اولین تیزر مسابقات اسکوئید گیم منتشر شد! + جزئیات و تیزر

منبع: فیگار

5

1402/7/3

23:50


اسکوئید گیم به واقعیت پیوست! رئالیتی شو اسکوئید گیم از نتفلیکس ساخته شد. برای جزئیات بیشتر از این مستند مسابقه با ما همراه باشید.

اولین تیزر مسابقات اسکوئید گیم منتشر شد! + جزئیات و تیزر

اسکوئید گیم به واقعیت پیوست! رئالیتی شو اسکوئید گیم از نتفلیکس ساخته شد. برای جزئیات بیشتر از این مستند مسابقه با ما همراه باشید.

نتفلیکس در اقدامی بسیار عجیب سریال Squid Game را به صورت مستند مسابقه وارد دنیای واقعی کرد. رئالیتی شو اسکوئید گیم یک برنامه تلویزیونی است که توسط نتفلیکس ساخته شده و الهام گرفته از سریال محبوب Squid Game است که در سال 2021 منتشر شد.

رئالیتی شو اسکوئید گیم

در این برنامه، 456 شرکت کننده در یک سری بازی‌های خطرناک و مرگبار شرکت می‌کنند که جایزه آن 4.56 میلیون دلار است. این برنامه در انگلستان فیلمبرداری شده است و در آبان ماه سال 1402 پخش خواهد شد. این برنامه به عنوان بزرگترین رئالیتی شو با جایزه نقدی در تاریخ تلویزیون شناخته می‌شود.

تیزر مسابقه اسکوئید گیم


فضای مسابقه اسکوئید گیم چگونه است ؟

فضای مسابقه Squid Game درست مانند نمایش اصلی کره جنوبی است بازی Squid: The Challeng دارای میدانی از شرکت کنندگانی است که در بازی های عجیب و غریب و دشوارتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در حالی که خود تریلر نگاه چندانی به خود بازی‌ها به ما نمی‌دهد، اما عروسک غول پیکر Red Light، Green Light را از نمایش اصلی می‌بینیم که به نظر می‌رسد ممکن است شروعی برای مسابقه Squid: The Challeng باشد.

آیا بازی های اسکوئید گیم اقتباسی از سریال آن است ؟

اگرچه نسخه واقعی بازی Squid Game موضوع مرگ یا زندگی نیست، اما هنوز چیزهای زیادی در این مسابقه وجود دارد. 456 بازیکن برای برنده شدن 4.56 میلیون دلار، بزرگترین جایزه نقدی در تاریخ تلویزیون، رقابت خواهند کرد.

از طریق یک سری بازی‌ها، هر بازیکن به محدودیت‌های خود کشیده و مجبور می‌شود از خود بپرسد که تا کجا برای پیروزی پیش می‌رود، با اتحادهای فرصت‌طلبانه، استراتژی‌های سخت و خیانت‌های به موقع می‌تواند برنده این جایزه بزرگ باشد.

مسابقه اسکوئید گیم چگونه است ؟

بازی‌هایی که در این برنامه وجود دارد، بر اساس بازی‌هایی هستند که در سریال Squid Game نشان داده شده‌اند. این بازی‌ها عبارتند از:

  • بازی چراغ قرمز چراغ سبز: در این بازی، شرکت‌کنندگان باید در زمانی که صدای دخترک مکانیکی می‌گوید «سبز»، حرکت کنند و در زمانی که می‌گوید «قرمز»، ساکن بمانند. اگر کسی در زمان «قرمز» حرکت کند، توسط تفنگ‌های نصب شده در مقابل دخترک، شلیک می‌شود.
  • بازی برش شکل: در این بازی، شرکت‌کنندگان باید یک شکل را از یک قالب کوکی برش دهند. شکل‌ها عبارتند از دایره، مثلث، چهارضلعی و ستاره، چتر. اگر کسی قالب را شکسته یا خارج از خط برش دهد، توسط تفنگ‌های نصب شده در سقف، شلیک می‌شود.
  • بازی طناب‌کشی: در این بازی، شرکت‌کنندگان به دو گروه ۱۰ نفره تقسیم می‌شوند و باید با گروه رقیب طناب‌کش کنند. گروهی که طناب را به سمت خود بکشد، پیروز است و گروه شکست خورده به پایین سقوط می‌کند.
  • بازی شطرنج: در این بازی، شرکت‌کنندگان به دو گروه سفید و سیاه تقسیم می‌شوند و باید با گروه رقیب شطرنج بازی کنند. هر شخص نقش یک مهره را دارد و باید حرکات مطابق قوانین شطرنج را انجام دهد. هر کس کشته شود، توسط تفنگ‌های نصب شده در سقف، شلیک می‌شود.
  • بازی پل: در این بازی، شرکت‌کنندگان باید از روی ۱۶ پل شیشه‌ای عبور کنند. هر پل دارای دو تخته است که یکی از آن‌ها محکم و دیگری شکستنی است. اگر کسی روی تخته شکستنی قدم بگذارد، به پایین سقوط می‌کند.
  • بازی ماهی مرکب: در این بازی، دو نفر از شرکت کننده‌ها که به عنوان فینالیست به جایزه نائل شده‌اند، باید با هم به بازی کودکانه ماهی مرکب (Squid Game) بپردازند. در این بازی، یکی از آن‌ها نقش حمله کننده و دیگری نقش دفاع کننده را دارد. حمله کننده باید به داخل محدوده ماهی مرکب وارد شود و پای دفاع کننده را به زمین بکوبد. دفاع کننده باید از ورود حمله کننده جلوگیری کند. اگر کسی از خطوط محدوده خارج شود یا به زمین بیفتد، بازنده است.

رئالیتی شو اسکوئید گیم

نمایی از مسابقه اسکوئید گیم

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره رئالیتی شو اسکوئید گیم نتفلیکس چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو