انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ ؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران

انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ ؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران


منبع: پلازا

2

1402/7/2

14:23


انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ ؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران

انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ یکی از انیمیشن‌های محصول کشور آمریکا است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Garfield 2024 آشنا شوید.

ژانر کارتون گارفیلد ۲۰۲۴ کمدی و ماجراجویی است. این انیمیشن بر اساس داستان‌های مصور (Comic strip) با همین عنوان اثر جیم دیویس (Jim Davis) تولید شده است و مارک دیندال (Mark Dindal) کارگردانی آن را بر عهده داشته است. از جمله بازیگرانی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند می‌توان کریس پرت، ساموئل ال جکسون، هانا ودینگهام، نیکلاس هولت، سیسیلی استرانگ و وینگ ریمز را نام برد. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان و بازیگران این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ 

انیمیشن گارفیلد در تاریخ 24 می 2024 برابر با 4 خرداد 1403 در ایالات متحده اکران خواهد شد اما مدت زمان انیمیشن Garfield 2024 هنوز مشخص نشده است.

داستان انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

انیمیشن Garfield 2024

به طور خلاصه کارتون گارفیلد ۲۰۲۴ داستان یک گربه نارنجی به اسم گارفیلد که از لازانیا خوشش می‌آید دنبال می‌کند. برای جزئیات بیشتر درباره داستان این انیمیشن می‌توانید تا اکران آن منتظر بمانید. علاوه بر این می‌توانید تعدادی از اقتباس‌های لایو اکشن که از ماجراهای این کاراکتر منتشر شده بود تماشا کنید.

بازیگران انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های انیمیشن گارفیلد 2024 آشنا خواهیم شد.

کریس پرت در نقش گارفیلد

بررسی انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

کریس پرت (Chris Pratt) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 21 ژوئن 1979 برابر با 31 خرداد 1358 در Minnesota متولد شد. او در سریال Parks and Recreation که از سال 2009 تا سال 2015 پخش می‌شد در نقش کاراکتر اندی دوایر (Andy Dwyer) بازی کرد و بیشتر برای حضور در این سریال شناخته شد. از جمله آثار دیگری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود می‌توان فیلم ورزشی Moneyball محصول سال 2011 را نام برد که برد پیت (Brad Pitt) نیز در آن بازی کرده بود.

او همچنین در فیلم The Magnificent Seven محصول سال 2016 که نسخه جدید یک فیلم کلاسیک با همین نام است نیز حضور داشت. علاوه بر این او در تعدادی از فیلم‌های دنیای مارول (Marvel) از جمله Guardians of the Galaxy محصول سال 2014 و  Avengers: Infinity War محصول سال 2018 و Avengers: Endgame محصول سال 2019 نیز بازی کرده است. کریس پرت در انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ در نقش کاراکتر عنوان این فیلم حضور داشته است.

ساموئل ال جکسون در نقش ویک

معرفی کارتون گارفیلد ۲۰۲۴

ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) یک بازیگر و تهيه كننده آمریکایی است که در تاریخ 21 دسامبر 1948 برابر با 30 آذر 1327 در واشنگتن (Washington) متولد شد. او برای بازی در فیلم Pulp Fiction یک جایزه بفتا به دست آورد و کاندید دریافت جایزه اسکار شد. او در دوران حرفه‌ای خود کاندید دریافت چهار جایزه Golden Globe، یک جایزه Primetime Emmy و یک Tony Award نیز شده است و در تعدادی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها نیز حضور داشته است.

از جمله فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان تعدادی از قسمت‌های مجموعه فیلم‌های Star Wars‌ را نام برد. از جمله فیلم‌های دنیای مارول که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان The Avengers محصول سال 2012 و Avengers: Age of Ultron محصول سال 2015 را نام برد. او همچنین در دو قسمت انیمیشن شگفت انگیزان (The Incredibles) محصول Pixar صداپیشگی یکی از کاراکترها را بر عهده داشته است. ساموئل ال جکسون در انیمیشن Garfield در نقش کاراکتر ویک (Vic) که پدر گارفیلد است بازی کرده است.

هانا وادینگهام

بازیگران انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

هانا وادینگهام (Hannah Waddingham) یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 28 جولای 1974 برابر با 6 مرداد 1353 در لندن متولد شد. او در چند سال اخیر بیشتر به دلیل بازی در نقش Rebecca Welton در سریال تد لسو (Ted Lasso)‌ که از سال 2020 تا سال 2023 منتشر می‌شد شناخته شده است که برای این نقش برنده جایزه منتخب منتقدین و Primetime Emmy در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. البته او پیش از آن در تعدادی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نیز بازی کرده بود. او همچنین کاندید دریافت چند Olivier Award شده است.

نیکلاس هولت

هنرپیشه های انیمیشن گارفیلد 2024

نیکلاس هولت (Nicholas Hoult) یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 7 دسامبر 1989 برابر با 16 آذر 1368 در برکشایر (Berkshire) متولد شد. از جمله جایزه‌هایی که او کاندید دریافت آن‌ها شده است می‌توان دو جایزه گلدن گلوب، جایزه فیلم آکادمی بریتانیا و جایزه Primetime Emmy را نام برد. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم The Menu محصول سال 2022 و سریال The Great محصول سال 2020 را نام برد.

سیسیلی استرانگ

داستان انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

سیسیلی استرانگ (Cecily Strong) یک بازیگر و کمدین آمریکایی است که در تاریخ 8 فوریه 1984 برابر با 19 بهمن 1362 در ایلینوی (Illinois) متولد شد. او بیشتر به دلیل حضور در مجموعه Saturday Night Live از سال 2012 تا سال 2022 شناخته شده است. سیسیلی استرانگ همچنین برای بازی در این مجموعه کمدی کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده بود.

وینگ ریمز

دانلود انیمیشن Garfield 2024

وینگ ریمز (Ving Rhames) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 12 می 1959 برابر با 21 اردیبهشت 1338 در New York City متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible) با بازی تام کروز (Tom Cruise) از جمله Dead Reckoning Part One محصول سال 2023 و Dead Reckoning Part Two محصول سال 2024 را نام برد. کاراکتر معروف دیگری که او نقش آن را بازی کرده است Marsellus Wallace در فیلم Pulp Fiction است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی کارتون گارفیلد ۲۰۲۴ پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. البته برای نقد انیمیشن گارفیلد 2024 باید تا اکران آن منتظر بمانید. می‌توانید تریلر انیمیشن Garfield 2024 را تماشا کنید و اگر از ماجراجویی‌های این کاراکتر خوشتان می‌آید پس از انتشار آن به دانلود انیمیشن Garfield 2024 بپردازید.

همچنین می‌توانید پس از مشخص شدن نمرات انیمیشن Garfield 2024 نظر خود را در مورد آن و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز تماشای آن را توصیه می‌کنید و می‌خواهید مقاله آن را در این سایت بخوانید، نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو