پیش فروش خودرو های شاسی بلند و هایما ایران خودرو با قیمت کارخانه | پیش فروش محصولات ایران خودرو با اقساط 36 ماهه و تحویل یک روزه

پیش فروش خودرو های شاسی بلند و هایما ایران خودرو با قیمت کارخانه | پیش فروش محصولات ایران خودرو با اقساط 36 ماهه و تحویل یک روزه


4

1402/7/9

09:19


پیش فروش خودرو های شاسی بلند و هایما ایران خودرو با قیمت کارخانه | پیش فروش محصولات ایران خودرو با اقساط 36 ماهه و تحویل یک روزه

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم

پیش فروش ایران خودرو

این محصول علاوه بر رنگ‌های پرطرفدار بازار، در هشت رنگ جدید و خاص شامل رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قهوه‌ای نسکافه‌ای، آبی اقیانوسی، سرمه‌ای متال، قهوه‌ای کادرو، قرمز ونیزی و مشکی آبنوس به مشتریان عرضه خواهد شد.

مرکز پژوهش و نوآوری ایران خودرو با استفاده از دانش بومی به ساخت سامانه شبیه‌سازی رنگ خودرو اقدام کرده و این سامانه قابلیت ایجاد و نمایش تصویر خودرو در شرایط مختلف نوری و با رنگ‌های متنوع را دارد که تفاوت تجربه بیننده نسبت به حالت واقعی کم‌تر از ۱۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) اعلام کرد هایما ۸S با پوشش نانو سرامیک بدنه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

امیر خلج اسعدی، مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) عنوان کرد با هدف این که میزان رضایت‌مندی مشتریان افزایش پیدا کند و همچنین از رنگ بدنه خودرو در آسیب‌های احتمالی محافظت شود، تصمیم بر آن شد تا هایما ۸S را با پوشش نانو سرامیک بدنه به‌دست مشتریان برسانیم.

مدیرعامل شرکت آپکو با اعلام این که پوشش نانو سرامیک هایما ۸S از سه سال ضمانت بهره می‌برد، گفت این شاسی بلند به زودی روانه بازار خواهد شد و شرکت آپکو می‌تواند بدنه آن را با پوشش نانو سرامیک به مشتریان تحویل دهد. وی افزود: هایما اس ۸ همانند سایر محصولات ایران خودرو با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و پوشش نانو سرامیک نیز روی تمام رنگ‌های این محصول اعمال خواهد شد.

پیش فروش ایران خودرو

خلج اسعدی در خصوص مزیت‌های پوشش نانو سرامیک در بدنه خودرو بیان کرد: این پوشش باعث درخشش رنگ خودرو می‌شود و به دلیل ویژگی آب‌گریزی خود می‌تواند از نفوذ یا باقی ماندن لکه‌های آبی روی خودرو جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت آپکو به سایر مزایای پوشش نانو سرامیک از جمله جلوگیری از ایجاد خش در اثر برخورد سنگ یا سایر اجسام روی بدنه خودرو، جلوگیری از انجام واکنش اکسیداسیون ناشی از اشعه‌های خورشیدی، جلوگیری از ایجاد لکه‌های ناشی از انواع آلودگی‌های محیطی در رنگ خودرو، جلوگیری از خوردگی شیمیایی بدنه خودرو در اثر باران‌های اسیدی، کاهش دفعات شست‌وشو، خاک‌گریزی، عملکرد بهتر و برتری نسبت به انواع واکس بدنه اشاره کرد.

برند هایما با نسل جدیدی از خودروهای خود بار دیگر به بازار کراس اورهای کشور قدم نهاده است. مدل ۸S که در زمینه قدرت، سطح تجهیزات و طراحی نسبت به مدل های موفق پیشین هایما سرآمد است.

پیش فروش ایران خودرو

شاسی بلند جدید هایما چه مشخصاتی دارد؟

ایران خودروبرند هایما با نسل جدیدی از خودروهای خود بار دیگر به بازار کراس اورهای کشور قدم نهاده است. مدل ۸S که در زمینه قدرت، سطح تجهیزات و طراحی نسبت به مدل های موفق پیشین هایما سرآمد است.

موتور این خودرو در رده ۱۰ موتور برتر چین در سال ۲۰۱۹ قرار گرفته و جایزه دریافت کرده است. توان بالا و گشتاور بسیار خوب قوای محرکه این خودرو نشان از بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا دارد. علاوه بر قوای محرکه نیرومند، طراحی زیبا و راحتی فضای داخل ۸S در کنار تجهیزات رفاهی به روز و ایمنی و هوشمندی بالای آن، رانندگی لذت بخش را برای سرنشینان تعبیر خواهد کرد.

مهم ترین ویژگی های خودرو هایما ۸S:

کیسه هوای ایمنی جلو، جانبی و پرده ای (۶ عدد)

سان روف برقی پانورامیک

صندلی ۸ حرکته برقی راننده و ۴ حرکته برقی سرنشین (گرمکن دار)

سیستم تهویه اتوماتیک Dual Zone

دکمه روشن/ خاموش و ورود بدون کلید

صفحه نمایش لمسی همراه با پورت USBو قابلیت پخش mp۵، میرورلینک

گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک

ایران خودرو

دوربین ۳۶۰ درجه

سنسور جلو

سیستم کمکی حرکت بین خطوط

سیستم ترمز اضطراری هوشمند

کروز کنترل تطبیقی

سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESP) ، سیستم کنترل کشش (TCS)، ترمز دستی برقی (EPB)، سیستم ترمز اتوماتیک (Auto hold)، ترمز کمکی اضطراری (EBA)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی(HHC) ، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی (HDC)

ایران خودرومشخصات فنی:

نوع موتورHMA GA۱۶-YF۱ (GDI)

حجم موتور (cc)۱۵۹۴

حداکثر توان موتور (hp)۱۹۲ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور (Nm)۲۹۳ نیوتن متر در ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه

تعداد سوپاپ۱۶

نوع سوخت سازگاربنزین

حداکثر سرعت (km/h)۱۸۰

سیستم انتقال قدرت۶دنده اتوماتیک (AT۶)

مصرف سوخت ترکیبی (Lit/۱۰۰ km)۷

طول خودرو (mm)۴۵۶۵

عرض خودرو(mm)۱۸۵۰

ارتفاع خودرو (mm)۱۶۸۲

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو