فال عشق صد در صد موثق ستاره شناس رومی!! | فال عشق امروز 29 شهریور متولدین همه ماه ها!!

2

1402/6/30

10:49


فال عشق صد در صد موثق ستاره شناس رومی!! | فال عشق امروز 29 شهریور متولدین همه ماه ها!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروردین

تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو باید تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

اردیبهشت

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

فال شانس

خرداد

یک رابطه‌ی عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این‌گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

تیر

قرار است تو به کسی که دوستش داری برسی اما یک نفر مانع می‌شود. باید اندکی صبر کرد تا حسودان به خیال موفقیت از تو و او فاصله بگیرند. پس از آن به آرزوی دیرینه خود خواهی رسید.

مرداد

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌خگذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شهریور

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک کرده و تو را شاد و خرم می‌کند.

فال عاشقانه رومی

  مهر

 

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته‌رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی.

آبان

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد بررسی قرار داد  سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری بگیری و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

آذر

این‌همه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود به‌خود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

دی

کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار کشید و بسیار صبور بود.

بهمن

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

اسفند

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو