچه‌اش بودم.

الان هم هنوز همان ژیلای کودکی هستم، یادم می‌‌آید به زور، خواهر و برادرم را می‌‌نشاندم و برایشان صحبت می‌‌کردم، احساس درونی خود را با صحبت می‌‌گفتم، این حس را همیشه داشتم، اما دیر به استعداد خود پی بردم. وی درباره ویژگی‌های یک گوینده می‌‌گوید:

در حرفه گویندگی ابتدا باید عشق و علاقه خود را نشان داد. یعنی باید عاشق کاری باشی که انجام می‌‌دهی، باید با مخاطب ارتباط تنگاتنگ برقرار کنی. گوینده نباید رفع تکلیف کند، به نظر من گوینده خوب گوینده‌ای است که هم شنوایی خوبی داشته و هم دارای اعتماد به نفس فراوان و تمرکز زیاد باشد…

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو