آیت‌الله جنتی: جامعه اسلامی یعنی همه چیز مردم در امان باشد

منبع: ساعد نیوز

3

1402/7/5

00:04


ساعد نیوز: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه اسلامی جامعه امن است و آبرو، اموال و اخلاق و دین مردم باید حفظ شود و همه چیز آنها باید حفظ شود. ما باید قدر سلامت جامعه اسلامی را بدانیم و از سلامت دینی مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم.

آیت‌الله جنتی: جامعه اسلامی یعنی همه چیز مردم در امان باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، دوازدهمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری امروز سه شنبه 4 مهر 1402 برگزار شد.

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در سخنان افتتاحیه دوازدهمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، گفت: آغاز امامت امام زمان علیه السلام را تبریک می گویم و در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گرامی می‌داریم.

وی افزود: ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری باید گفت که این شهدا همیشه ادامه دهنده شهدا دفاع مقدس است و این خون‌ها ادامه راه انقلاب را تضمین می‌کند.

آیت الله جنتی عنوان کرد: دین ما اسلام است و هرگاه از نماز هم می‌خواهیم خارج شویم سلام می‌دهیم لذا باید این روح سلامت را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی جامعه امن است و آبرو، اموال و اخلاق و دین مردم باید حفظ شود و همه چیز آنها باید حفظ شود.

رئیس مجلس خبرگان در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت در جامعه تاکید کرد: باید تا جایی که می‌توانیم مانع ضربه خوردن به سلامت جامعه اسلامی شویم.

وی بیان کرد: ما باید قدر سلامت جامعه اسلامی را بدانیم و از سلامت دینی مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم، خداوند انشالله روح شهدا را شاد نمایند و ادامه راهشان را پربرکت قرار دهد.

گفتنی است این آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان پیش از برگزاری انتخابات دوره ششم این مجلس در 11 اسفندماه بوده و با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری از استان‌های سراسر کشور امروز و فردا به مدت دو روز در ساختمان مجلس قدیم برگزار می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو