بلوبانک از کلاهبرداری خبر داد | مراقب سوء استفتاده از این نام باشید

3

1402/7/5

11:49


بلوبانک از کلاهبرداری خبر داد | مراقب سوء استفتاده از این نام باشید

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فعالیت نئوبانک‌ها در ایران چند سالی است که آغاز شده و این شرکت‌ها خدمات بانکداری را به راحت‌ترین شکل ممکن به کاربران خود ارائه می‌کنند. استفاده از این محصولات حس‌وحال کار‌کردن با اپلیکیشن‌های بانکی را ندارد. اتفاقی که در نئوبانکداری رخ داده، این است که سیستم‌های سفت‌وسخت بانکی به خدماتی تبدیل شده که کاربر با آن‌ها احساس نزدیکی دارد. همین موضوع باعث شده است برخی از کاربران نئوبانک‌ها تصور کنند که قوانین جاری در این محصولات با قوانین تعیین‌شده توسط بانک مرکزی متفاوت است. بلوبانک به‌عنوان یکی از نئوبانک‌های پیشرو در ایران به‌تازگی در مورد سوءاستفاده از نام این مجموعه و کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی به کاربران خود هشدار داده و اعلام کرده کاملا تابع قوانین بانک مرکزی است.

روابط عمومی بلوبانک در بیانیه‌ای در این رابطه می‌گوید «نئوبانک‌ها تمامی خدمات و سرویس‌های خود را براساس قوانین نهاد‌‌های قانون‌گذار (رگولاتور) تنظیم و طراحی کرده‌اند و مانند تمامی بانک‌های کشور در مواردی مانند نرخ سود سپرده، نرخ سود وام‌ها و... تابع مقررات مصوب و تعیین‌شده بانک مرکزی هستند. بر این اساس هر گونه خبر یا وعده‌ای مبنی بر ارائه سود روزانه سپرده‌های بانکی با عددهایی خارج از مصوبه بانک مرکزی، غیرقانونی و فاقد اعتبار است.»

نئوبانک‌ها شعبه فیزیکی ندارند و ازهمین‌رو برخی از مشتریان آن‌ها نمی‌توانند با مراجعه به شعب فیزیکی، برای ابهامات خود پاسخی پیدا کنند. مشتریان این دسته از بانک‌های نوین باید بدانند که برای یافتن پاسخ سؤالات خود، به غیر از روش تماس تلفنی با واحد پشتیبانی نئوبانک‌ها، می‌توانند به وبگاه رسمی این مجموعه‌ها نیز مراجعه کنند. درواقع تمامی نئوبانک‌ها مانند دیگر شرکت‌های معتبر فعال در شبکه بانکی کشور، کانال‌های رسمی دارند که از طریق آن با مشتریان خود در ارتباط هستند.

تمامی اخبار و اطلاعات در مورد بلوبانک که با همکاری بانک سامان خدمات خود را عرضه می‌کند، اعم از برگزاری کمپین‌ها، ارائه سرویس‌های جدید و... تنها از طریق وب‌سایت یا کانال‌های رسمی بلو در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. برای دسترسی به بلو در شبکه‌های‌ اجتماعی اینستاگرام و توییتر دقیقا عبارت blubank_com را جستجو و دنبال کنید. همچنین برای کسب‌ اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به وب‌سایت این بانک به نشانی https://blubank.com مراجعه نمایید.

به گزارش روابط‌عمومی بلوبانک سامان، در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد خدمات و سرویس‌های این نئوبانک، می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت آن در هر ساعتی از شبانه‌روز و در 7 روز هفته از طریق تماس تلفنی، چت و یا گفت‌وگوی آنلاین به کارشناسان بخش پشتیبانی (بلولاین) متصل شوید./دیجیاتو

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو