عکس منشوری لورفته از رضا صادقی و دخترش در ترکیه! | رضا صادقی هم حیا رو بوسیده گذاشته کنار!! + عکس

4

1402/7/7

17:17


عکس منشوری لورفته از رضا صادقی و دخترش در ترکیه! | رضا صادقی هم حیا رو بوسیده گذاشته کنار!! + عکس

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

رضا صادقی

براى بهتر زندگى کردن باید پذیرفت ، روشهاى اشتباه زندگى رو و اصلاحش کرد .

ممنونم از خدا ، و دوستان خوبم دکتر عزیزى کار بلد و دکتر صفرى ادم حسابى و همه بچه هاى شریف و با مهر اتاق عمل و در کل پرسنل بیمارستان عرفان نیایش ..

دلیل دیر شدن تمدید کنسرت تهران این بود ، نخواستم شما عزیزانم و نگران کنم ، ممنون از دعاى خیرتون .

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی اهل بندرعباس است. وی ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌ مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. او تحصیلات خود را در رشته موسیقی در دانشگاه استکهلم سوئد در مقطع لیسانس انجام داد.

حاج عباس پدرش برای تقویت درس ریاضی رضا که چندان خوب نبود از معلمی خواهش میکند تا چند جلسه ای با رضا ریاضی کار کند بعد از ساعتی حل مساءل ریاضی معلم متوجه می شود رضا عاشق موسیقی است.

همین موضوع موجب می شود تا جلسات بعدی با معلمی که هم ریاضی می داند هم موسیقی برای رضا بسیار جذاب تر باشد، رضا کم کم با استعداد ذاتی خود گیتار را یاد میگیرد و چند آهنگی هم با کیفیت پایین ضبط کرده است

که بین جوانان بندری دست به دست می شود همین استعداد و اعتماد به نفس باعث می شود تا از شهرداری و هتل همای بندرعباس به رضا برای اجرای برنامه پیشنهاد شود رضا با خوشحالی می پذیرد و اصلا نگران حرف و حدیث ها نیست

داستان خاصی نداشت، در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد‌ه‌ای آشنا شدم و در مدتی که آنجا بودم احساس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن اینکه همسرم خیلی آدم صادقی است. برخلاف من عصبی نیست، خیلی لبخند می‌زند، مهربان است، آدم‌ها را دوست دارد و به بچه‌ها عشق می‌ورزد.

زندگی حرفه‌ای رضا صادقی 

ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. سپس علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که مسیر خود را به آن سمت تغییر دهد. نخستین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد. او در سال ۱۳۷۲ نخستین آلبوم خود را با همین نام منتشر کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رؤیای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو