معرفی بازی Lies of P

معرفی بازی Lies of P


منبع: پلازا

8

1402/7/6

14:20


معرفی بازی Lies of P

همه شما پینوکیو و پدر ژپتو را به خوبی می‌شناسید؛ اما تا به حال شده این دو را در دنیایی تاریک تصور کنید؟! شاید تعجب کنید؛ اما هدف بازی Lies of P دقیقا همین موضوع است.

در این بازی اکشن و نقش آفرینی، این بار پینوکیو برای یافتن پدر ژپتو باید با آدم مکانیکی‌های شروری مبارزه کند. آیا پینوکیو در چنین مبارزه‌ای پیروز خواهد شد؟ اصلا چگونه پینوکیو ممکن است وارد چنین فضایی شود؟ در ادامه همراه پلازا باشید تا با معرفی این بازی، به این دست از سوالات پاسخ دهیم.

فهرست مطالب

معرفی بازی Lies of P

بازی Lies of P

  • تاریخ انتشار: 28 شهریور ماه 1402 (19 سپتامبر سال 2023)
  • توسعه دهنده: NEOWIZ
  • منتشر کننده: NEOWIZ
  • ژانر بازی: اکشن، ماجراجویی، آر پی جی

بازی Lies of P به زودی در شهریور ماه امسال عرضه خواهد شد. آن‌طور که سازندگان اعلام کرده‌اند با بازی ماجراجویی و اکشن طرف هستیم. این‌که پینوکیو را در قامت اثری اکشن و ماجراجویی بخواهیم تماشا کنیم، باعث می‌شود که بسیار مشتاق برای تجربه این بازی باشیم. همچنین تولید کنندگان اعلام کرده‌اند که این بازی در حالت سینگل پلیر یا به عبارتی تک نفره روایت می‌شود. همچنین این بازی با کمک موتور بازی سازی Unreal Engine 4 تولید شده است.

پلتفرم های بازی Lies of P

سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که این اثر ماجراجویی و اکشن برای پلتفرم‌های کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد. بنابراین اگر کنسول نسل هشتمی دارید، عرضه این بازی برای کنسول شما می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای باشد.

داستان بازی

بازی Lies of P

در این بازی، بار دیگر شاهد روایت داستان پینوکیو به شکل دیگری خواهیم بود. در گذشته بارها شاهد روایت داستان پینوکیو به شکل قدیمی بوده‌ایم. عروسکی چوبی که با دروغ گفتن دماغش بزرگ می‌شود و دو شخصیت خبیث با نام‌های گربه نر و روباه مکار او را گول می‌زنند. اما در این بازی خبری از چنین داستان لطیفی نیست. این بار پینوکیو به بزرگ‌ترین امید پدر ژپتو تبدیل شده است. او باید در نبردی بزرگ با عروسک‌های مکانیکی کوچک و عظیم الجثه مسیر خودش را به سمت رهایی پدر ژپتو باز کند.

طبق تریلرهای جدید از این بازی، به نظر می‌رسد که داستان در دوران ویکتوریایی روایت می‌شود. همچنین کارگردان بازی یعنی چوی جی-وون چندی پیش به پایان بندی بازی نیز اشاره کرد. او عنوان کرد که این بازی شاید سه پایان متفاوت داشته باشد! بنابراین به نظر می‌رسد باتوجه به مکانیسم دروغ گویی و انتخاب در بازی، شما می‌توانید سه پایان کاملا متفاوت را در انتها رقم بزنید. آقای چوی جی-وون در این رابطه به شکل دقیق به این نکته اشاره می‌کند:

ما در برنامه‌ریزی که پیش‌تر انجام داده‌ایم، پیش‌بینی کردیم که شما تنها یک جمع بندی از پایان بازی را تجربه نخواهید کرد. بنابراین اگر تنها یک بار این اثر را تجربه کنید، تجربه‌ی شما، به تمام سوالات شما درمورد داستان پاسخ نمی‌دهد. بنابراین، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که Lies of P را چندین بار امتحان کنید. در واقع، سه پایان مختلف در این بازی وجود دارد و ما پیشنهاد می‌کنیم که با تجربه‌ی چندین بار بازی، پایان‌های مختلف را ببینید.

همچنین سازندگان اعلام کرده‌‌اند که برای به پایان رساندن این اثر ماجراجویی به تقریبا 30 ساعت زمان نیاز دارید.

گیم پلی بازی Lies of P

حال که صحبت از پینوکیو و پدر ژپتو شد، باید انتظار چه سطح از گیم پلی را داشته باشیم؟ در ادامه به نکاتی درمورد گیم پلی بازی اشاره خواهیم کرد.

سلاح‌ها و مبارزه در بازی

بازی Lies of P

طبق اطلاعات جدیدی که از این بازی چندی پیش منتشر شد، به نظر می‌رسد که شما با تنوع زیادی از اسلحه روبرو خواهید شد. شما می‌توانید اسلحه‌های ویژه خودتان را بسازید یا حتی می‌توانید سلاح‌های خودتان را باهم ترکیب کنید تا ابزار جدیدی خلق شود! علاوه بر این‌که شما در این بازی می‌توانید از سلاح استفاده کنید، بازوی مکانیکی پینوکیو با نام Legion این امکان را به شما می‌دهد که تجربه بسیار جالبی در مبارزات داشته باشید.

دشمنان بازی

بازی Lies of P

در این بازی از همین الان انتظار این را داشته باشید که با تعداد زیادی دشمن روبرو شوید. به هر حال در مسیر رسیدن به پدر ژپتو، سختی‌های زیادی را باید تحمل کرد! دشمنان شما در بازی به شکل عروسک‌های مکانیکی طراحی شده‌اند. از طرف دیگر شما در مراحل مختلف بایستی با انواع هیولاها و باس‌های قدرتمند مبارزه کنید. گاهی سطح دشمنان شما بسیار بالا است و شما می‌توانید از کمک خارجی استفاده کنید. در حین بازی می‌توانید، یک روح را احضار کنید که به پینوکیو در مبارزات کمک کند! تک تک بخش‌های مبارزات و دشمنان باعث می‌شود تا با اثری بسیار سورئال روبرو باشیم.

ارتقا مهارت در بازی

در بازی Lies of P، همچنین می‌توانید قابلیت‌ها و مهارت‌های پینوکیو را ارتقا دهید. در این اثر، مکانیزمی با نام P وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با صرف هزینه اندک‌، مهارت‌های خودتان را ارتقا دهید. فراموش نکنید که شما به عنوان عروسکی چوبی برای مبارزه با دشمنان مکانیکی، حسابی باید خودتان را ارتقا دهید!

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Lies of P

برای تجربه این بازی بر روی کامپیوترهای شخصی، بهتر است مشخصات سیستم خودتان را با جدول زیر چک کنید:

پیشنهادیحداقل سیستم
Requires a 64-bit processor and operating systemRequires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bitOS: Windows 10 64bit
Processor: AMD Ryzen 3 1200/Intel Core i3-6300Processor: AMD Ryzen 3 1200/Intel Core i3-6300
Memory: 16 GB RAMMemory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 6500 XT 4GB / NVIDIA GeForce GTX 1660 6GBGraphics: AMD Radeon RX 560 4GB / NVIDIA GeForce GTX 960 4GB
DirectX: Version 12DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available spaceStorage: 50 GB available space

سبک بازی Lies of P

بازی Lies of P در سبک وحشت گاتیک ساخته شده است؛ اما به دلیل وجود عناصر استیم‌پانکی، شاید محیط و اتمسفر بازی، تجربه‌ای متفاوت‌تر نسبت به اثر Bloodborne برای شما به ارمغان آورد. در تریلر بازی، مبارزات روان و جذاب و جلوه‌های بصری و تخریب‌پذیری خوبی به چشم می‌خورد. همچنین همانطور که پیش‌تر گفته شد، شخصیت پینوکیو از انواع مختلف سلاح‌ها از جمله شمشیر خمیده، شمشیر باریک، تبر و چماقی غول‌پیکر برای مقابله با دشمنانش استفاده می‌کند.

سوالات متداول

بازی Lies of P برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

این بازی برای کنسول‌های نسل نهم، هشتم و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

بازی Lies of P در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

این بازی در 28 شهریور ماه همین امسال عرضه خواهد شد.

بازی Lies of P در چه سبک و ژانری تولید شده است؟

این بازی در سبک گاتیک وحشت و در ژانرهای اکشن، ماجراجویی و آر پی جی ساخته شده است.

جمع بندی

Lies of P به زودی عرضه خواهد شد و بدون شک تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. اگر در انتهای تابستان و در فصل پاییز به دنبال اثری خلاقانه برای تجربه کردن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بازی Lies of P را خریداری کنیم. ما در این مطلب از پلازا تلاش کردیم تا براساس اطلاعات اولیه، نگاهی کلی به این بازی داشته باشیم. در صورت ارائه اطلاعات بیشتر، این مطلب آپدیت خواهد شد. در بخش‌ کامنت‌ها برای ما بنویسید که نظر شما در مورد این بازی چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو