معرفی فیلم Smile 2 ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و تاریخ اکران

معرفی فیلم Smile 2 ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و تاریخ اکران


منبع: فیگار

3

1402/7/2

14:00


چندی پیش، استودیوی پارامونت، رسماً از تاریخ اکران قسمت دوم لبخند رونمایی کرد. در ادامه این نوشتار، به معرفی فیلم Smile 2 خواهیم پرداخت.

معرفی فیلم Smile 2 ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و تاریخ اکران

چندی پیش، استودیوی پارامونت، رسماً از تاریخ اکران قسمت دوم لبخند رونمایی کرد. در ادامه این نوشتار، به معرفی فیلم Smile 2 خواهیم پرداخت.

فیلم لبخند یا همان Smile، یک فیلم آمریکایی جذاب است که در سال 2022 توسط پارامونت، تولید و منتشر شد. ژانر فیلم لبخند 2 ، مانند قسمت اول این فیلم، ترسناک و به همراه عناصر ماوراءالطبیعی است.

مدت زمان فیلم Smile 2 ، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود مانند قسمت ابتدایی این مجموعه، بیشتر از 90 دقیقه باشد. طبق گزارشات رسمی هالیوود ریپورتر، استودیوی پارامونت چندی پیش تاریخ اکران فیلم موردانتظار Smile 2 را برای پاییز آینده تعیین کرد. این فیلم قرار است 18 اکتبر 2024 (27 مهر 1403) در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Smile 2022

لبخند، یک فیلم ترسناک روانشناختی است. این فیلم توسط پارکر فین نوشته و کارگردانی شده بود و حالا طبق شنیده‌های رسمی از سمت منابع معتبر، او برای هدایت قسمت دوم فیلم بازگشته است.

داستان قسمت دوم لبخند

فیلم Smile 2

خلاصه داستان Smile درباره سوزی بیکن است که نقش یک درمانگر را بازی می‌کند. او پس از دیدن صحنه خودکشی توسط یکی از بیماران، تجربه‌هایی نگران‌کننده و دلهره‌آوری را تجربه می‌کند. این تجربه‌ها به او این باور را می‌دهند که آنچه او تجربه می‌کند، ماوراءالطبیعی است.

داستان قسمت دوم لبخند هنوز به صورت رسمی توسط سازندگان فیلم اعلام نشده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که شیطان لبخند بر لب قسمت نخست فیلم در نسخه دوم نیز بیشتر به آشوب بپردازد.

بازیگران فیلم لبخند

از هنرپیشه های دومین قسمت فیلم لبخند نیز هنوز به صورت رسمی اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود سوزی بیکون، جسی آشر، کایل گالنر، کیتلین اسیسی، کل پن، راب مورگان برای تکرار نقش‌های خود، باز گردند.

Sosie Bacon

فیلم Smile 2

سوزی بیکون، که به عنوان نقش اصلی در فیلم لبخند بازی می‌کند، یکی از مهم‌ترین بازیگران فیلم لبخند است. او در تاریخ 15 ژوئن 1992 به دنیا آمد و دختر کوچک کوین بیکون و کییرا سدگویک است که هر دو نیز بازیگران مشهور هستند. او در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متنوعی از جمله “13 Reasons Why” و “Here and Now” حضور داشته است.

Kyle Gallner

فیلم Smile 2

کایل گالنر، در تاریخ 22 اکتبر 1986 در لس آنجلس، کالیفرنیا متولد شد. کایل در دنیای بازیگری بازی‌های متنوعی را انجام داده است. او در فیلم‌هایی نظیر “A Nightmare on Elm Street”، “The Haunting in Connecticut” و “American Sniper” حضور داشته است.

Jessie T. Usher

فیلم Smile 2

جسی تی. آشر یک بازیگر آمریکایی است که شهرت خود را در سریال ابرقهرمانی The Boys به دست آورد. او در تاریخ 29 فوریه 1992 به دنیا آمد. جسی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف حضور داشته است.

بررسی لبخند 2

فیلم Smile 2

براساس نقد منتقدان در وبسایت راتن تومیتوز، این فیلم در 79% از نظر 173 نقد منتقد را دریافت کرده که نشان از بررسی عالی فیلم می‌دهند. در وبسایت متاکریتیک که از میانگین نظرات منتقدان استفاده می‌کند، این فیلم امتیاز 68 از 100 را از طریق نظر 32 منتقد دریافت کرده که نشان‌دهنده نقدهای عموماً مطلوب است.

انتظار می‌رود بررسی لبخند 2 نیز مانند نسخه اول فیلم، با بررسی‌های عموماً مطلوبی برخوردار شود. از آنجایی که کارگردان فیلم همان کارگردان نسخه اول است و اکثر بازیگران به نقش‌های خود بازمی‌گردند، بدون شک نسخه دوم نیز فیلم خوبی خواهد شد.

تریلر قسمت دوم فیلم لبخند

تریلر قسمت دوم فیلم لبخند هنوز به صورت رسمی به انتشار نرسیده است. اگر می‌خواهید به محض انتشار تریلر، از آن با خبر بشوید و آن را تماشا کنید، به کانال تلگرامی فیگار در لینک زیر بپیوندید.

لینک کانال تلگرامی فیگار

جمع بندی

با توجه به اینکه این فیلم دنباله‌ای بر یک فیلم ترسناک پرطرفدار است، می‌تواند در گیشه پرفروش ظاهر شود. باید دید آیا این فیلم می‌تواند مخاطبی مشابه فیلم اصلی را جذب کند؟ این چالش برای سازندگان فیلم، می‌تواند حتی دشوار باشد و باید ببینیم آن‌ها می‌توانند پیروز شوند یا خبر. اتفاقات زیادی می‌تواند فیلم Smile 2 را به یک موفقیت تبدیل کند.

برای دانلود این فیلم از کانال تلگرامی فیگار، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 2 Smile

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو