پارس ناز پورتال

منبع: پارس ناز

3

1402/7/5

07:57


نکات مهم در خرید کیف و کفش چرم زنانه

خرید کیف و کفش چرم زنانه از بهترین اقداماتی است که هر خانمی می‌تواند برای خوشتیپ‌تر شدن خود انجام بدهد.اما خرید این کالاها به خودی خود آسان نبوده و لازم است قبل از رفتن به بازار و مراجعه به فروشگاه‌های عرضه محصولات چرمی، نکات مهم و قابل توجه در این زمینه را مورد توجه قرار داد.

 

در غیر این صورت ممکن است کیف چرم و کفش چرم تقلبی بدون کیفیت اما با قیمت مشابه محصولات چرم طبیعی و اصل را خریداری نمایید به‌طوری‌که حتی متوجه این امر نشوید.مطالعه کامل این مقاله نکاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از این پس بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام بدهید و علاوه بر تشخیص و خرید محصولات چرم اصل، زیباترین و شیک‌ترین آن‌ها که با استایل شما متناسب‌تر هستند را انتخاب کنید و از پوشیدن و استفاده از آن‌ها لذت ببرید.

 

هنگام خرید کیف و کفش چرم زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

اگر زمان زیادی است که از محصولات چرمی استفاده می‌کنید قطعا از استحکام و شیک بودن آن رضایت داشته‌اید که مجدد تصمیم به خرید کیف و کفش چرم گرفته‌اید اما در صورتی‌که اولین بار است که تصمیم به خرید کیف چرم زنانه یا کفش چرم گرفته‌اید به شما تبریک می‌گوییم چون مطمئنا قرار است از شیک‌ترین محصولات که بسیار راحت و مستحکم هستند استفاده کنید.

 

اما در هنگام خرید باید به موارد زیر توجه داشت:

– کشور سازنده:

کشورهای زیادی در زمینه تولید و صادرات چرم فعالیت دارند. چرم کشورهای ایتالیا، برزیل و… از برترین انواع چرم طبیعی در جهان هستند. در ایران نیز از گذشته تا به اکنون برندهای مختلفی مانند چرم کاکتوس در زمینه تولید محصولات چرم‌ طبیعی باکیفیت فعالیت داشته‌اند که توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.

 

– کیفیت چرم:

چرم انواع مختلفی دارد که چرم طبیعی و چرم مصنوعی بالاترین درجه دسته‌بندی آن است که هرکدام از این چرم‌ها نیز خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. چرم طبیعی از پوست دباغی شده گاو، گوساله، گوسفند، سوسمار، مار و… باشد اما چرم مصنوعی از پلیمر و پلاستیک تهیه می‌شود. با توجه به گستردگی انواع چرم بهتر است از کیف چرم یا کفش چرم تهیه شده از چرم‌ دانه کامل استفاده کنید.

 

– دوخت چرم:

نوع دوخت، تمیزی دوخت و استحکام آن در دوام کیف و کفش و جلوگیری از باز شدن درز آن‌ها نقش مهمی دارد و باید بسیار به آن توجه داشت. اما تودوزی درزها نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید به آن نیز توجه کرد. بهتر است هنگام خرید تمام رد دوخت‌ها را به خوبی بررسی کنید چون دوخت سالم و خوب تحمل فشار و سنگینی وزن را بیشتر خواهد کرد.

 

– زیپ و یراق:

بیشتر انواع کیف‌ و کفش‌های چرم دارای زیپ و یراق آلات تزئینی یا کاربردی هستند. زیپ‌های فلزی دوام بیشتری در مقایسه با انواع پلاستیکی آن دارند. دقت داشته باشید یراق آلات محکم در جای خود قرار داشته و ثابت باشند همچنین زیپ‌ها نیز به خوبی به کیف یا کفش چرم متصل شده‌اند. بهتر است چندبار زیپ را باز و بسته کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

روش‌های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی

– رنگ کیف و کفش چرم:

در گذشته تنوع رنگی محصولات چرمی بسیار اندک بود و به همین خاطر مشتریان حق انتخاب محدودی برای خرید کفش چرم زنانه یا کیف چرم داشتند. اما امروزه تنوع رنگ محصولات چرمی زیاد است و شما می‌توانید رنگ کیف و کفش چرمی را به‌صورت ست با لباس‌‎های خود انتخاب کنید.

 

– ست بودن کیف و کفش چرم:

خرید کفش و کیف چرم به‌صورت ست، تاثیر شگفت انگیزی بر روی استایل شما دارد. اگر شاغل هستید و یا قصد دارید برای مهمانی کیف یا کفش چرم بخرید، بهتر است آن‌ها را به‌صورت ست باهم خریداری کنید تا ببینید چگونه نظر همه به استایل خاص شما جلب خواهد شد.

 

– خرید کیف و کفش متناسب با استایل و فصل:

هر فردی با توجه به ویژگی‌های شخصیتی یا موقعیتی که دارد معمولا استایل خاصی را برای خود انتخاب می‌کند. اگر معمولا استایل اسپرت و راحت دارید، بهتر است از کفش کتونی چرم طبیعی به همراه کیف دوشی یا کوله چرم زنانه استفاده کنید. در صورتی که محصولی مناسب برای سرکار می‌خواهید بهتر است کفش اداری چرم زنانه را به همراه کیف اداری زنانه چرم استفاده کنید.

 

پیشنهاد ما این است که کیف و کفش خود را به‌صورت ست با هم بخرید. زیرا هنگام رفتن به مهمانی و سرکار یا حتی یک دورهمی ساده دوستانه سردرگم نخواهید شد و می‌توانید آن‌ها را با هر لباسی که دوست دارید و مناسب شما است بپوشید.

 

برای راحتی بیشتر خود بهتر است در هر فصل کفش مناسب با آن فصل را خریداری کرده و استفاده کنید. برای مثال در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار از صندل زنانه چرم و در فصل‌های سرد مانند زمستان و پاییز بوت و نیم بوت بپوشید تا بدن سالم و سرحالی داشته باشید و از مریض شدن خود جلوگیری کنید.

 

چرا کیف و کفش چرم بخریم؟

امروزه کیف و کفش زنانه و مردانه و کودکانه در انواع جنس، رنگ و طرح با هر رنج قیمتی در بازار وجود دارد. کافی است سری به بازار بزنید و از این تنوع محصولات دیدن کنید.اما نکته‌ای که وجود دارد این است که انسان باید محصولات و کالاهایی را استفاده کند که سلامت بدن او را حفظ کرده و بهبود ببخشد و علاوه بر آن آسیبی به محیط زیست وارد نکند.

 

کفش و کیف چرم زنانه و مردانه و حتی کودکانه از مواد طبیعی تهیه می‌شوند. بسیار راحت هستند و به دلیل کیفیت بالای جنس و طراحی مناسب آن پا، کمر، گردن و ستون فقرات فرد را در بهترین پوزیشن و حالت نگه می‌دارد.اگرچه هنگام خرید محصولات چرمی ممکن است هزینه خرید مقداری بالا باشد اما با توجه راحتی فرد در هنگام استفاده از این کالاها، استحکام، دوام و ماندگاری زیاد آن و همچنین شیک و زیبا بودن کیف و کفش چرم، شما در واقع هزینه‌ای بسیار مناسب و معقول را بابت خرید پرداخت کرده‌اید.

 

روش‌های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی

چرم طبیعی که از نظروزنی شامل چرم سبک، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین است به ترتیب در تهیه دستکش چرم و آستر و کفی کفش و کاپشن، ساخت کالاهای لوکس و تولید کیف و کفش چرم مورد استفاده قرار می‌گیرند پس برای اطمینان از طبیعی بودن چرم به موارد زیر توجه کنید:

 

لبه چرم: چرم طبیعی در قسمت برش چرم دارای لبه‌ای با طرح غیرتکراری و منحصربفرد است که از نام خشن نیز برای آن استفاده شده است. این در صورتی است که چرم مصنوعی در محل برش دارای طرحی یکدست و یکپارچه بوده و هموار و صاف است.

 

سطح چرم: سطح چرم طبیعی دارای منافذی نامنظم، ناهمگن و دارای عیب و نقص و خراشیدگی و حتی جای نیش حشرات است. در صورتی‌که چرم مصنوعی سطحی یکنواخت داشته و دارای الگوی ثابتی است.

 

جنس چرم: برای تشخیص جنس چرم طبیعی بهتر است از حس لامسه خود کمک بگیرید. چرم طبیعی جنسی نرم و لطیف دارد که با لمس آن نوک انگشتان شما گرما را حس خواهد کرد در صورتی که چرم مصنوعی زبرتر و خشن‌تر از چرم طبیعی بوده و سرد است.

 

تست حرارت: بهتر است این تست را در مکانی امن انجام دهید. اگر شلعه فندک را زیر چرم طبیعی بگیرید هیچ تغییری در ساختار چرم مشاهده نخواهید کرد و یا اگر بویی از آن ساطع شود بویی شبیه به سوختن بوی موی بدن است. این در حالی است که چرم مصنوعی در مواجه با حرارت جمع شده، بوی پلاستیک داشته و دود سیاه از آن بلند خواهد شد.

 

انعکاس نور: اگر نوری به سطح چرم بتابانید، چرم طبیعی نور را به‌صورت ناهماهنگ منعکس خواهد کرد. بدین صورت که در برخی نقاط چرم نور به خوبی منعکس می‌شود در حالی‌که برخی نقاط سطح چرم مات است و این بخاطر صاف نبودن و ناموزون بودن سطح چرم طبیعی است در حالی‌که چرم مصنوعی نور را به‌صورت یکسان و کامل از تمام سطح چرم منعکس می‌کند.

 

نفوذپذیری: چند قطره آب را روی سطح چرم طبیعی و چند قطره را روی سطح چرم مصنوعی بریزید. آب به تدریج به داخل بافت چرم طبیعی نفوذ پیدا خواهد کرد در صورتی‌که چرم مصنوعی به دلیل بافتی که دارد مانع از نفوذ آب خواهد شد.

 

پرز: وجود پرز در پشت چرم یکی از نشانه‌های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی است. اگر پشت چرم را نگاه کنید، در صورتی‌که پرزهای ریزی مشاهده کردید نشان از چرم طبیعی است اما اگر پشت چرم به‌صورت شبکه‌هایی دوخته شده با نخ بود چرم مصنوعی است. اگر کالای چرمی شما به‌گونه‌ای است که نمی‌توانید پشت چرم آن را مشاهده کنید به سراغ روش‌های دیگر تشخیص بروید.

قیمت و خرید کیف و کفش چرم زنانه

قیمت و خرید کیف و کفش چرم زنانه

کیف و کفش زنانه چرم باکیفیت در انواع مختلف مدل، طرح، رنگ و سایز وجود دارند که هرکدام قیمت‌های مختلفی دارند. برای اطلاع از قیمت انواع کیف و کفش چرم زنانه اعم از کفش مجلسی، اداری، اسپرت، صندل، بوت و نیم بوت و لژدار به سایت اینترنتی چرم کاکتوس مراجعه نمایید. همچنین امکان خرید این محصولات به صورت آنلاین و از طریق سایت نیز برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان عزیز فراهم شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو