کارشناس صدا و سیما: آقای رئیس‌جمهور مسابقات بدنسازی را تعطیل کنید! +ویدیو

منبع: ساعد نیوز

4

1402/7/3

15:42


ساعد نیوز: کارشناس صداوسیما در خصوص حواشی به وجود آمده در مسابقات بدنسازی یادداشتی را منتشر کرد.

کارشناس صدا و سیما: آقای رئیس‌جمهور مسابقات بدنسازی را تعطیل کنید! +ویدیو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبر ورزشی، محمد صادق‌ کوشکی، استاد دانشگاه و کارشناس برخی از برنامه‌های صداوسیما که برای برخی از اظهار نظرهای جنجالی خود در برخی مسائل شهرت دارد اینبار با یادداشتی در کانال شخصی خود در خصوص بدنسازی خبرساز شد. او با انتشار ویدویی از مسابقات انتخابی تیم ملی بدنسازی که همراه با حاشیه‌هایی بود نوشت:

رقابت در وقاحت؟! اگر غربیها رقابت در برهنگی و نمایش بدن را ورزش بنامند مسئولان تربیت بدنی در ج.ا.ا هم باید از آنها پیروی کرده و چنین مسابقات زننده و مغایر با حیا و اخلاق برپا کنند؟ ( وقتی اصل مسابقه خلاف اخلاق باشد طبیعی است که فرع آن بی حرمتی به شهدا خواهد بود!)

آقای رئیسی! نظر شما درباره چنین مسابقاتی چیست؟ اگر این رفتارها و چنین مسابقاتی را مغایر با حیا و اخلاق می دانید پس چرا وزارت ورزش مجوز برگزاری این رقابتها را صادر کرده و مانع از بر پایی چنین برنامه هایی نمی شود؟
آیا ادامه فعالیت چنین مسابقاتی را موجب تعالی روحی و رشد اخلاقی جوانان و نوجوانان کشور می دانید؟

هر چند مسئولان ورزش کشور بابت برپایی چنین مسابقات شرم آوری ( که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده ) عذرخواهی نکرده اند اما از آنجا که جهت نهی از این مسابقات ناگزیر از انتشار این تصاویر شدیم از مخاطبان ارجمند پوزش می طلبیم !

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو