سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در اصفهان برگزار می شود

منبع: همگردی

2

1402/7/4

13:35


ایسنا/ براساس خبر و گزارش های منتشر شده، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در اصفهان برگزار می شود.

حمیدرضا محققیان با اشاره به اهداف و سیاستهایی که در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دنبال می شود، بیان کرد: معمولاً نمایشگاه های حوزه گردشگری برای ارائه آخرین دستاوردها و اطلاعات مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی و پذیرایی برگزار می شود که در این دوره از نمایشگاه نیز ضمن تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان و بازدید کنندگان، نشستهای آموزشی و نشستهای شهرداران نیز برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اضافه کرد: برپایی سیاه چادرهای عشایر و معرفی آداب و رسوم در فضای باز همچنین حضور نمایندگانی از هتلها و اقامتگاه های بومگردی و سایر مراکز اقامتی از دیگر برنامه هایی است که برای سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان در نطر گرفته شده است. ضمن اینکه به مباحث طبیعت گردی و تجهیزات آن نیز پرداخته می شود و نمایندگانی از بیمارستان های مجاز برای گردشگری سلامت نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

او گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور کشورهای عمان، روسیه، امارت متحده عربی و ترکیه برگزار خواهد. همچنین با هماهنگی های انجام شده از سوی شهرداری اصفهان، چهار خواهر خوانده شهر اصفهان از کشورهای روسیه، کویت و ارمنستان نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد ضمن اینکه 22 آژانس خدمات مسافرتی از کشور ترکیه با حضور در نمایشگاه، نشستهایی با آژانسهای مسافرتی اصفهان خواهند داشت.

محققیان با اشاره به عوامل تأثیرگذار برای توسعه گردشگری در استان اصفهان بیان کرد: سرمایه گذاری در زمینه گردشگری و تشویق سرمایه گذاران برای ورود به حوزه گردشگری مهمترین عامل برای توسعه گردشگری در استان اصفهان است، چرا که در این استان با کمبود مراکز اقامتی و پذیرایی مواجه است و سرمایه گذاری در زمینه تأسیسات گردشگری بویژه مراکز اقامتی یکی از ضروریات در بحث گردشگری به شمار می رود. از این رو از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان فرصتهای سرمایه گذاری در قالب بسته های سرمایه گذاری معرفی شده و ما آماده ارائه این بسته ها به علاقمندان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری هستیم.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان از چهارم تا هفتم مهر ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرقی، مقابل منطقه روشن دشت پذیرای علاقمندان است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در اصفهان برگزار می شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو