خوش خبری پاییزی برای یارانه بگیران: افزایش یارانه نقدی از این ماه | یارانه نقدی جدید 600 هزار تومن شد!

خوش خبری پاییزی برای یارانه بگیران: افزایش یارانه نقدی از این ماه | یارانه نقدی جدید 600 هزار تومن شد!


6

1402/7/8

15:47


خوش خبری پاییزی برای یارانه بگیران: افزایش یارانه نقدی از این ماه | یارانه نقدی جدید 600 هزار تومن شد!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تاریخ واریز یارانه معیشتی شهریورماه مشخص شد. یارانه معیشتی چند سالی است که پرداخت میشود. یارانه معیشتی تنها به برخی از افراد تعلق می گیرد. یارانه معیشتی رقم چندانی ندارد. جزئیات جدید یارانه معیشتی شهریور ماه را از دست ندهید.

یارانه نقدی

شرط افزایش اعتبار 120 هزار تومانی

اگر خانوارهایی که از کالابرگ استفاده می کنند یک ماه زودتر اعتبار خود را خرید کنند می توانند از اعتبار 120 هزار تومانی استفاده کنند.

استفاده کنندگان از کالابرگ می توانند با نصب برنامه شما از فروشگاه های نزدیک خود که شامل طرح کالابرگ می شوند خبردار شوند.

این موضوع بخشی از یک گزارش خبری کامل از سوی یک رسانه آنلاین اقتصادی است که برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی با نگرانی آن را بازتاب دادند.

به گفته عسگریان، در سال گذشته، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه داده می‌شد و حجم کل یارانه‌ها ۳ هزار میلیارد تومان بود. با حذف ارز ترجیحی، حجم یارانه‌ها به ۲۹ هزار میلیارد تومان افزایش یافت. در سال جاری، ۳۲۰ هزار میلیارد تومان یارانه به ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر داده می‌شود. این مقدار به ۸۰ میلیون نفر نزدیک می‌شود و اگر کالا‌برگ هم اضافه شود به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد که حجم بسیار بزرگی است‌. این یارانه سفره مردم بود و به دلیل نبود زیرساخت به درستی هدایت نشد.

یارانه نقدی

بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس  اظهار کرد: به خاطر فروش نفت که درسال گذشته افزایش داشت و اجازاتی که مقام معظم رهبری برای برداشت از صندوق و توسعه دادند، در حوزه عمرانی دولت فعالیت‌های خوبی اتجام دادند.

وی افزود: دولت و مجلس سعی می‌کنند تورم در کالاهای اساسی کاهش داشته باشد.

یارانه نقدی

نجم آبادی گفت: یارانه‌های ویژه‌ای به دهک‌های پایین داده می‌شود.

صولت مرتضوی پس از جلسه هیات دولت گفت: همکاران ما در وزارت رفاه مجددا آزمون وسع را بررسی می کنند احتمال اینکه تغییراتی در دهک بندی ها صورت بگیرد یعنی عده ای از دهک های بالا به دهک های پایین یا برعکس بروند وجود دارد.هر کسی که در ۵ دهک اول قرار بگیرد مشمول یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی قرار خواهد گرفت. در سال ۱۴۰۲ با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشدیم.یک ریال تسهیلات و استقراض و مازاد برداشت از بانک ها نداشتیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو