ببینید: پخش زنده اینترنتی بازی پرسپولیس و الدحیل قطر امشب

منبع: شبونه

4

1402/7/10

21:14


پخش زنده مسابقه دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر امشب ساعت ۲۱:۳۰ در این صفحه از سایت شبونه تماشا کنید. پخش آنلاین و اینترنتی بازی پرسپولیس و الدحیل قطر را در این صفحه از سایت شبونه در اختیار شما قرار داده ایم. تیم پرسپولیس در دومین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا به مصاف الدحیل نماینده …

ببینید: پخش زنده اینترنتی بازی پرسپولیس و الدحیل قطر امشب

پخش زنده مسابقه دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر امشب ساعت ۲۱:۳۰ در این صفحه از سایت شبونه تماشا کنید. پخش آنلاین و اینترنتی بازی پرسپولیس و الدحیل قطر را در این صفحه از سایت شبونه در اختیار شما قرار داده ایم.

تیم پرسپولیس در دومین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا به مصاف الدحیل نماینده قطر رفته و در صورت پیروزی برابر این تیم می‌تواند شرایط را برای خود بسیار ایده‌آل کند.

ببینید: پخش زنده اینترنتی بازی پرسپولیس و الدحیل قطر


لینک مستقیم پخش زنده
پرسپولیس در اولین مسابقه خود در مقابل النصر عربستان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد که میتواند شرایط را در آینده برای آنها سخت کند و حالا به برد در مقابل الدحیل نیاز مبرم دارد.

تیم الدحیل قطر از تیم‌های پرقدرت آسیا بوده که در سال‌های گذشته مقابل پرسپولیس بازی کرده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

در حال حاضر تیم النصر با ۳ امتیاز صدر نشین جدول بوده و پرسپولیس با صفر امتیاز در قعر جدول قرار دارد پرسپولیس اگر می‌خواهد از گروه خود بالا بیاید باید حتماً مسابقات پیش رو را با نتیجه و امتیاز پشت سر بگذ.ارد

نظرات


تصویری


ویدئو