اصفهان برای جذب گردشگر خارجی نیازمند توجه به جذابیتها و جلوه های مدرن است

منبع: همگردی

4

1402/7/8

15:45


ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، اصفهان برای جذب گردشگر خارجی نیازمند توجه به جذابیتها و جلوه های مدرن است.

مهران زینلیان در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری در اصفهان افزود: باید با خلق آثار مدرن که بیانگر کارآمدی و توانمندی مهندسان، معماران و هنرمندان کشور ما پس از انقلاب است، در کنار مجموعه های تاریخی بتوانیم یک بسته گردشگری جامع را به همه مخاطبان داخلی و خارجی ارائه دهیم و امیدوارم که با همت مسئولان شهرداری اصفهان این امر مهم نیز بزودی محقق شود.

وی ادامه داد: پس از انقلاب بویژه در سالهای اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای حفظ و نگهداری آثار تاریخی اصفهان انجام شده و همه ما در کنار یکدیگر باید این میراث گرانبها را بیش از گذشته نگهداری کنیم و توسعه دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: شهر اصفهان سرشار از آثار گرانبهای تاریخی، میراثی و فرهنگی برای کل جهان است که افتخار بزرگی برای کشور و استان محسوب می شود و همه گردشگرانی داخلی و خارجی که از این شهر بازدید می کنند، به این موضوع نیز اذعان می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری از غرفه پروژه چرخ و فلک 222 متری اصفهان در شرکت توسعه سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز بازدید کرد.

احداث بزرگترین چرخ و فلک ایران در شهر اصفهان به ارتفاع 222 متر با رویکرد ارتقای گردشگری و جذب 10 هزار میلیارد ریال سرمایه در حوزه گردشگری و تفریحی در اولویت برنامه های شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان قرار دارد.

اصفهان برای جذب گردشگر خارجی نیازمند توجه به جذابیتها و جلوه های مدرن است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو