انواع مدل های لباس عروس جدید و زیبا | شیک ترین لباس عروس ها

انواع مدل های لباس عروس جدید و زیبا | شیک ترین لباس عروس ها


منبع: تاپ ناز

3

1402/7/3

15:26


لباس عروس 2

انتخاب کردن یک لباس عروس رویایی می تواند دشوار و استرس آور باشد و هنگام خرید ممکن است فشار زیادی را تجربه کنید مخصوصا وقتی که هیچ ایده ای در مورد لباس عروس نداشته باشید. معمولا شماره لباس عروس یک تا دو سایز بیشتر از اندازه ی لباس های معمولی است که می پوشید.

لباس عروس 36

حتی اگر می خواهید وزن کم کنید، به جای اینکه لباس عروس سایز کوچکتر خریداری کنید، لباسی با سایز فعلی خود تهیه کنید. هنگام انتخاب لباس عروس مکان و تم عروسی را در نظر داشته باشید تا لباس شما با سبک کلی عروسی شما هماهنگ باشد.

لباس عروس 31

در این مطلب قصد داریم شما را برای انتخاب لباس عروس مناسب راهنمایی کنیم و با معرفی انواع لباس عروس همراه با تصاویر و اینکه برای چه اندام هایی مناسب هستند به شما کمک کنیم و همچنین نکات لازم را ارائه دهیم تا با هر بودجه ای که دارید و هر سبک و مدلی که می پسندید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع مدل لباس عروس

لباس عروس 5

یکی از مهم ترین پارامترهای زیبایی لباس عروس، فرم اندام است. با شناخت دقیق فرم اندام خود و با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید لباس عروس مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه به انواع مدل های لباس عروس همراه با تصاویر می پردازیم:

لباس عروس مدل ترومپت

لباس عروس ترومپت

لباس عروس مدل ترومپت لباس بلندی است که از بالا تنه تا زیر باسن تنگ است و از زیر باسن گشاد می شود. این مدل برای افراد لاغر اندام که کمر باریکی دارند و افراد ریز نقش که اندامشان ساعت شنی است، مناسب می باشد. اما برای افرادی اندام های شکل سیب و گلابی دارند این مدل توصیه نمی شود چون باسن و پهلوها را نمایان می کند.

لباس عروس با طرح گل های سه بعدی

لباس عروس 42

یکی از ترندهای لباس عروس امسال، لباس عروس با استفاده از گل های برجسته است. پارچه های گل سه بعدی که روی دامن لباس عروس یا روی یقه ی آن کار می شوند، جلوه ی بسیار زیبایی را به آن می دهند.

لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس 1

لباس عروس مدل ماهی از کمر تا روی زانو به بدن چسبیده است و از روی زانو کلوش می شود. این مدل برای کسانی مناسب است که اندامی لاغر یا شکل ساعت شنی دارند. اما برای کسانی که اندام پر دارند پیشنهاد نمی شود. این مدل لباس عروس را با انواع پارچه های ساتن، گیپور، دانتل و … می توان دوخت و هیچ محدودیتی برای دوخت آن وجود ندارد.

لباس عروس پرنسسی

لباس عروس 1

لباس عروس های پرنسسی، لباس هایی هستند که دامن های کوتاه یا بلند پف دار دارند و برای خانم های قد بلند مناسب هستند.

مطلب مشابه: مدل لباس عروس خانم های چاق + 20 مدل لباس شیک عروس و نکات مهم

لباس عروس 46

این مدل لباس عروس نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و با پوشش دادن بزرگی پایین تنه، می تواند زیبایی اندام را چند برابر می کند.

لباس عروس مدل سلطنتی

لباس عروس سلطنتی

لباس عروس سلطنتی یا امپراتوری، دامن صاف و ساده ای دارد که از زیر سینه شروع می شود و به سمت پایین می رود. این مدل قد را بلند تر و زیباتر نشان می دهد و برای فرم اندام مستطیلی مناسب می باشد.

لباس عروس آف شولدر

لباس عروس 41

لباس عروس با آستین های آف شولدر، از ترند های سال است. البته دو مدل از این آستین‌ها، در مقایسه با بقیه مدل‌ها، محبوب‌ترند. اول، آستین‌های پفی حجیم آف شولدر که شانه‌ها و استخوان‌های ترقوه را بسیار زیبا جلوه می‌دهند و دوم، مدلی مدرن‌تر که با حجم کمی در بالا شروع می‌شود، سپس به یک آستین باریک در مچ تبدیل می‌شود.

لباس عروس مدل راسته

لباس عروس 2

مدل لباس عروس راسته از بالا تنه تا پایین تنه تنگ است، خط کمر ندارد و دامن آن راسته است. این مدل برای کسانی مناسب است که قد بلند و هیکل متناسبی دارند.

لباس عروس شنل دار

شنل دار1

برخی از شنل های لباس عروس، با استفاده از پارچه های بسیار نازک و نیمه شفاف طراحی شده اند تا جزئیات لباس کاملا مشخص باشد.

شنل دار

در برخی دیگر، جنس شنل را از همان پارچه اصلی لباس انتخاب می کنند تا باعث جلوه بیشتری در لباس شود. گاهی نیز تزئیناتی روی آستین های شنل دیده می شود.

لباس عروس مدل کلوش

لباس عروس 47

لباس عروس مدل کلوش، لباسی است که در قسمت بالا تنه تنگ است و از کمر به پایین دامن آن کلوش می شود. این نوع لباس برای انواع اندام ها مناسب می باشد اما برای افرادی که بالا تنه ی متناسبی دارند اما پایین تنه درشتی دارند مناسب تر است.

لباس عروس یقه هفت

لباس عروس 8

لباس عروس یقه هفت، یقه ای به شکل عدد هفت فارسی دارد و می تواند یقه ای بسیار باز داشته باشد و نمای جذابی به لباس عروس بدهد.

مهم ترین نکات در انتخاب لباس عروس

لباس عروس 52

سبک و مدل لباس

سبک لباس عروس را می توانید با توجه به سلیقه خود، ساده و شیک یا پف دار و پرنسسی و یا بلند و دنباله دار با جزئیات خاص انتخاب کنید و حتما لباسی را انتخاب کنید که با مراسم تان هماهنگ باشد.

جنس لباس

جنس لباس بسیار مهم است و در زیبایی آن تاثیر زیادی دارد. لباس عروس هایی که از جنس ابریشم، دانتل، مش و ارگانزا ساخته می شوند، ظاهر زیباتری دارند.

سایز لباس

قد و سایز لباس باید با قد و اندازه بدن شما هماهنگی داشته باشد. لباس عروس باید از سایز لباس های معمولی که می پوشید یک تا دو سایز بزرگتر باشد تا جلوه ی زیباتری به ظاهر شما ببخشد.

راحتی و قابلیت حرکت لباس

بهتر است لباسی را انتخاب کنید که بتوانید در طول مراسم به راحتی حرکت کنید. لباس عروس علاوه بر ظاهر زیبا، باید راحت هم باشد.

جزئیات لباس و هماهنگی با تم مراسم

به جزئیات لباس توجه کنید و طرح لباس و جزئیات آن را با توجه به سلیقه ی خود و تم مراسم عروسی انتخاب کنید. در این صورت با ایجاد هماهنگی، لباس جلوه زیباتر و جذاب تری خواهد داشت.

بودجه

مشخص کردن بودجه برای لباس عروس به شما کمک می کند تا در محدوده قیمتی مناسب و با توجه به امکانات موجود، لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید که متناسب با بودجه تان باشد.

زمان بندی

برای سفارش و آماده شدن لباس عروس برنامه ریزی کنید. زمان لازم برای انتخاب، سفارش و اصلاحات را در نظر بگیرید تا استرس و فشار زمان را نداشته باشید و لباس مناسب خود را به موقع تحویل بگیرید.

لباس عروس 4 1

لباس عروس 2 1

لباس عروس 22

لباس عروس 24

لباس عروس 3 1

لباس عروس 34

لباس عروس 6

لباس عروس 14

لباس عروس 45

لباس عروس 10

لباس عروس 25

لباس عروس 20

لباس عروس 39

لباس عروس 50

لباس عروس 1

لباس عروس 3

لباس عروس 35

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو