عکس بدون آرایش دنیا جهانبخت را ببینید برگ هایتان میریزد

منبع: شبونه

2

1402/7/9

08:47


عکس بدون آرایش دنیا جهانبخت در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است او که سعی می‌کرد تصاویر خود را با آرایش فراوان و با فیلترهای دوربین موبایلش به اشتراک بگذارد حالا تصویر بدون آرایش او در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. عکس بدون آرایش دنیا جهانبخت این مدل ۳۵ ساله که سال گذشته …

عکس بدون آرایش دنیا جهانبخت در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است او که سعی می‌کرد تصاویر خود را با آرایش فراوان و با فیلترهای دوربین موبایلش به اشتراک بگذارد حالا تصویر بدون آرایش او در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

عکس بدون آرایش دنیا جهانبخت

این مدل ۳۵ ساله که سال گذشته تجربه مادر شدن را به دست آورد حالا سعی می‌کند بدون حاشیه باشد و وقت خود را برای بزرگ کردن فرزندش صرف کند.

عکس بدون آرایش دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت که مدتی با مهراد جم وارد رابطه شده بود از این خواننده بچه‌دار شد هرچند که مهراد جم بچه را قبول نمی‌کرد و معتقد بود متعلق به او نیست اما تصاویر یک سالگی پسر دنیا جهانبخت کاملاً گویای همه چیز است که شباهت بسیار زیادی به مهراد جم دارد.

دنیا جهانبخت در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند او فرزندش را در انگلستان به دنیا آورد و به نظر می‌رسد تصمیم دارد به انگلستان مهاجرت کند.

عکس بدون آرایش دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت نام اصلی اش زهرا است و در یک خانواده 4 نفره زندگی میکرد و پدرش را در کودکی از دست داده است و فقط یک برادر و یک مادر دارد که او هم در شهر تهران زندگی می کند که به دلیل وضع مالی خوب پدرش آنها هم زندگی خوبی دارند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو