اگر بتوانید پلنگ را در 7 ثانیه ببینید، بینایی قوی دارید!

اگر بتوانید پلنگ را در 7 ثانیه ببینید، بینایی قوی دارید!


منبع: خبرنما

2

1402/7/6

13:02


اگر فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید پس «آزمون یافتن پلنگ» را انجام دهید. چالش امروز یکی از بهترین تست های بینایی است که با انجام آن می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت بینایی تان را محک بزنید. تنها کار که باید بکنید این است که تصویر را به مدت 7 ثانیه مشاهده […]

اگر بتوانید پلنگ را در 7 ثانیه ببینید، بینایی قوی دارید!

اگر فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید پس «آزمون یافتن پلنگ» را انجام دهید. چالش امروز یکی از بهترین تست های بینایی است که با انجام آن می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت بینایی تان را محک بزنید. تنها کار که باید بکنید این است که تصویر را به مدت 7 ثانیه مشاهده و پلنگ را پیدا کنید.

هدف از انجام آزمون های بینایی و خطای دید ازریابی مهارت های بصری شما است. اگر به دنبال راهی برای به چالش کشیدن خود هستید، به جای درستی آمده اید. معماها و بازی های فکری یکی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین راه ها برای آزمایش مهارت های بینایی و هوشی شما هستند.

آزمون یافتن پلنگ

پلنگ را پیدا کنید

تصویر بالا یک علفزار را نشان می دهد که در وسط آن یک درخت بزرگ وجود دارد. به هر حال، جایی در این تصویر یک پلنگ پنهان شده است و شما باید آن را پیدا کنید. گفته می شود افرادی که بینایی قدرتمندی دارند تنها کسانی هستند که می توانند این معمای تصویری را حل کنند. همانطور که می دانید، ما برای این پازل تصویر محدودیت زمانی تعیین کرده ایم. شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا پلنگ استتار شده را تشخیص دهید. بنابراین، گوشی های خود را بردارید، تایمرهای خود را تنظیم کنید و شروع کنید.

شانس خوب!

.

.

در صورت تمایل می توانید از راهنمایی زیر برای آسان‌تر شدن کار استفاده کنید.

.

.

آزمون یافتن پلنگ، نکته: پلنگ را می توان در مرکز تصویر پیدا کرد.

.

.

زمان شما تمام شده است. اکنون می توانید جواب آزمون یافتن پلنگ را در بخش زیر بررسی کنید.

پاسخ

پلنگ اینجاست:

پلنگ اینجاست

این آزمون یکی از جذاب‌ترین سرگرمی هایی است که کاربران اینترنتی می توانند انجام دهند. همچنین می توانید این پازل تصویری را به صورت فردی یا گروهی انجام دهید. کارشناسان می گویند این گونه تمرین ها در افزایش توجه و تقویت قدرت بینایی موثر است به ویژه اضافه شدن یک محدودیت زمانی، این چالش را رقابتی تر و جذاب تر می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن پلنگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اگر از این آزمون لذت بردید، چالش های زیر را نیز امتحان کنید:

تست تشخیص زن فریبکار: کدام زن باردار نیست؟

حیوان پنهان میان تصویر را پیدا کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو