قاب شیشه‌ای گلکسی S23 FE سامسونگ در ویدئویی تایید شد

قاب شیشه‌ای گلکسی S23 FE سامسونگ در ویدئویی تایید شد


منبع: ترنجی

6

1402/7/6

13:50


وقتی سامسونگ تصمیم به استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای در Galaxy A54 گرفته، نمی‌توان انتظار داشت که Galaxy S23 FE را با قاب پشتی پلاستیکی و مانند دو نسل قبل‌اش عرضه کند. تقریبا درباره شیشه‌ای بودن قاب پشتی سومین عضو سری Galaxy S FE مطمئن بودیم. به تازگی هم قاب شیشه‌ای گلکسی S23 FE سامسونگ در ویدئویی دیده شده است.

قاب شیشه‌ای گلکسی S23 FE سامسونگ در ویدئویی تایید شد

وقتی سامسونگ تصمیم به استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای در Galaxy A54 گرفته، نمی‌توان انتظار داشت که Galaxy S23 FE را با قاب پشتی پلاستیکی و مانند دو نسل قبل‌اش عرضه کند. تقریبا درباره شیشه‌ای بودن قاب پشتی سومین عضو سری Galaxy S FE مطمئن بودیم. به تازگی هم قاب شیشه‌ای گلکسی S23 FE سامسونگ در ویدئویی تایید شده است.

قاب شیشه‌ای گلکسی S23 FE

در ویدئویی که بر بستر یوتوب منتشر شده و یک منبع ناشناس آن را با ما به اشتراک می گذارد، کل طراحی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای مشخص شده است.

در نمای جلویی همان چیزی که انتظار داشتیم در این ویدئو تایید می‌شود. در حقیقت چقدر دوست داشتم که این شایعه اشتباه باشد اما حاشیه‌های زیاد نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اف‌ای به نوعی تفاوت زیادی از نظر ظاهری با گلکسی A54 ندارد. این در حالی است که حتی سری Redmi Note 13 شیائومی با حاشیه‌های کمتر از این عرضه شده‌اند.

این حاشیه به خصوص در لبه پایین بیشتر است و در کل به دلیل کاملا تخت بودن نمایشگر (یعنی حتی 2.5D نبودن آن) این حاشیه بیشتر هم به چشم می‌آید.

گلکسی S23 FE

گلکسی S23 FE

قاب پشتی نیز مانند نمایشگر کاملا تخت بوده و برخلاف طراحی دو نسل قبلی که با قاب پشته‌ای دارای لبه‌های خمیده عرضه شد، ارائه می‌شود. در این ویدئو ما رنگ خاکستری گلکسی ای ۲۳ اف‌ای را می‌بینیم. طراحی دوربین به مانند اکثر موبایل‌های جدید سامسونگ بدون جزیره مجزا بودن و هر دوربین به صورت منحصر به فرد از قاب پشتی بیرون زده است.

بیایید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

نظر شما چیست؟ این طراحی را برای گلکسی S23 FE می‌پسندید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو