مناسب‌ترین قیمت سرویس چوب جهیزیه قسطی

مناسب‌ترین قیمت سرویس چوب جهیزیه قسطی


منبع: دکوراسیون

5

1402/7/3

17:45


مناسب‌ترین قیمت سرویس چوب جهیزیه قسطی

سرویس چوب جهیزیه یکی از هزینه برترین اقلام جهیزیه به شمار می‌رود. با توجه به شرایط بسیار بد اقتصادی و افزایش قیمت مواد اولیه، اقلام سرویس چوب جهیزیه هم افزایش بی سابقه‌ای داشته که بیشتر خانواده‌ها قید آن را می‌زنند و فقط به خرید مبل و یا میز ناهارخوری آن بسنده می‌کنند.

قیمت سرویس چوب جهیزیه

قیمت سرویس چوب جهیزیه عروس به نوع و کیفیت مواد اولیه، کیفیت ساخت و خرید آن از نمایشگاه و یا تولیدی بستگی دارد. به عنوان مثال اینکه برای خرید این سرویس چوب شما به تولیدی آن مراجعه کنید و یا به نمایشگاه روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

قیمت سرویس چوب جهیزیه

در بازار، چوب با کیفیت‌های متفاوتی وجود دارد که استفاده از هر کدام روی قیمت سرویس چوب تاثیر می‌گذارد. همچنین در ساخت سرویس چوب از فوم گرم یا سرد استفاده شده باز روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

خرید قسطی سرویس چوب

خرید قسطی سرویس چوب یکی از راه‌ها برای تهیه آن می‌باشد. همان‌طور که در بالا گفته شده شرایط بسیار بد اقتصادی باعث شده است خیلی از خانواده‌ها نتوانند سرویس چوب را تهیه کنند. هموطنان عزیزدر سراسر ایران می‌توانند در پرشین چوب خرید قسطی سرویس چوب خود را به آسانی انجام دهند.

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی سرویس چوب لطفا به خرید قسطی سرویس چوب در سایت پرشین چوب مراجعه کنید.

خرید قسطی سرویس چوب

قیمت ست مبل و میز ناهار خوری

قیمت ست مبل و میز ناهارخوری در بازار بسیار متفاوت می‌باشد. همانند سرویس خواب از جمله مواردی که روی قیمت ست مبل و میز ناهار خوری تاثیر می‌گذارد قیمت متریال ساخت آن است. به عنوان مثال اینکه از چوبی در ساخت آن استفاده شده است، از چه فوم و چه پارچه‌ای در ساخت به کار رفته است، همچنین کیفیت رنگ و ساخت نیز در قیمت آن تاثیر دارد.

برای مشاهده سفارش و مشاهده انواع ست مبل و میز ناهارخوری لطفا به قیمت ست مبل و میز ناهارخوری مراجعه کنید.

 قیمت ست مبل و میزناهارخوری

پرشین چوب یکی از بهترین تولیدی‌های مبل و سرویس چوب مانند، میز ناهارخوری، سرویس خواب، جلومبلی، میز تلویزیون و آینه و کنسول است. از طریق راه‌های زیر می‌توانید با پرشین چوب در ارتباط باشید.

آدرس: تهران، چهاردانگه، گلشهر

تلفن: ۲۷ ۹۲ ۲۵ ۵۵ – ۰۲۱

موبایل: ۹۸۰ ۹۰ ۲۲ ۰۹۱۹

سایت:  persianchob.com

نظرات


تصویری


ویدئو